Pony, Accent - Witam, mam na imię Bartek i jeżdżę Accentem :-) 
						
												 Karol208 - 02-11-2007, 18:37
  Miło by  bylo gdybys pozostal przy rodzimej marce     
 
Powodzenia w poszukiwaniu nowego autka.
												 e-gen - 02-11-2007, 21:13
  rodzimej?
 
 
dzisiaj miałem okazję zostać posiadaczem tego: Hyundai Accent 2000r. 
 
 
wszystko ładnie pięknie, auto z niespełna 60 kkm ale pomiar silnika prawdę powiedział: gar 1 i 2 oraz 4 po 10.5 atm zaś trzeci 13 atm.
 
Do tego chłodnica klimy, maska, zderzak, wzmocnienie zderzaka do wymiany - pas przedni przy odrobinie chęci do naciągnięcia.
 
 
"Improter" próbował zasugerować że mój manometr szwankuje, ale nie umiał odpowiedzieć dlaczego ten "niepewny sprzęt" dwa razy na trzecim garze pokazał 13     
 
 
Parę dni temu mierzyłem 10-cio letnią Fiestę 1.3 Endura z przebiegiem 98 kkm lub 198 kkm (krótkie liczniki w Fordach) i na wszystkich garach równiutko po 13 atm.
 
Jutro jadę do Nakła    
 
 
[ Dodano: 03-11-2007, 23:23 ]
 
a jednak zostałem w rodzinie,
 
Accent kupiony   
												 Krzyzak - 04-11-2007, 19:20
  no to do nastepnego spotkania na Zlocie, Bartku  
												 Anonymous - 04-11-2007, 19:35
 
  	  | e-gen napisał/a: | 	 		  a jednak zostałem w rodzinie, 
 
Accent kupiony   | 	  
 
bedziesz zadowolony!
												 e-gen - 04-11-2007, 22:38
 
  	  | wlad napisał/a: | 	 		  | bedziesz zadowolony! | 	  
 
 
baa, już jestem     
 
choć w paru kwestiach nastąpił downgrade.
 
 
Oto kilka fotek mojego "nowego" blaszaka:
 
 
  
 
 
  
 
 
  
 
 
  
 
 
  
 
 
  
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Ciekawe, że szukając dla siebie pierwszego samochodu nie sądziłem że kupię Lantrę, no a teraz szukając drugiego auta, Accent też był poza sferą zainteresowań... widocznie był mi pisany     
 
 
Pierwsze wrażenie:
 
+ sporo miejsca w środku, również nad głową dla siedzących na tylnej kanapie 
 
+ spory bagażnik (porównywalny z Lantrą j1)
 
+ przyzwoite plastiki, nic nie trzeszczy
 
+ fajny silniczek 1.5 12v ( G4EK ), ciągnący od dołu z jednym wałkiem w rozrządzie i hydraulicznymi reg. luzów zaworowych (pasek+napinacz ~ 150 zł     )
 
+ dobrze się prowadzi i cicho wybiera nierówności;
 
+ dostępna "baza wiedzy" (only IE) http://hmaservice.com/  login: zabel12 hasło: emFibG9ja2k=
 
+ kolor
 
+ podoba się mojej dziewczynie     
 
- brak podgrzewanej przepustnicy (mam nadzieję że poniżej -20 nie będzie siupów)
 
- brak obrotościomierza
 
- brak podłokietnika
 
- brak lampek w drzwiach i podświetlenia przycisków (które notabene się wycierają w Accencie) podnoszenia szyb.
 
 
To be continued
 
 
Kompresja zmierzona po zakupie zgodnie z manualem Hyundaia (silnik 3h po zakończeniu jazdy, czyli ciepły) wykazała równe ciśnienie na wszystkich 4 cylindrach po 13 atm. Po próbie olejowej nadal 13 atm    
 
 
Mierzenie kompresji na zimnym silniku, gdy luzy zaworowe są regulowane hydraulicznie może dawać błędne odczyty. I pomyśleć że przed zakupem podejrzewałem problem z uszczelką głowicy     
 
 
Po przejechaniu 11 kkm (w tym 8kkm na LPG) stwierdzam że silnik nie bierze oleju a zalany jest syntetycznym Mobilem1 5W40
												 Hugo - 04-11-2007, 22:45
  Bardzo ciekawe i niebrzydkie auto. A widziałeś najnowszego Accenta-normalnie cudo i te detale. Np. boczne kierukowskazy...
												 e-gen - 04-11-2007, 22:51
 
  	  | Hugo napisał/a: | 	 		  | Bardzo ciekawe i niebrzydkie auto. | 	  
 
dziękuję, dziękuję     
 
 
 
 	  | Hugo napisał/a: | 	 		  | A widziałeś najnowszego Accenta-normalnie cudo i te detale. Np. boczne kierukowskazy... | 	  
 
widziałem, bardzo apetyczny choć nie znam szczegółów i nie czytałem żadnego testu - ale design udany, fakt   
												 Anonymous - 05-11-2007, 07:51
 
  	  | e-gen napisał/a: | 	 		  | + przyzwoite plastiki, nic nie trzeszczy  | 	  
 
u mnie[o polowe wiekszy przebieg]trzeszcza....
 
ale ciesz sie,ze masz sedana-w hatchbacku tylna klapa to dopiero orkiestra. 	  | e-gen napisał/a: | 	 		  - brak obrotościomierza 
 
- brak podłokietnika  | 	  
 
u mnie sa  
												 Anonymous - 11-12-2007, 00:24
  No to gratualcje  
												 
					 | 
				 
				
  |  
			 
		 |