To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Carisma - Techniczne - Mocowanie gorne amora - tył

Anonymous - 12-11-2007, 09:51
Temat postu: Mocowanie gorne amora - tył
Po czym poznac ze gumy sa zuzyte - bo nie wiem czy wymiana cos da. Czuc jak sie najezdza na tory tamwajowe czy jakies uskoki w asfalcie. Amory sa nowe, tuleje i stabilizator ok. Zostaje tylko mocowanie.

[ Dodano: 12-11-2007, 16:53 ]
Z tego co w szukaczu znalazlem to tylko wlezc do bagaznika i szperac podczas jazdy czy sa luzy?

Nie da sie na stojaco tego jakos zbadac?

janusz362 - 09-02-2008, 18:26

one są nie do zdarcia!
te gumy oczywiscie

Matejko - 09-02-2008, 18:47

to czemu je wymienialem bo byl luz na nich ??
loidd - 10-02-2008, 12:19

janusz362 napisał/a:
one są nie do zdarcia!
te gumy oczywiscie


bzdura, zużyte górne mocowanie amortyzatora to najczęstsza przyczyna stuków w tylnym zawieszeniu w cari.

Anonymous - 27-02-2008, 20:48
Temat postu: stuki
cześć ja wymieniałem górne mocowanie amortyzatora 4 gumy i nic nie dało carismy mają strasznie twarde zawieszenie dzisiaj byłem na diagnostyce i amortyzatory ok luzów nie ma a głośna jak diabli dziwne bo amorki tył ma 84 i 88 % facet mówi że teraz jak przyjeżdżają nowe auta to mają po 75% dziwił się że takie twarde dodam że sprawdzałem w drugim warsztacie bo wcześniej nie wierzyłem że tyle mają a i z mechanikiem sprawdzałem luzy twierdził że luzów nie ma to wymieniłem gumy ale na darmo wydałem tylko 200 pln gumy po 15 zeta reszta to robota mechanika. Pozdrawiam Czarek..
wolgaster - 28-02-2008, 21:00

To jak te gumki wyglądają, ile sztuk na stronę oraz gdzie kupowaliście. Jakieś foto wskazane jak to wygląda.
Matejko - 28-02-2008, 21:23

japaneze jak u niego kupisz bedzie wiedzial o co chodzi
jaxan - 04-03-2008, 11:50

Sprawdź jeszcze czy nie stuka na drążku stabilizującym. Ja wczoraj to wykryłem u siebie. Gumowe tuleje się porostu wybiły. Mam nadzieję, że to właśnie tylko to, bo nic innego nie wyczaiłem.
Anonymous - 07-03-2008, 08:51

u mnie też puka z tyłu jak jadę po drobnych wybojach , gumki na drążku są ok , łączniki też. więc może to te gumy na amorach?
wolgaster - 07-03-2008, 09:09

A dużo z tym roboty bo teraz po 10 chcę się za to zabrać jak kasa się na koncie pojawi. Jeszcze mam płyn w chłodnicy do wymiany ale na nurtujące mnie pytanie nikt mi nic nie poradził a 2 dni temu pytałem co do układu chłodzenia. :(
Anonymous - 07-03-2008, 09:45

wolgaster napisał/a:
Jeszcze mam płyn w chłodnicy do wymiany ale na nurtujące mnie pytanie nikt mi nic nie poradził a 2 dni temu pytałem co do układu chłodzenia.


Ja mam u siebie w Cari zalane Petrygo z Orlenu od ponad roku i jest ok. Także lej śmiało!

wolgaster - 07-03-2008, 11:10

Płyn swoją drogą i tak będę wymieniał ale martwi mnie czy rura idąca od dołu chłodnicy do termostatu przy w pełni rozgrzanym silniku tj. kiedy wsazówka od temperatury jest w pionie powinna być chłodna. Ta rura od bloku jest gorąca a ta u dołu jest chłodna. I teraz czy u was jest podobnie że ta rura gdy silnik jest rozgrzany jest chłodna czy też nie.
Anonymous - 09-03-2008, 13:44

U mnie do wczoraj też z tyłu tłukło jak cholera...amorki git, luzów zero, a tłucze...miałem odstawić jeszcze raz do warsztatu, ale zabrałem się wczoraj za lampkę oświetlenia bagażnika, bo nie świeciła...odczepiłem obicie bagażnika i...jeden cycek wpadł mi do koła zapasowego, więc podniosłem tą ... hmm jak to nazwać...to jakaś chyba sklejka jest...i szukam tego cycka pod kołem. Znalazłem cycka i i znalazłem odkręconą około 1cm jakąś śrubę...patrze a z drugiej strony też jest poluzowana...nie mam pojęcia co one trzymają, ale jak je dokręciłem to już nie wali z tyłu na dołkach :D Te śruby są po lewej i prawej stronie zaraz na samym początku w podłodze bagażnika (tam gdzie zapas).
Pozdrawiam

Edit...30.03.2008
niestety pojeździłemkilka dni i znowu wali, ale śrubki są na miejscu...FUCK...nie wiem o so chosi

Anonymous - 16-03-2008, 23:21

PAWQ, mam podobny problem, wywaliłem juz kupę kasy w lewy tył i nie ma efektów, na diagnostyce nie stwierdzili luzów dla pewności wymieniłem tuleje, mechanik wyciągał amorek i też nic nie znalazł.
Gdzie są te śruby? Pod kołem zapasowym?
Jak dasz radę to zrób małą fotkę.

kris80 - 26-05-2010, 17:20

Ja nareszcie zlokalizowałem co strasznie stukało z tyłu. Okazało się że to linka od ręcznego stuka o metalową tulejke przez która idzie. Była tam dookoła guma ale sie wyrobiła i strasznie tłukło się. Były to metaliczne stuki bardzo krótkie ale częste, przy każdym ruchu wahacza. Wymieniłem amortyzarory, gumy i łączniki a problem był taki banalny. podłożyłem kawałek gumy pod linkę żeby było ciasno i ustało.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group