[XX-92]Lancer C6x i starsze - Lancer 92 kilka problemów
Anonymous - 02-11-2007, 13:04 Temat postu: Lancer 92 kilka problemów Witam.
Mam problem z moim miśkiem, mianowicie na wolnych obrotach ma 600-800 obr/min, dodatkowo świeci mi się kontrolka check engine praktycznie cały czas
(koleś który mi go sprzedał powiedział że to coś od dmuchawy jest - mechanik) Zastanawiam się czy nie powinienem już wymienić paska rozrządu (189 tys km) i jaki byłby tego koszt?? I chyba najbardziej uciążliwe są światła, świecą strasznie słabo, a w dodatku lewe wali mi w niebo zamiast prosto. Z góry dzięki za odp. Pozdr
akbi - 02-11-2007, 16:22
Milosz-rr napisał/a: | mianowicie na wolnych obrotach ma 600-800 obr/min |
no to tak powinien mięć
Milosz-rr napisał/a: | dodatkowo świeci mi się kontrolka check engine praktycznie cały czas |
na stronie Krzyzaka znajdziesz procedurę sprawdzania błędów wraz z ich opisem
http://mitsubishifan.webpark.pl/
Milosz-rr napisał/a: | Zastanawiam się czy nie powinienem już wymienić paska rozrządu (189 tys km) i jaki byłby tego koszt?? |
po takim przebiegu na 100% powinieneś go wymienić ...kosztów niestety nie znam do tego modelu
Milosz-rr napisał/a: | I chyba najbardziej uciążliwe są światła, świecą strasznie słabo, a w dodatku lewe wali mi w niebo zamiast prosto. |
Każdą lampę możesz ręcznie wyregulować śrubokrętem ... tak aby świeciła na odpowiednią wysokość ... niemniej jednak z tym to polecałbym podjechać do jakieś stacji diagnostycznej ... oni Ci ustawią tak, abyś Ty dobrze widział, a innych nie oślepiał ... to jest nie wielki koszt ... rzędu 15 zł
Hugo - 02-11-2007, 16:27
Milosz-rr napisał/a: | jaki byłby tego koszt?? | Nie jest drogo. Dobrej jakości pasek i rolka to koszt nieco ponad 100 zł.
Anonymous - 02-11-2007, 23:51
No tylko jak ma ok 900 obrotów to spoko, jak poniżej ok 600 to wpada w drgania.
Co do paska to wiem że nei jest drogi, ale słyszałem że wymiana jest dość droga.
A co do świateł to jechać do noralnej stacji kontroli pojazdów co przeglądy robi?? Pozdr
Hugo - 03-11-2007, 11:08
Milosz-rr napisał/a: | A co do świateł to jechać do noralnej stacji kontroli pojazdów co przeglądy robi?? | Tak. Milosz-rr napisał/a: | słyszałem że wymiana jest dość droga. | Pewnie zależy gdzie.
romek555 - 03-11-2007, 23:44
ze światłami też mam problem, w zasadzie to gorsze niż w maluchu , ale po wymianie żarówek na "lepsze" tzw. do starych reflektorów idzie wytrzymać
co do paska rozrządu to wymiana co 90kkm, koszt paska to jakieś 50-80PLN, rolka napinająca jakieś 70-90PLN koszt wymiany ok. 100PLN
jeśli chodzi o lampy to robiłem rozeznanie cenowe i nowe bez atestu to 160 za szt., a atestowane 200 za szt.
Krzyzak - 04-11-2007, 18:39
pasek SUN - 33 zl, rolka GMB - 35 zl (ceny u Japaneze)
wymiana - jakas godzinka-dwie, 150 zl to max za wymiane, ile mozna zaplacic
sprawdz ladowanie, bo moze jezdzisz na 12v zamiast 14v i stad slabe swiatla
obroty wyreguluj wg opisu, ktory podal Akbi
romek555 - 04-11-2007, 19:27
no toś mnie Panie Krzyżak zabił tymi cenami, nie wiedziałem, że tak dużo przepłacam, następny zakup będę konsultował z Japaneze
a co do świateł polecam żarówki Osram BiLux - jeśli dobrze pamiętam nazwę - zdecydowana poprawa, światło białe zamiast żółtego
Wichu - 16-12-2008, 20:52
Witam. U mnie na tą samą przypadłość mycie kloszów i polerowanie "odblasków" + żarówki Power2Night Philipsa rozwiązały problem. Mój wydatek (72zł żarówki + 7zł pasta do polerowania "chromu").
Pozdro
|
|
|