To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Car Audio - Zmieniarka w Carismie?

Anonymous - 13-02-2006, 11:44
Temat postu: Zmieniarka w Carismie?
Witam
Od niedawna jestem posiadaczem Carismy, mam w niej oryginalne radio Mitsubishi, niestety kasetowe, chcę do niego podłączyć zmieniarkę. W radiu mam wejście na zmieniarkę 13 pinowe (okrągła wtyczka), jaką zmieniarkę można podłączyć pod to (czy w ogóle to jakieś standardowe gniazdo?), czy można to jakoś w razie czego przerobić? Zauważyłem, że niektóre zmieniarki blaupunkta mają takie same gniazda, czy będzie to grało z moim radiem?
Jestem laikiem, więc proszę o wyrozumiałość, być może pytam o coś oczywistego dla innych...

Anonymous - 13-02-2006, 12:10
Temat postu: Re: Zmieniarka w Carismie?
Piotralu napisał/a:
Witam
Od niedawna jestem posiadaczem Carismy, mam w niej oryginalne radio Mitsubishi, niestety kasetowe, chcę do niego podłączyć zmieniarkę. W radiu mam wejście na zmieniarkę 13 pinowe (okrągła wtyczka), jaką zmieniarkę można podłączyć pod to (czy w ogóle to jakieś standardowe gniazdo?), czy można to jakoś w razie czego przerobić? Zauważyłem, że niektóre zmieniarki blaupunkta mają takie same gniazda, czy będzie to grało z moim radiem?
Jestem laikiem, więc proszę o wyrozumiałość, być może pytam o coś oczywistego dla innych...

Zapytaj w warsztacie o przejścówkę do jakiejś firmowej zmieniarki. Powinni mieć. Jak nie będą mieli, to daj znać na PW.

Anonymous - 13-02-2006, 12:20

A znasz jakieś namiary na takie warsztaty bo ja nie za bardzo jestem zorientowany w temacie.
Anonymous - 13-02-2006, 12:27

prosciej bylo by pojechac do jakiegos sklepu ktory zajmuje sie profesjonalnymi zabudowami caraudio i spytac sie o przejsciowki
Anonymous - 13-02-2006, 12:31

A jak jest ze zmieniarkami Blaupunkta, mają takie samo, 13 pinowe wejście, czy ktoś próbował podłączać taką zmieniarkę?
Anonymous - 13-02-2006, 12:35