To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[XX-92]Galant E3xA i starsze - Przeskakujące zapłony???

Anonymous - 17-11-2007, 00:50
Temat postu: Przeskakujące zapłony???
Witam
Mam problem mianowicie od zamontowania instalacji gazowej w moim Galu 91r. 2.0 8V zaczęły przeskakiwać zapłony autko strasznie dużo pali benzyny i gazu (19l w mieście gazu) ale do rzeczy mianowicie chodzi mi o ustawienie aparatu zapłonowego nie znam się wogóle w tym temacie czy aparat w wyzej opisanym aucie trzeba ustawiać na lampę stroboskopową czy u elektronika na kompie? Jeżeli znajdzie się ktoś z Bydgoszczy proszę o namiary na dobrego i w miare taniego :lol: fachowca. Dziekuje z gory za zainteresowanie tematem i Pozdrawiam.

Anonymous - 17-11-2007, 11:25

podłacze sie do tematu i zapytam naszych Guru czy zapłon ustawia sie co jakiś czas bo coś sie może przestawić rozkalibrować ? czy raz poprawnie ustawiony utrzymuje sie stale, oraz czym obajawia sie nie do końca dobrze ustawiony zapłon :) od tak chciałem wiedzieć co by kiedys nie musieć o to pytać i byc bogatszy o kilka rad :)
Anonymous - 17-11-2007, 13:52

kiedys mialem problem z zaoplonem i dzieki krzyzakowi sam go ustawilem (zreszta nie raz) ja to robilem na bzyczka ale jedyna pewna metoda jest lampa nie jest to wielki koszt a wieksza pewnoc ze jest OK to co ja robilem jest na forum (poszukac) -opis oczywiscie nie moj tylko ten ktorym ja sie wspieralem
deejay - 17-11-2007, 15:24