To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Pajero IV - Pajero III 2002 did

Anonymous - 21-10-2007, 19:00
Temat postu: Pajero III 2002 did
Mam problem z z silnikiem. Jak wchodzi na obroty pomiędzy 1200 a 1700 obr/min. to się dziwnie przydusza i nie wchodzi płynnie wyżej. Tak samo podczas jazdy przy przyspieszeniu to się przydusi , zakopci na czarno, i dopiero się zbiera.Wczesniej miał lepszego kopa, a teraz różnie. Czy ktoś coś doradzi?
zbyszekm2 - 21-10-2007, 19:15

Jaki przebieg.
Na początek wymień filtry, końcówki wtrysków, a później zostanie pompa i turbina, ale raczej turbina padła

wojtekkkkk - 21-10-2007, 20:53

nic nie wymieniaj,zacznij od diagnozy komputerowej
zbyszekm2 - 21-10-2007, 21:44

wojtekkkkk napisał/a:
nic nie wymieniaj,zacznij od diagnozy komputerowej

Zbyt dużo wymagasz od tego auta. To jest prosty silnik i komputer nie zbiera takich danych. Dopiero w 2007 roku takie cuda w pajero 3,2 stały się możliwe, Ale podłączyć można.

Gene - 22-10-2007, 08:34

Czy tak sie dzieje czasami, czy ciagle od pewnego czasu? Zwroc uwage na paliwo.
Anonymous - 22-10-2007, 09:13

Gene, Zaczęło się dziać gdzieś od tygodnia , raz odpali to jest dobrze , a niekiedy źle. Dziś z rana nie chce w ogóle zapalić .Było -3 C
Gene - 22-10-2007, 09:48

Moze jakies parszywe paliwo wlales. Jednak to byloby za piekne. W tych sprawach radze zdac sie na Zbyszkam2. Ma wiecej Pojarek niz ja w zyciu samochodow mialem. Jest doswiadczony i pomogl juz wiele razy choc tego nie widac po opisie. :wink:
tomekrvf - 22-10-2007, 19:38

zbyszekm2 napisał/a:
końcówki wtrysków

A kto to póżniej dobrze wyreguluje? Te dwustopniowe wtryskiwacze są parszywe do regulacji.

Anonymous - 25-10-2007, 19:06

Ustaliłem przyczynę zachowania mojego miśka. Jest to zawór EGR ,który inaczej mówiąc ze względu na coraz bardziej wyśrubowane normy ekologiczne został zainstalowany fabrycznie do dopalania spalin. Wystarczyło odłączyć go elektrycznie i problem z głowy. Oczywiście nie obyło się bez serwisu.
Anonymous - 31-10-2007, 23:15

A ja znowu mam problem z grzechotaniem silnika do 2 tyś obrotów , bardzo dziwnie pracuje po wymianie pompy .Powyżej pracuje ok , może to zawory ?Nie wiem co to może byc?


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group