Carisma - FAQ - [Carisma] ALARM
Anonymous - 11-02-2006, 17:31 Temat postu: [Carisma] ALARM Chciałbym założyć alarm w mojej Carismie. Mam pytanko co proponujecie odciąć przekaźnikiem i może jakieś inne sugestie :wink:
Hubeeert - 11-02-2006, 20:17
Zapytaj Bartka_nkm on sie tym zawodowo zajmuje
Marcino - 11-02-2006, 20:47
Pompe paliwa, to skuteczne rozwiazanie, mam to u soiebie i jak sie zapomne to albo zapale i pojade kilka metrów albo tylko odpale i gasnie chyba w zalezności od ciśnienia. Przekazniki sa ... hmm jak chcesz to moze na prv..
Pozdrawiam
krzysio1972 - 13-02-2006, 15:34
Jak masz automat to b.skuteczne jest odcinanie kompa automatu, tylko laweta pozostaje.
Anonymous - 13-02-2006, 17:30
Mam manuala. Ktoś mi mówił żeby odciąć wspólny plusowy przewód wtryskiwaczy, troche jest z tym pracy aby ładnie zatuszować ale jest trudniejsze do odnalezienia niż odcięcie pomki paliwa
Anonymous - 13-02-2006, 22:32
Szczegóły techniczne alarmu chyba lepiej omówić w cztery oczy z fachowcem, a nie na ogólnodostępnym forum. Ale może jestem przewrażliwiony....
turek61 - 10-12-2006, 00:21
A jaki alarm polecacie do Cari ? Wybór naprawde jest ogromny i zróznicowany cenowo, można dostac zawrotu głowy przeglądając Allegro.Kolega ma tylko immobiliser i centralny zamek sterowany pilotem.Może jakiś polecicie, najlepiej już sprawdzony w Waszym Miśku.
Matejko - 10-12-2006, 10:42
wszystko zalezy od tego co chcesz zeby ten alarm robil ?? ja mam taki co prawda nie z allegro - bo te z allegro to raczej nie sa za fajne(duzo bajerow a nic nie zabezpiecza)
i u siebie mam tak: jakiestam immobilisery, odciecie pompy paliwa, mozna dolozyc rozne funkcje tzn takie - aby odpalic auto trzeba cos wcisnac, albo jak juz sie odpali to trzeba wcisnac bo jak nie to wyje i gasnie, no i jeszcze otwiera bagaznik z pilota - nazywa sie to eurosec czy tam codeperfect wszystko to to samo - odezwij sie do osoby bartek_nkm - doradzi dopowie - a moze nawet zdecydujesz sie jechac do niego do bydgoszczy zamontowac cos
Anonymous - 08-06-2007, 22:50
witam
podziele sie moimi bojami z alarmem w 1.8 gdi z 2000 roku znalazłem rozpiskę na forum
ale ona trochę różni się od stanu w moim aucie motodą sprawdzania doszedłem pomału do wszystkiego co i jak wiec opiszę może komuś sie przyda
1. Typowe umiejscowienie syreny alarmowej znajduje się w przedziale silnika, za lewą lampą przednią.
2. Przewód ozn. numerem 30 łączysz z przewodem CZERW./NIEB., który to jest zasilaniem alarmu. Przewód 31 jako minus łączysz do karoserii pojazdu.
3. Przewody 15 i 54 łączysz z przewodem CZARN./BIAłY, który odpowiada za napięcie po stacyjce (poz. ACC), kabel ten znajduje się w wiązce pod nakładką progową od strony kierowcy.
4. Migacze łączysz również w tej wiązce z kablami ZIEL./CZERW. i ZIEL./CZARNY
5. Centralny zamek (sterowany podawaną masą) to kable BRĄZ./CZARNY (odpowoada za zamknięcie) i zielony (otwiera) również w wiązce od strony kierowcy.
6. Pompa paliwowa - odcięcie. Znajdź kabel CZARN./BIAŁY w wiązce za popielniczką w tunelu między siedzeniami i wepnij się. Powinien tutaj znaleźć się przekaźnik.
7. Czujnik otwartej klapy możesz zainstalować pod maską, na wysokości przednich lamp poniżej gumowej uszczelki maski (?)
8. Przewód dla czujnika otwartych drzwi to kabel czerwono/zielony w wiązce obok kierowcy (gdzie pozostałe kable w/w) lub w słupku z lewej strony tam gdzie krańcówka sygnalizacji
otwartych drzwi
wszystkie wymienione kable znajdują się w wiązce pod progiem od strony kierowcy.
Anonymous - 01-07-2007, 00:27
Odświeżę temat.
Na naszym rynku jest ponad 400 różnych typów alarmów samochodowych.
Na Allegro znajdziesz super extra alarmy z chromowanymi pilotami, niebieskimi diodami, z powiadomieniem na pilota, z funkcją odpalania silnika, otwierania bagażnika, domykania szyb i innymi bajerami. Niestety wszystko to jest MADE IN CHINA, więc robione najtańszym kosztem, bardzo awaryjne i nietrwałe. Urządzenia które ja polecam nie są dostępne na Allegro ani w sprzedaży detalicznej. Dostępne sa jedynie wraz z montażem w autoryzowanych punktach. Firmą, która ostro "gna do przodu" i wypuściła na rynek serie autoalarmów dedykowanych specjalnie do samochodów Mitsubishi jest Digital Systems i ich alarmy o nazwie TYTAN. Mają bardzo dobre alarmy, bardzo przyjazne użytkownikowi oraz monterowi ( ). Poniżej przedstawię 3 funkcje, których nie uda sie zrealizować żadnym autoalarmem:
- domykanie szyb (niestety funkcja tylko dla samochodów niemieckich, we wszystkich innych konieczne jest zastosowanie dodatkowego modułu)
- zdalne odpalanie silnika (do uruchomienia niezbędny jest kluczyk z uwagi na fabryczny immobiliser)
- zdalne otwieranie bagażnika (możliwe po zamontowaniu dodatkowego siłownika - nie w każdym aucie się da!)
Kilka bezpiecznych obwodów do odcięcia:
- silniki benzynowe: pompa paliwa [skuteczne]
- silniki diesla: rozrusznik* [skuteczne]
- samochody ze skrzynią automatyczną: rozrusznik* [bardzo skuteczne]
* - zgodnie z dyrektywą UE funkcja unieruchamiająca samochód podczas jazdy jest niedozwolona!
bob3229 napisał/a: | 6. Pompa paliwowa - odcięcie. Znajdź kabel CZARN./BIAŁY w wiązce za popielniczką w tunelu między siedzeniami i wepnij się. Powinien tutaj znaleźć się przekaźnik. |
Hehe, jeszcze powiedz gdzie trzymasz "awaryjny" klucz od domu
Anonymous - 17-07-2007, 19:34
bob3229 napisał/a: | 6. Pompa paliwowa - odcięcie. Znajdź kabel CZARN./BIAŁY w wiązce za popielniczką w tunelu między siedzeniami i wepnij się. Powinien tutaj znaleźć się przekaźnik. |
Hehe, jeszcze powiedz gdzie trzymasz "awaryjny" klucz od domu [/quote]
witam to nie jest mój całkowity opis podłączenia się do kabli a rozpiska która krąży po forum zaczerpnieta z angielskiego manuala serwisowego zmieniłem tylko rodzaje kolorów
na takie jakie u mnie występują. miejsce wpiecia się pod pompę paliwa dowolne bo kabelki
przecież nie zaczynają i kończą w tunelu.
A klucz awaryjny od domu tak jak wszyscy pewnie i Ty też pod słomianką standard.
Anonymous - 17-07-2007, 20:30
bob3229 napisał/a: | A klucz awaryjny od domu tak jak wszyscy pewnie i Ty też pod słomianką standard. |
A myślałem, że tylko ja na to wpadłem
Muszę go wsunąć pod doniczkę
Anonymous - 23-11-2007, 12:25
witam
bob3229 napisał/a: | 8. Przewód dla czujnika otwartych drzwi to kabel czerwono/zielony w wiązce obok kierowcy (gdzie pozostałe kable w/w) lub w słupku z lewej strony tam gdzie krańcówka sygnalizacji |
ale ten przewód jest + jak podpiąłem się do niego miernikiem a drugim końcem do masy to było +9V, czy nie zrobi sie zwarcie jak czujnik pod maską będzie podawał masę na ten kabel?? a jak sie podpiąłem pod ten drugi ( jasno-zielony) to nie ma żadnego efektu alarm nie reaguje na otwarcie drzwi... ???
aha i jeszcze dodam, że w angielskim manualu ten przewód jest zielony...
HELP ME!! :]
Anonymous - 23-11-2007, 17:21
Obwód może zamykać się przez żarówkę w lampce sufitowej i dlatego miernik pokazał "+".
Proponuję użyć zwykłej próbówki z żarówką - dostępna w każdym markecie za około 2zł, a przy naszych autkach niezastąpiona
Anonymous - 25-11-2007, 20:42
ok odpowiedni kabel znalazłem- alarm załącza się po otwarciu drzwi. natomiast jeszcze pytanie odnoście krańcówki pod maskę: podłączyłem krańcówke pod ten sam kabel- jak otworze maske to lampa sufitowa sie zapala lecz alarm sie nie uruchamia- co może być przyczyną??
|
|
|