To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Eclipse - Techniczne - Amortyzatory do eclipsa 1g

Anonymous - 25-10-2007, 11:52
Temat postu: Amortyzatory do eclipsa 1g
Witam mam proźbe czy mogli byście mi powiedziec co sądzicie o tych amorkach http://moto.allegro.pl/it..._promocja_.html
Zastanawiam się również nad kupnem sprężyn do niego tylko nie wiem czy będą pasowały
http://moto.allegro.pl/it...hi_eclipse.html

Anonymous - 25-10-2007, 15:15

Bigmoo, kolega Goldi pewnie by powiedział że są dobre bo on preferuje KONI. Cena tez mi sie wydaje normalna, jak na tego typu amortyzatory.
Co do sprężyn to pisano kiedyś i to chyba również Goldi , że wyroby tej marki się "sklepują" szybko.
Pozdrawiam

Anonymous - 25-10-2007, 15:57

w takim razie jakiej firmy sprężyny najlepiej kupic??
kiepuczi - 25-10-2007, 16:16

Ja ci moge zaproponowac tansze i lepsze do 1g z 7 stopniowa regulacja twardosci ( koni ma 5 ) KYB AGX. To wedlug uzytkownikow 1g najlepiej sprawdzajace sie profesjonalne amorki . Sprezynki polecam Eibach albo H&R. jesli chesz to napisz do mnie to powiem ci jakie koszt by byly. telefon 504 675 888
Anonymous - 26-10-2007, 11:25

Ja śmigam na KONI SPORT. Świetne amortyzatory, sprężyny też zmieniałem pod te amory, spore obniżenie i świetna trakcja samochodu.
kiepuczi - 26-10-2007, 11:39

Nie zrozum mnie zle ze Koni niby maja byc zle. Sa dobre , ale proponuje tak samo dobre jak nie lepsze ( tak uwaza wiekszosc uzytkownikow 1g) za mniejsza cene. Ot co.
wszyscy zawsze porownuja inne amorki do Koni, ale na Koni swiat sie nie konczy.
podobnie jest w 2g , tam od Koni z kolei sa o niebo lepsze Tokico Illuminas 5 way adjustable, o wiekszej skali regulacji niz koni. tez minimalnie za mniejsza cene.

Anonymous - 26-10-2007, 12:34

conti64, zadko sie wypowiadam na temat koni :P jeszcze ich nie mam :> ale gdybym mial cos do 2g (podkresle do 2g) zakldac to bym zalozyl zolte koni albo jak wspomnial kolega Kiepuczi o niebo lepsze Tokico Illuminas...

jesli chodzi o tzw sklepywanie sie sprezyn to takie cos paru znajomych doswiadczylo na sprezynach volgland, czy jak to sie tam pisze... podobne objawy powoduje zalozenie tanich sprezyn... kiepuczi napisal wszystko co potrzeba... najrozsadniejsza opcja do 1g jest agx plus eibach... lub ewentualnie h&R... jednak ja bym mimo wsyzstko sklanial sie ku serii pro kit eibacha

p.s. nie wiem jak to w 1g jest ale w 2g zmieniaja sie katy zawieszenie (przynajmniej z tylu) po obnizeniu i trzeba zastosowac Camber Kit by to skorygowac w innym przypadku bedzie nam ciac opony lub spowoduje ich 3 krotnie szybsze zuzycie...

kiepuczi - 26-10-2007, 14:31

ja stracilem opony w jeden dzien po obnizeniu fury ( 2g gst). Obnizylem samochod na eibacha pro kit, nieswiadom ze az tak bardzo sie zmienia katy. zwlaszzca z tylu. pozniej dopiero zauwazylem ze golym okiem widac jak sie samochod rozkraczyl patrzac z perspektywy. No wiec obnizylem sobie samochod ( pracowalem do 1 w nocy) by jechalo sie lepiej , bo dnia nastepnego mialem jechac na urlop na Floryde ( 1500 mil w jedna strone ). Nie dojechalem dalej jak polowe drogi gdy zaczelo mna trasc jak bym stracil wogole opony. okazalo sie ze juz sznurki i drut wystawal tylko z bokow opony z tylu. musialm zjechac na warsztat, kupic nowe opony i kupic na szybko podkladki do regulacji zbierznosci ( na szczescie w usa mozna kupic takie bajerw e kazdym sklepie PeepBoys czy Autozone:)) ).

jeden dzien w plecy , nowe opony + 75 usd za hotel. tak skonczylo sie obnizanie samochodu w moim przypadku, kosztowalo mnie dodatkowe 500 usd. Ale za to jak sie smigalo po autostradach na twardym zawieszeniu:) bajka.

polecam

Anonymous - 26-10-2007, 14:57

GOLDI napisał/a:
ale gdybym mial cos do 2g (podkresle do 2g) zakldac to bym zalozyl zolte koni

No i właśnie to stwierdzenie mi utkwiło w głowie jak zobaczyłem je w kiedyś w paru postach ;)
kiepuczi, zobacz tam gdzie byłeś rzucasz auto na glebę żeby było fajnie, a u nas po przyprowadzeniu musisz podnieś żeby było lepiej :mrgreen:

Anonymous - 01-11-2007, 19:48

Jakis czas temu zalozylem gwinty D2 racing, przystepna cena, regulacja twardosci, chyba 24 pozycje, katy nachylenia zmienne no i oczywiscie regulacja wysokosci. Przy skladaniu zamowienia sam okreslasz jaki rodzaj sprezyny chcesz do jakiej jazdy ( ulica, drift, itp) i w stanach skladaja Ci komplecik. Moze to nie h&r, ale sa tansze i sa calkiem spoko. Jedyna wada, ze trzeba czekac 4 tygodnie na sprowadzenie. Obnizylem auto, wyregulowalem katy, utwardzilem odpowiednio ( to fajna zabawa) i powiem, ze fura smiga bardzo ok.

Pozdrawiam

Anonymous - 03-11-2007, 18:43

Dzięki za wszystkie opinie i porady. Niestety narazie nie wyrobie się gotówkowo i musze jeździc na tym co mam


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group