To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Eclipse - Techniczne - kolo zamachowe. odelzanie??

Anonymous - 09-11-2007, 20:01
Temat postu: kolo zamachowe. odelzanie??
mam pytanie czy ktos to robil w eclipsie i jakie to mialo skutki pozytywne i negatywne. jak tu jest z wywarzeniem ??
Anonymous - 09-11-2007, 23:30

Jak zle zrobisz odchudzenie tego kola moze ci rozwalic polowe silnika!!!!!!!!
Tomasz82 - 10-11-2007, 10:32

Ja nie polecam tego.

A zobacz ten link co może koło zamachowe :mrgreen: http://www.nissanklub.pl/...b3964d5f48ad768



:wink:

kiepuczi - 10-11-2007, 11:04

w najlepszym wypadku kolo zamachowe sie urwie rozerwie gniazdo sprzegla w skrzyni w wleci z szybkoscia 7 000 RPM do srodka samochodu i oberwie ci glowe.
Anonymous - 10-11-2007, 17:20

kiepuczi, no ale można przecież kupić odchudzone koło, Fidanza, Exedy i inne ;) Wiadomo, że te robione są przez renomowane firmy, a nie przez tokarza "Zenka". :mrgreen:
Hubeeert - 10-11-2007, 17:30

conti64, zgoda ale temat a konkretnie słowo odelżanie sugeruje robienie tego z seryjnym ;-) prawda?

A tego nie polecamy.

Tomasz82 - 10-11-2007, 17:35

A co na to panewki powiedzą jak koło zmieni wagę? :mrgreen: :mrgreen:
Anonymous - 10-11-2007, 18:00

Hubeeert napisał/a:
a konkretnie słowo odelżanie

bardzo podoba mi sie to słowo :mrgreen:
A tak na poważnie to macie w 100% rację, ale niedługo zaczną padać pytania - do jakiego kowala chodzicie aby mieć kute tłoki ;)

Hubeeert - 10-11-2007, 18:07

Tomasz82 napisał/a:
co na to panewki powiedzą jak koło zmieni wagę?

Jak wyważysz układ korbowo-tłokowy z kołem to nic.\
conti64 napisał/a:
tak na poważnie to macie w 100% rację, ale niedługo zaczną padać pytania - do jakiego kowala chodzicie aby mieć kute tłoki
No to co? Forum jest dla wszystkich a pytania są od tego żeby je zadawać i dostawac na nie odpowiedzi. Konkretne.

Pozdrawiam :D

Anonymous - 02-12-2007, 20:40

Z kołem zamachowym jest tak:
jeżeli jest to żle zrobione "urwie Ci łeb"
Koło zamachowe jest przeciwwagą dla wału, korbowodów i tłoków, jeżeli "odchudasz koło musisz zdjąć tyle samo z przeciwwag na wale, a co za tym idzie procentowo z korbowodów i wreszcie z tłoków i swożni, ten zestaw musi być w balansie tak jak przed
Tyle teorii a w praktyce musi to być wykonane z aptekarską precyzją.
Pytanie po co bo ten silnik i tak się ładnie kręci



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group