To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

LPG - Problemy z BLOSEM ! ! !

Anonymous - 21-10-2007, 21:15
Temat postu: Problemy z BLOSEM ! ! !
mam problem,jest tak mam eclipsa 2.0 16v i na gazie na wyższych obrotach lubi mi go przydławić gdy wchodzi na obroty, czasami przy 5000 obr a potem idzie dobrze i pod koniec czyli około 7000 obr go dusi. Dławi go czasami przy 4000 obr a czasem przy 5000 obr. Co może być nie tak??? Przeczyściłem go, wyregulowałem i dalej to samo a na benzynce ok. Może miał ktoś podobny problem??? Dzięki!!
Anonymous - 21-10-2007, 22:19

jak przepustnica smiga swobodnie po gwizdku i membrama blosa jest cała to sprawdź filterek gazu i reduktor.
saphire - 21-10-2007, 23:08

Też bym obstawiał że reduktor nie wyrabia z wydajnością w zasilaniu gazem tego blosa.
Anonymous - 22-10-2007, 10:17

Podepnij się woltomierzem cyfrowym lub wskaźnikiem diodowym pod sondę lambda i będziesz widział wyraźnie czy Ci gazu brakuje. Też obstawiam reduktor lub dopływ gazu. Sam niedawno ,,zwalczyłem" ten problem blosa przez wymianę reduktora na BRC AT90 140kW. Czy wcześniej z blosem auto chodziło dobrze, czy masz ten problem od chwili zamontowania blosa?
Anonymous - 23-10-2007, 00:19

Mozliwe ze gwizdek w blosie trzeba rozpilowac.
Anonymous - 23-10-2007, 00:34

Ja próbowalem rozpiłowywać w swoim i pomogło jak umarłemu kadzidło. Teraz mam wykrzywioną charakterystykę blosa.
Anonymous - 23-10-2007, 10:40

Moze za duzo rozpilowales. Zazwyczaj to pomaga.
Anonymous - 23-10-2007, 11:05

Parownik nie wyrabiał, a że to był niby duży parownik do silników turbo to go nie podejrzewałem i rozpiłowywałem rowek. Tylko troszkę to pomogło, ale i tak przy każdym głębszym depnięciu w pedał robiła się uboga mieszanka. W pewnym momencie zdałem sobie sprawę, że już fabryczna ,,powierzchnia" szczeliny jest zbliżona do powierzchni przekroju wewnątrz tej rurki i że dalsze rozpiłowywanie nie ma sensu. Zastanawiam się czy w ogóle miało sens? Potaczałem się spokojnie i szukałem dalej: rurka 8mm pod auto, inny filtr gazu, a ostatnio zmieniłem parownik. Wyszło na to że od parownika trzeba było zacząć. Jeśli ktoś chce sprawny Zavoli do silników turbo (tylko nie do Blosa) to właśnie wystawiam na allegro. :mrgreen:
Anonymous - 24-10-2007, 20:33

Troche z innej beczki .Nie macie problemu z odpalaniem na BLOSIE.Mam gaz 2gen kiedy zgasze auto i nie dlugo chce go ponownie odpalic zawsze musze dodac lekko gazu zeby odpalil inaczej zgasnie (nie wazne jaki czas odpalania ponownie)
Anonymous - 24-10-2007, 22:34

Żadnych! Pali z pół obrotu i obroty trzyma podwyzszone przez pare sek i wraca na jalowe dokladnie tak samo jak na benzynie. Sprawdź mieszanke i szczelność ukladu.
Anonymous - 26-10-2007, 19:32

No w moim przypadku to będzie ten parownik nie taki jak trzeba, a czy nie idzie go jakoś przerobić???
Anonymous - 26-10-2007, 23:55

niektórzy próbują zmieniac sprężynke dociskającą zaworek męmbramy, zmienia to jego harakterystyke, ale na jaką to tego nie wie nikt. Metodą prób i blędów mozna probowac ale uwazam to za druciarstwo.
Anonymous - 27-10-2007, 21:38

Jak się trafi odpowiednią sprężynkę to już nie będzie druciarstwo. Np w oryginalnych zestawach naprawczych BRC są różne spręzynki odpowiednio do mocy parownika.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group