To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[92-96]Colt CA0 - [CA4A 1.6] problem z coltem

Anonymous - 21-02-2006, 10:19
Temat postu: [CA4A 1.6] problem z coltem
Mam problem z coltem 1,6 16v trzęsie silnikiem jak przyspieszam i nierówno pracuje silnik
nakażdym biegu to się dzieje i od 1,5 obr do 3,5 obr później zmniejsza się ale nieznika Wymieniłem przewody i świece ale nie pomogło w serwisie na kompie nic nie wykazuje nie wiem co robić może ktoś miał takie objawy z góry dzięki.

Hubeeert - 21-02-2006, 10:21

Który rok produkcji? Jaki model?

Ja wstępnie obstawiam cewkę.

Anonymous - 21-02-2006, 10:30

jest to 93r a gdzie mam sprawdzic jaki to model
Hubeeert - 21-02-2006, 10:37

Tutaj - HISTORIA COLTA OD 1960 ROKU są tu opisane wszystkie modele w tym Twój.

edit: - wstawiłem w twój profil jaki masz samochód - teraz pokazuje się w twoim podpisie - mam nadzieję że się nie gniewasz :wink:

Anonymous - 21-02-2006, 11:10

Przyczyn może być wiele. Oprócz tego, co napisał Hubert, do sprawdzenia świece (czy oby pasują do tego modelu), przewody (jakość i kolejność podpięcia), sonda lambda (nie zawsze wyjdzie w teście, że padnięta), filtry, paliwo, przepustnica i obroty.
Hubeeert - 21-02-2006, 11:14

No i kondensatory w ECU - o ile pamiętam to w początkowej fazie produkcji CAx tez były z tym problemy tak jak w C5x
Anonymous - 21-02-2006, 11:22

A pasek nie mógł przeskoczyć?
Tak nawiasem mówiąc - dywagacje, dywagacje, dywagacje na podstawie rzuconego hasła, że jest jakiś problem...

Hubeeert - 21-02-2006, 11:26

Nie tylko Grzegorz - kolega rozmawia ze mną na gg - juz sciągnął service manuala z serwera wichury i bedzie wszystko sprawdzał. Ja ze swojej strony mogę polecić kontakt z Bartkiem i jego stanowiskiem do wymiany kondziołów w ECU jak również dokładne opisywanie wszystkiego.

Mechanik na przykład stwierdził że jeden z wtryskiwaczy nie podaje paliwa ale napięcie na zasilaniu jest, ten sam wtrysk przełozony gdzies indziej zachowuje się ok.

Anonymous - 21-02-2006, 11:33

No właśnie - Ty masz bardziej szczegółowe informacje, co się dzieje, a rzucenie hasła, że samochód nie przyspiesza i szarpie, daje tylko podstawy do dywagacji, co jest przyczyną tego stanu rzeczy. Ale o.k. - nie róbmy OT. Czekamy na rozwój sytuacji i bardziej szczegółowe opisy.
Hubeeert - 21-02-2006, 12:02

Z rozmowy z Bartkiem - zasilanie na wtrysku jest stale - ECU steruje masą. Bartek twierdzi że może być to walniety tranzystor w ECU. Ustalenia w trakcie.
Anonymous - 21-02-2006, 12:07

Ten samochód był myty karcerem i najprawdopodobniej potym się to stało była wymieniana uszczelka pod głowica na kompie w serwisie nic nie pokazało system w 100% sprawny

[ Dodano: 21-02-2006, 13:10 ]
Mechanik stwierdził ze są zmiany a 3 cylindrze jakby nie zawsze dostawał paliwo a napięcie na przewodzie do wtrysku jest zmieniał miejsce wtrysku i tak dalej 3 nie pracowała

Bartek - 21-02-2006, 13:20

Wiec tak, nie moge sie dogadac przez gg....

Jezeli byla zmieniana uszczelka pod glowka - proponuje dla sprawdzenia zmierzyc cisnienie sprezania na felernym garnku (na poczatek, zeby wykluczyc problemy mechaniczne)

Jezeli cisnienie bedzie OK, proponuje ocyloskopem zobaczyc jakie sa przebiegi do wtryskiwaczy..... Zasilanie o niczym nie swiadczy - sterowanie jest impulsami masowymi....

brodzky - 21-02-2006, 16:05

irekno napisał/a:
Ten samochód był myty karcerem

[ciach]

Mechanik stwierdził ze są zmiany a 3 cylindrze jakby nie zawsze dostawał paliwo a napięcie na przewodzie do wtrysku jest zmieniał miejsce wtrysku i tak dalej 3 nie pracowała


Auto czy silnik myles karcherem? Sikales pod maske? Ja wczoraj mylem maske od srodka gabka (karchera nie mam a te sol jakos trzeba zmyc) i widac skapujaca piana niezle namieszala bo jeden garnek przestal palic i wolnych obrotow nie bylo bo gasl za moment. Za godzine bylo OK. Moze wystaczy poczekac?
Swoja droga to mi sie to nie spodobalo. Troche wody na wtyczkach od wtrysku i chyba troche na fajkach od swiec... Chyba zamokla mi tylko fajka bo spaliny jakos bardziej smierdzialy.

Aha no to jak ciagle 3. nie pali a wtrsykiwacz dobry to cos z iskra chyba nie tak... Palec? Kabel? Swieca?

Hubeeert - 21-02-2006, 16:09

Tyle że ten silnik owszem był myty - 4 miesiące temu.
brodzky napisał/a:
wtrsykiwacz dobry

Tylko sterowanie wtrsykiwaczem nie bo paliwa nie podaje - ten sam wtrysk przełozony gdzie indziej podaje paliwo.

brodzky - 21-02-2006, 16:53

Hubeeert napisał/a:
Tyle że ten silnik owszem był myty - 4 miesiące temu.
brodzky napisał/a:
wtrsykiwacz dobry

Tylko sterowanie wtrsykiwaczem nie bo paliwa nie podaje - ten sam wtrysk przełozony gdzie indziej podaje paliwo.

To zlosliwosc? :>

W takim razie tylko Bartek pomoc moze :) Mnie pomogl :D



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group