[XX-92]Galant E3xA i starsze - [E3x 88-92] Jestem tu nowy...
Anonymous - 14-10-2007, 21:25 Temat postu: [E3x 88-92] Jestem tu nowy... Witam. MitsuManiaków.
Tak jak w temacie.
kupiłem galanta za nie duze pieniądze był w okropnym stanie mech.
Postanowiłem zrobić go i jeżdzić ze względu na wypasioną elektrykę, no i przyśpieszenie...
od początku robiłem go u jednego mechanika i zrobił go, że teraz, aż miło odpalić go i
pojechać... wczoraj jeszcze kupiłem troszkę brakujących plastików.
opisze co w nim jest z elektryki
Podgrzewane, elektryczne lusterka
wspomaganie i regulacja kierownicy
Elektryczny szyberdach
tempomat
ecs, eps, abs
podgrzewanie siedzonka
Centralny zamek + Alarm
Mam pytanko
ile ten galancik ma KM i gdzie zobaczyć z którego jest roku
mam w dow. rej. rok `97 składak
wersja E33, 2.0 GLS automat
Mysle, że bede stalym bywalcem forum. Jeszcze jedno do adminów, jesli w nie odpowiednim dziale zamieszczam posta prosze o przeniesienie
Jeszcze jedno!! myśle, tak jak obok widać, bedzie wygladal moj galancik za nie długi czas
Anonymous - 14-10-2007, 22:01
rok mozesz poznac po numerach vin to bedziesz miał rocznik z ktorego jest karoseria
Anonymous - 14-10-2007, 22:41
A dokładniej?? które nr. informują o roku karoserii??
Anonymous - 14-10-2007, 22:46
Witam, ten zderzak w planach czy już jest? Jak jest to trudno.Bo jak w planach to zajeżdża mi BMW.
Anonymous - 14-10-2007, 23:01
poczytaj moze cos znajdziesz
http://www.forum.norcom.p...07f9a3825c8c9f7
Hubeeert - 15-10-2007, 00:06
roberto, zlituj się i nie zakładaj takiego zderzaka. Najładniej Gal wygląda w oryginale
Anonymous - 15-10-2007, 00:19
Wbij swój VIN tu http://www.analogx.com/cg...exe?Mode=Decode
moze cos wyjdzie
Anonymous - 15-10-2007, 11:11
autoR - To nie moj samochodzik mam w planach zrobić go zeby troszkę ładniej wizułalnie wyglądał ale bez przesady. zrobie dziś może zdjęcia jak bede miał czas to wrzucę na forum.
[ Dodano: 15-10-2007, 12:44 ]
dzieki - mitutoyo
Takie oto coś wyszło. widzę że mój misio jest młodszy odemnie o 4 lata
Co jeszcze wiecej mozna wyczytać ciekawego z tabelki??
Description Position Raw Data Decoded Data
Region: 1 J Asia
Country: 1-2 JM Japan
Manufacturer: 2-3 MB Mitsubishi
Model Specific: 4-8 SRE33 Unknown
Check Digit: 9 A Invalid
Year: 10 J 1988
Assembly Plant: 11 Z Z
Serial Number: 12-17 502360 502360
bylem przed chwilka w Wydz. Kom po dowód stały.
na pierwszej stronie napisane jest 2.0 kat a na innej 1996,00 cm3. - chodzi o silnik
Rok produkcji 97 składak
[ Dodano: 15-10-2007, 12:52 ]
kamil 14 dzieki tez za linka. ale nie m oge sobie poradzić galanty z 88 są na gaźniku a umnie wtrysk.
[ Dodano: 16-10-2007, 13:09 ]
wiem jaki silnik mam 4G63 2.0. Orientuje sie ktoś ile ten silniczek ma koni?? szukalem ale nie moge znalezc tej informacji
TommiCrazy - 21-10-2007, 23:59
te galanty byly produkowane tylko i wylácznie do 92 roku, byc moze gdzies w brazyli pod inná nazwá byly jeszcze gdzies wybudowane w pozniejszych latach
niewiem tez o jakim przyspieszniu mowisz , jesli to jest glsi to naj prawdopodbniej jest to jedno walkowa glowica, to oznaczalo by ze masz 109 koni i okolo 170Nm przy +/-1280 kilogramach wagi ( plus paliwo)
co do przyspieszania wiem dobrze gdyz moj galant ma ten sam silnik i jedyna poprawa jego parametrow to przekladka mocniejszego silnika
wszystkie te silniki maja oznaczenie 4g63
jako baza silnika spotykana byla w galantach, lancerach evo, starionach, hyoundajach coupe,space wagonach,eclipsach...... jednak kod 4g63 oznacza niewiele co do mocy silnika gdyz jest to baza technologiczna.
wszystko zalezy od szczegolow tzn osprzetu
byc moze twoj skladak jest czyms lepszym niz mysle , moze karoseria pochodzi od glsi ale cala reszta to jakis swap jakiegos hobbisty
bez wiekszej ilosci zdiec nic sie nie dowiemy
zaskakujace jest dlamnie to ze piszesz o ECS, hydrauliczne zawieszenie nie wystepowalo w GLSI tylko bylo trybem dla wersji sportowej.
Anonymous - 23-10-2007, 11:26
dzieki koledze TommiCrazy dowiedziałem sie o moim galu
MAm zwykłego glsi silnik 1997 pojemnosc 4 cylindrowiec SOHC 8v, wtrysk, wersja europeijska bez hydraulicznego zawieszenia
dzieki TommiCrazy
Anonymous - 23-10-2007, 11:50
Fajna strona! Wyszło że mój Mitsi jest z Etiopii
Wiem, wiem. VIN-y z Japonii są inne ale i tak fajna ciekawostka
Slaw - 23-10-2007, 19:35
wita.hydraulikę panowie to mają cytrynki a miśki mają pneumatyczne zawieszenie,i nie koniecznie w .sportowej wersji.pozdro
TommiCrazy - 23-10-2007, 21:27
tak, galant ten to GLSI 8 zaworowy taki jak moj, wspolne z vr4 to on ma tylko nadwozie sedan i listwy boczne.
Twoj posiada przedni zdezak z standardowego glsi, silnik ohc, niema na kokpicie sterownika zawieszenia wiec o ECS niema mowy.
jest to automat ale bez automatycznych pasow bezpieczenstwa wiec raczej nie jest to amerykaniec, pozatym galanty w usa mialy inne oznaczenia i niebylo tam chyba wersji glsi.
Plusem zato takiego galanta jest niezawodnosc i ekonomia, cichy silnik i elastyczny zakres pracy obrotow.
Anonymous - 24-10-2007, 18:02
"wita.hydraulikę panowie to mają cytrynki a miśki mają pneumatyczne zawieszenie,i nie koniecznie w .sportowej wersji.pozdro" - napisałe kolega Slaw
To jednak mam te ecs-y, eps-y. Ale mam mętlik w głowie .
A ha jeszcze cos, mam z tylu podłokietnik, a czytalem tu na forum ze amerykance mają taki bajer.
[ Dodano: 24-10-2007, 18:18 ]
Description Position Raw Data Decoded Data
Region: 1 J Asia
Country: 1-2 JM Japan
Manufacturer: 2-3 MB Mitsubishi
Model Specific: 4-8 SRE33 Unknown
Check Digit: 9 A Invalid
Year: 10 J 1988
Assembly Plant: 11 Z Z
Serial Number: 12-17 502360 502360
Krzyzak - 24-10-2007, 18:30
roberto napisał/a: | A ha jeszcze cos, mam z tylu podłokietnik, a czytalem tu na forum ze amerykance mają taki bajer. |
standard w E3x - w kazdym razie w hatchbacku
|
|
|