To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Carisma - Techniczne - obroty w GDI

Anonymous - 30-10-2007, 15:11
Temat postu: obroty w GDI
Zakładam nowy temat bo sam juz nie wiem gdzie go podpiąć , czy do przepustnicy czy do czegoś tam innego , tak czy tak cały czas walczę z obrotami.
Przepustnicę wyczyściłem juz 2 raz ,po resecie kompa jest przez jakiś czas ok. Natomiast jak wyruszę w drogę ok 100km za jednym przysiadem zaczynają się szopki, obroty znowu zaczynają szaleć , spadać do zera zapala się check i znowu skaczą na 0k 1500 i tak cały czas . zeby tego było mało ostatnio podczas takiego spadania obrotów coś pod machą zaklekotało pojawił się tam czarny dymek i cari zdechła.... :( odpoczęła 5 min i wszystko jest ok....sam juz nie wiem co o tym myśleć...Jak jeżdzę po mieście wszystko jest ok., tak to wygląda jak by się coś tam nagrzewało czy coś....sprawdzałem świece, wyglądają na dobre , ale tak naprawdę to nie wiem kiedy były zmieniane....może ten sławetny zawór EGR? tylko podpowiedzcie mi proszę gdzie on jest i jak się go czyści....
Acha dzwoniłem do ASO to oczywiście powiedzieli uuuuu to GDI proszę pana ,trzeba przyjechać to popatrzymy.....i hmmm narazie to ja sobie patrze :D
może coś poradzicie.
pozdrawiam Tomek

Anonymous - 30-10-2007, 18:19

A czyściłeś EGR (jak jest mocno zabrudzony to się blokuje)?

[ Dodano: 30-10-2007, 18:22 ]
Tu masz link (po niemiecku niestety ale ze zdjęć łatwo go poznać)
http://www.galantgdi.de/umbauen.htm

Anonymous - 30-10-2007, 18:50

dzięki bardzo ....to chyba to co jest pod przepustnica tak?
a czy czyści się go tak jak przepustnicę?

maxwell61 - 30-10-2007, 23:03

polecem tę stronę naszego Krzyżaka...bo niemcy to....

przepustnica i EGR

Anonymous - 31-10-2007, 09:16

Egr czyscimy podobnie jak przepustnicę, jakimś środkiem (może być benzyna ekstrakcyjna) który usunie sadzę. Istotne jest aby zaworek chodził w pełnym zakresie.
Anonymous - 31-10-2007, 11:46

dzięki bardzo .....ale jak sądze uszczelke trzeba specjalną?...bo myślę że trzeba go wyjąć do tego czyszczenia..
acha i u "Krzyżaka" też byłem...bardzo mądrze i naukowo a zarazem zrozumiale..godne polecenia szkoda tylko że nie ma cari... :D

Anonymous - 04-11-2007, 15:52

Uszczelka po EGR jest metalowa i nic się z nia nie dzieje i można ją ponownie po czyszczeniu założyć. W mojej Cari po lifcie nawet pod przepiustnicą jest metalowa uszczelka.
wazu - 03-12-2007, 18:49

strazak, dobrałeś się do tego zaworu? Opisz czy coś pomogło i ile roboty jest z demontażem i na co zwracać uwagę przy czyszczeniu.
Anonymous - 03-12-2007, 20:03

WAZU odpuściłem to sobie.....po prostu nie wiem jak się za to zabrać.....to jakoś pod spodem jest :D teraz myślę nad alternatorem bo podobno regulator ,umownie go nazwijmy, kosztuje 500zł.!!!!....a to chyba sedno moich problemów ale zawsze jest to chyba chyba chyba.......powalcze
narazka i pozdro

Anonymous - 09-12-2007, 10:47

http://www.allegro.pl/ite...ilnik_gdi_.html
mlun - 09-12-2007, 11:18

Musisz to w każdym temacie umieszczać?


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group