[XX-92]Colt C50 i starsze - Strasznie szarpie
Anonymous - 27-10-2007, 23:11 Temat postu: Strasznie szarpie Wiec sprawa wyglada tak, szukalem w wielu miejscach ale jak wiadomo ciezko znalezc cos konkretnego o coltach 91, samochod strasznie szarpie (przerywa, momentami wyglada jakby mial zgasnac), szczegolnie gdy startuje i po zmianie biegu, nie wiem juz co moze byc przyczyna. powiem jeszcze, ze colt dluuuuuugo stal nieuzywany, moze to pomoze w ocenie. Moze ktos wie gdzie jest jakis serwis albo gdzie mozna naprawic mitsubishi na terenie dolnego slaska, najlepiej w okolicach wroclawia. z gory dziekuje za pomoc.
Hugo - 27-10-2007, 23:18
Po pierwsze: jaki masz silnik? Po drugie pierwszą czynnością w takim przypadku jest wymiana świec.
Anonymous - 28-10-2007, 00:38
silnik 1.3 swiece wymienione kilka dni temu.
Hugo - 28-10-2007, 08:49
Zwróć uwagę czy kable wysokiego napięcia nie "świecą", a jeśli nie to gdy stał nazbierało się syfu w baku i teraz to pociągnął.
Anonymous - 29-10-2007, 00:49
kable sa zmienione na nowe, nie wiem o co chodzi z tym swieceniem to moj pierwszy woz wiec jeszcze mam znikome pojecie wiec prosilbym o mniej slangowe tlumaczenie jezeli w baku jest syf to co z tym zrobic? na samochodziku w takim stanie przejechalem 200km, myslalem, ze wroci do normy jednak nic. Czytalem, ze takie szarpanie moze byc wina weza od pompki ssacej paliwo(zasysa powietrze) czy cos podobnego. Mowiono mi tez cos o kopulce wiec kupilem nowa i mam zamiar ja wymienic, juz nie wiem co pomoze. nie mam tez za bardzo sie do kogo zwrocic na terenie wrocka bo nikt niby sie nie zna na miśkach...
Hugo - 29-10-2007, 08:45
M_azu_R napisał/a: | nie wiem o co chodzi z tym swieceniem | Weź od matki płyn do mycia okien w atomizerze i w nocy pryskaj na przewody wysokiego napięcia. Jeśli w ich okolicach będą skakać iskry po silniku to kable są na śmietnik. M_azu_R napisał/a: | kable sa zmienione na nowe | Więc powinny być OK, ale czasami nowe są do niczego. Jakiej firmy kupiłeś? M_azu_R napisał/a: | Czytalem, ze takie szarpanie moze byc wina weza od pompki ssacej paliwo(zasysa powietrze) czy cos podobnego | To sprawdź czy nie masz wycieków paliwa. M_azu_R napisał/a: | Mowiono mi tez cos o kopulce wiec kupilem nowa i mam zamiar ja wymienic | Bardzo dobrze, koszt nieduży a to również może być to.
Krzyzak - 29-10-2007, 18:27
do sprawdzenia/wymiany/regulacji:
- palec/kopulka
- zawory
- zaplon
- pompa paliwa
- filtry
Anonymous - 08-11-2007, 22:39
No i z tego co sie dowiedzialem sa to zawory, za male cisnienie czy cos takiego. Mam pytanie, ile taka czesc kosztuje? ile kosztuje wymiana? czy daje rade wymienic to w domowy sposob? tzn domowymi narzedziami
Hugo - 09-11-2007, 07:52
Ale co z zaworami?
docencik87 - 09-11-2007, 14:30
A jeśli jest za małe ciśnienie to to wcale nie muszą być zawory. Może okazać się, że silnik jest skończony...
A jeśli chodzi o zawory to musisz ściągnąć głowicę. Wtedy zobaczysz co się tam dzieje...najgorsza ewentualność=nowa głowica...
Anonymous - 09-11-2007, 15:36
a jestes pewien ze to zawory a nie np. pierscianki na tlokach sa zapieczone
romek555 - 10-11-2007, 22:32
pierścionki na tłokach się zapieką jak postoi z 5 lat, ja założyłem silnik po roku stania, a kolega po trzech latach i nie było problemu z ciśnieniem mamy jakieś 12-13 barów na garze, jeśli jesteś pewien, że to zawory nie trzymają to masz problem, bo zwalenie głowicy w domowy sposób jest wykonalne, ale jej montaż raczej nie (koszt jakieś 150PLN), a poza tym czekają cię wydatki typu remont głowicy (tu może być różnie od 200 do 1500 PLN) + komplet uszczelek+rozrząd przy okazji (jakieś 200PLN)
Anonymous - 12-11-2007, 00:02
to nie lepiej zalozyc nowy silnik? mozna wlozyc silnik na wtrysk czy cos takiego jezeli do tej pory mam na gaznik? banalne pytania pewnie ale nigdzie nic nie ma:)
romek555 - 12-11-2007, 23:05
pewnie, że lepiej, ale czy taniej niż zmiana auta?
trudno policzyć, bo razem z silnikiem trzeba wiele rzeczy powymieniać, przede wszystkim instalację elektryczną
|
|
|