Eclipse - Techniczne - kolo zamachowe. odelzanie??
Anonymous - 09-11-2007, 20:01 Temat postu: kolo zamachowe. odelzanie?? mam pytanie czy ktos to robil w eclipsie i jakie to mialo skutki pozytywne i negatywne. jak tu jest z wywarzeniem ??
Anonymous - 09-11-2007, 23:30
Jak zle zrobisz odchudzenie tego kola moze ci rozwalic polowe silnika!!!!!!!!
Tomasz82 - 10-11-2007, 10:32
Ja nie polecam tego.
A zobacz ten link co może koło zamachowe http://www.nissanklub.pl/...b3964d5f48ad768
kiepuczi - 10-11-2007, 11:04
w najlepszym wypadku kolo zamachowe sie urwie rozerwie gniazdo sprzegla w skrzyni w wleci z szybkoscia 7 000 RPM do srodka samochodu i oberwie ci glowe.
Anonymous - 10-11-2007, 17:20
kiepuczi, no ale można przecież kupić odchudzone koło, Fidanza, Exedy i inne Wiadomo, że te robione są przez renomowane firmy, a nie przez tokarza "Zenka".
Hubeeert - 10-11-2007, 17:30
conti64, zgoda ale temat a konkretnie słowo odelżanie sugeruje robienie tego z seryjnym prawda?
A tego nie polecamy.
Tomasz82 - 10-11-2007, 17:35
A co na to panewki powiedzą jak koło zmieni wagę?
Anonymous - 10-11-2007, 18:00
Hubeeert napisał/a: | a konkretnie słowo odelżanie |
bardzo podoba mi sie to słowo
A tak na poważnie to macie w 100% rację, ale niedługo zaczną padać pytania - do jakiego kowala chodzicie aby mieć kute tłoki
Hubeeert - 10-11-2007, 18:07
Tomasz82 napisał/a: | co na to panewki powiedzą jak koło zmieni wagę? |
Jak wyważysz układ korbowo-tłokowy z kołem to nic.\ conti64 napisał/a: | tak na poważnie to macie w 100% rację, ale niedługo zaczną padać pytania - do jakiego kowala chodzicie aby mieć kute tłoki | No to co? Forum jest dla wszystkich a pytania są od tego żeby je zadawać i dostawac na nie odpowiedzi. Konkretne.
Pozdrawiam
Anonymous - 02-12-2007, 20:40
Z kołem zamachowym jest tak:
jeżeli jest to żle zrobione "urwie Ci łeb"
Koło zamachowe jest przeciwwagą dla wału, korbowodów i tłoków, jeżeli "odchudasz koło musisz zdjąć tyle samo z przeciwwag na wale, a co za tym idzie procentowo z korbowodów i wreszcie z tłoków i swożni, ten zestaw musi być w balansie tak jak przed
Tyle teorii a w praktyce musi to być wykonane z aptekarską precyzją.
Pytanie po co bo ten silnik i tak się ładnie kręci
|
|
|