To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[XX-92]Colt C50 i starsze - 4g61t zdjecia silnika

ryba_84 - 08-10-2007, 12:07
Temat postu: 4g61t zdjecia silnika
potrzebuje zdjecia silnika a dokladniej polaczenia przewodow podcisnieniowych w silniku 4g61t
moj mail ryba_84@wp.pl

Hubeeert - 08-10-2007, 19:07

ryba_84, pochwal sie - kupiłeś tego czerwonego szrota?

Zdjęcia!!!

Jak dasz zdjęcia dostaniesz 1600x1200 zdjęcia komory silnika ;-)

[ Dodano: 08-10-2007, 19:19 ]



Żeby nie było, że jestem świnia ;-)

A co do podłączeń podciśnień w tym silniku - polecam service manual do ściągnięcia z działu Downloads.

Hubeeert - 09-10-2007, 00:53

Chciałbym żeby skorzystało na tym więcej osób dlatego przeniosę rozmowę z PW na public.
ryba_84 na PW do Hubeeert napisał/a:
cos wiesz na temat tego czerwonego z allegro?
wlasnie sie nad nim zastanawiam wlasciciel mowi ze wystarczy podlaczyc podcisnienia i smiga:D hehehe a historia zaczela sie tak: stalo autko w pokrzywach 2 lata az chlop chcial go doprowadzic do jazdy ale silnik sie grzal (ma uciete przewody wentylatora o czym chyba nie wiedzial wlasciciel)zrobil mu uszczelke pod glowica jakis mechanior ale nie umial podlaczyc podcisnienia tlumaczyl sie ze nie ma czasu po 4 miesiacach czekania zabral go pod dom i gnije dalej.
niewiem czy pchac sie w to bo przeciez mogl go ugotowac....poza tym garaz ma z chyba z 3 wjazdami a w srodku widzialem jakis rozlozony samochod a gosc mowil ze sie nie zna.kupic to bez sprawdzenia turbo rozgrzania silnika pojezdzenia to bezsens.auto odpalilo wprawdzie ale wiadomo ze bez podisnienia to nei moglo ladnei pracowac :/ ja mam colta 89 1,3 a chcialbym miec cos na sobotnie pogromy drogich samochoow :P
a co do tych 160KM? byly chyba 2 wersje jedna 160KM i slabsza jak odroznic jedna od 2.obie maja interooler?

Ehhh nie czytasz forum ;-)

Nigdy w USA nie było wersji 160KM - była 135KM. To pierwszy moment gdy właściciela ponosi fantazja.
Wystarczy podłączyć podciśnienia?
LOL
Brakuje śrub od turbo, zapewne również uszczelek, nie ma pokrywki nad kablami zapłonowymi, same kable klejone izolacją, wszystko wygląda jak naprawiane młotem kowalskim

Moje koszty jak do tej pory to 26000 a mam taki sam samochód.
Prawie - mój różni się tylko nazwa i stanem po wydaniu całej tej kasy.
Samo turbo znalazałem w Japonii po 4 latach szukania. 385USD + 280zł cła


Mi nie chciał wysłac zdjęc komory silnika - dostałem je od forumowicza.

http://www.mitsubishi-gra...p=213121#213121

Jak masz duzo czasu i pieniędzy a silnik wsadzisz z Eclipse Turbo to masz szansę że będziesz mial killera.
Inaczej będziesz miał skarbonkę do pakowania w nią kasy.
Dlaczego w takim razie ja robię swojego?
Bo to pamiatka po Ojcu [*] dawno bym się go pewnie pozbył ale trzyma mnie przy nim sentyment.

Pozdrawiam



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group