Tuning - JAK???
Anonymous - 02-11-2007, 12:48 Temat postu: JAK??? Proszę o podpowiedź jak lekko i przyjemnie bez zbędnych i ciężkich kombinacji podkręcić LANCERA 2,0-03'.Według mnie zabardzo przyduszony.Z przykrością przyznaję, że GT to to jest tylko z nazwy, aytko tej klasy i z tak rasowym wyglądem powinno mieć min. 150 horsow.
Dodam tylko, że i tak je bardzo lubię
TommiCrazy - 09-11-2007, 22:03
jechalem kiedys takowym lancerem i moje odczucia byly dosc pozytywne, jak kolwiek zgadzma sie z tobá, niestety nie jest to szal jaki mozna by bylo sobie wyobrazic czytajac literki GT
jednak ze MITSUBISHI to firma ktorej dewizje czytalem kiedys wraz z recenzjá GTO vr4 w 90 roku
"JAK DAWAC TO PO CALOSCI"
ale niestety tyczy sie to tylko topowych sportowych modeli, dlatego tez musimy pogodzic sie z tym ze twoj samochod to cywilny poprawny pojazd a diabla mozemy znalsc w wersjach turbo!!
HouseM - 06-02-2008, 01:56
bo GT to od Grand Turismo czyli wielka turystyka ! Namiocik do bagażnika, rowery na dach i do Chorwacji na kemping
Anonymous - 06-02-2008, 18:28
Mam galanta 2,0 Turbo diesla i tez pytalem o to i powiedzieli mi ze sie nie da. Podejrzewam ze tutaj nikt tego nie potrafi ,bo powinno sie dac?
Anonymous - 14-03-2008, 20:52
kupiec napisał/a: | Mam galanta 2,0 Turbo diesla i tez pytalem o to i powiedzieli mi ze sie nie da. Podejrzewam ze tutaj nikt tego nie potrafi ,bo powinno sie dac? |
No dziwię się, że na taką drwinę nikt nic nie odpisał.
tomusn - 14-03-2008, 23:32
kupiec napisał/a: | Mam galanta 2,0 Turbo diesla i tez pytalem o to i powiedzieli mi ze sie nie da. Podejrzewam ze tutaj nikt tego nie potrafi ,bo powinno sie dac? | zmien olej, a takze kopulke i palec, jak masz wiecej kasy to zainwestuj w kable ngk potem wywal wszytsko z bagaznika i najlepiej tylna kanape tez. radze tez zalozyc nakladki na pedaly i dywaniki pseudo ryfle (takie z plastiku wiesz) to powinno dac ci jakies lepsze odczuwalne (jakkolwiek) osiagi gal18 napisał/a: | No dziwię się, że na taką drwinę nikt nic nie odpisał. | mówisz i masz
Hugo - 15-03-2008, 10:23
tomusn napisał/a: | zmien kopulke i palec, jak masz wiecej kasy to zainwestuj w kable ngk | W Dieselu? Dobra rada...
tomusn - 15-03-2008, 21:33
Hugo napisał/a: | tomusn napisał/a: | zmien kopulke i palec, jak masz wiecej kasy to zainwestuj w kable ngk | W Dieselu? Dobra rada... |
ja tam fachowcem nie jestem
Anonymous - 29-05-2008, 00:37
Temat watku troche nieszczesliwy, ale kilka rzeczy mozna z tym autem zrobic.
1) 2.0 ma kiepski dolot. Puszka jest dokladnie ta sama co w 1.6. Padaka. Zwlaszcza na wysokich obrotach brakuje mu oddechu. Rozwiazanie - dolot. Mozna stozek, ale to kiepska rzezba. Kit z US nie pasuje, a dorabiac cos to trzeba sie troche pobawic (ciasno pod maska). Sporo natomiast daje wkladka K&N zamiast standardowego filtra powietrza. Wyraznie odczuwalna poprawa w upalne dni na wysokich obrotach.
2) Wydech. Katalizator pod kolektorem. Japonce wstawily go, zeby sprzedawac auto w Europie - EURO4. Nalezy go wywalic. Zeby zrobic to bezpiecznie trzeba tez zainwestowac w elektronike, zeby oszukac druga sonde lambda. Sensowna poprawa dolnych obrotow. Auto zaczyna wyrywac wczesniej - prawie jak turbo
3) To jeszcze przede mna - program. www.ziptuning.nl podaje, ze urwali 10KM. Pewnie troche przesadzaja, ale jak na wolnossacy brzmi niezle. Aktualnie szukam kogos kto zrobi to Polsce. Na razie jest tylko swiatelko w tunelu.
Ponadto w poszukiwaniu mocy dla odwaznych polecam swapa na 2.4. Nie widzialem takiego, ale amerykanska wersja z tym motorem ma imponujace osiagi. 7.4 do 60 mil z tego co pamietam.
krzychu - 29-05-2008, 15:45
glowix napisał/a: |
2) Wydech. Katalizator pod kolektorem. Japonce wstawily go, zeby sprzedawac auto w Europie - EURO4. Nalezy go wywalic. Zeby zrobic to bezpiecznie trzeba tez zainwestowac w elektronike, zeby oszukac druga sonde lambda. Sensowna poprawa dolnych obrotow. Auto zaczyna wyrywac wczesniej - prawie jak turbo |
Nie da sie jakos emulowac tej drugiej sondy lambda?? albo ciezko jest to zmienic zeby jej elektronika nie sprawdziła drugiej sondy?? BO jak rozumiem tylko w tym tkwi problem z wywaleniem katalizatora??
Krzychu
Anonymous - 29-05-2008, 19:13
Kupuje sie takie cos, mala kostka i wlutowuje w przewody miedzy druga lambde i komputer. Jak dotre do odpowiedniego opakowanie to podesle namiar. Mozna tez bezposrednio skontaktowac sie z odpowiednia firma - szczegoly na PW.
To zalatwia sprawe w ten sposob, ze kiedy lamba wysle podejrzany sygnal do komputera zamienia wartosc na skrajna dopuszczalna. Przez 99% czasu silnik ma normalne sygnaly.
Jak zaczniesz kombinowac z zamiennikami, opornikami i tym podobne to pewnie komputer nie zglosi bledu, ale jak to bedzie jezdzic to nikt nie wie... Odradzam.
krzychu - 29-05-2008, 22:21
Znaczy z tego co mowi mi czlowiek co troche teorii ma o silnikach to druga sada nie wplywa na sklad mieszanki a jedynie sprawdza dzialanie katalizatora. Wiec jak sie wyciagnie katalizator to wtedy swiecie sie CE (mozna odciac kontrolke - to jest tansze rozwiazanie) w sumie mozna to olac bo nie powinno dosc do przejscia na tryb ricovery z tego powodu ale jednak chyba lepiej cos pokombinowac.
No i tak sobie myslalem skoro to jakis tam prad przepuszcza czy jakos to tak dziala wiec moze jakis opornik czy cos powinien zadzialac.....
A nie ma tez jakis emulatorow przy instalacjach gazowych??
Krzychu
|
|
|