[XX-92]Galant E3xA i starsze - Przyczyna nie palenia na wszystkie gary ... ?
Anonymous - 12-11-2007, 20:23 Temat postu: Przyczyna nie palenia na wszystkie gary ... ? Witam!
wczoraj bylo wieczorem wszytko okej, dzis z rana wsiadam odpalam wyjezdzam z garazu a on jakos dziwnie chodzi .. Przewody WN sprawdzone - wymienione, świece wymienione, cisnienie w cylindrach sprawdzone, iskra na świecach obecna, kopułka , palec rozdzielacza wszystko ok. Silnik pracuje nieregularnie na 3 garach. Pokrywa zaworów byla zdejmowana, sprawdzone czy niepodparte zawory wyszlo ze nie... Ktoś moze coś poradzić gdzie szukac przyczyny ?
Anonymous - 13-11-2007, 20:18
a jaki to silnik bo jak na wtrysku to masz nastepna rzecz do sprawdzenia
Anonymous - 13-11-2007, 20:32
Może to wtryskiwacz, jesli silnik posiada wtrysk wielopunktowy.
Anonymous - 13-11-2007, 23:13
marek.b napisał/a: | a jaki to silnik bo jak na wtrysku to masz nastepna rzecz do sprawdzenia |
tak na wtrysku ..
Anonymous - 14-11-2007, 13:19
no wiec do sprawdzenia wtryski (choc to szybciej gdybys miał gaz-ja tak miałem ) no i jest jeszcze mozliwosc ze pasek przeskoczyl
Anonymous - 14-11-2007, 23:12
ja w swoim mam tak samo. mam gala 2.0 OHC 90 rok benzyna/gaz. raz chodzi dobrze na wszystkie gary inny razem na 3 a nawet na 2. gdy przełacze na gaz jest w porzadku, pracuje równo. zlokalizowałem na ktory gar nie chodzi, zamieniłem miejscami przewody WN i wtryskiwacze, a mimo to nie pali na ten konktrtny gar,czyli przewody WN i wtryski sa OK.
Anonymous - 14-11-2007, 23:22
zostaje ci tylko komresja i świeca
Anonymous - 15-11-2007, 00:38
swiece wymieniałem a cisnienie sprawdzałem i na wszystkich garach było tak samo. czy pomoze wymiana kompa?
Anonymous - 15-11-2007, 00:40
wątpie, a jakie bylo to sprawdzone ciśnienie?
Anonymous - 15-11-2007, 15:18
Dziekuję za podpowiedzi...padniety (a moze po prostu straszliwie zabrudzony) byl wtryskiwacz.. tak czy inaczej pali juz na 4, wiec jeszcze raz dziekuje i pozdrawiam!
Anonymous - 16-11-2007, 14:22
Vald. cisnienie w cylindrach było 12 czyli raczej w normie. ale przypominam ze po przełączeniu na gaz chodzi ładnie i równo na wszystkie
Anonymous - 16-11-2007, 16:28 Temat postu: Dziwne jeśli to nie kompresja ani świece to naprawdę dziwne... moze kable wysokiego napięcia to groszowe sprawy...
Anonymous - 16-11-2007, 17:09
dobre kable to nie tak calkiem maly wydatek u mnie mialem podobny przypadek szukanie trwalo dlugo czego slady zostaly na forum gdy znalazlem uszkodzona swiece myslalem ze jestem w domu ale niestety dopiero wymiana zaoplonu(zakupiony od kolegi z forum) zalatwila sprawe i tez na gazie chodzil a na benzynie ni ch,,, a wymienialem przeplywke pompe paliwa cewke wzmacniacz cewki i wiele innych -mam nadzieje ze tobie pojdzie lepiej -powodzenia
Anonymous - 16-11-2007, 17:53 Temat postu: :) No nie sa bardzo tanie, ale napewno tańsze od poprawy kompresji Ja u siebie miałem problem z paleniem na benzynie, przez to ze mi obejma z filtra powierza spadła... na gazie chodził jak złoto a na benzynie NIC, zdychał bo łapał dzikie powietrze
Anonymous - 16-11-2007, 18:20
pewno ze lepiej kupic kable niz wymieniac pierscienie czy glowice bo gaz zrobil kuku zaworom a co do gazu to ja tez mam ciekawie gazownicy przy zakladaniu LPG zagieli rure loczaca filtr z kolektorem kiedys skombinowalem druga przycialem zeby nie byla zagieta zalozylem pewny ze bedzie lepiej chodzil i klapa kompletna -nie chodzil prawie wcale zalozylem tak jak bylo przedtem i smiga jak rakieta niby wbrew logice a jednak - czasami czlowiek ma najgorsze mysli a przyczyna problemu jest calkiem blacha
|
|
|