[92-96]Colt CA0 - [ALL] Kontrolka od rezerwy!!!
Anonymous - 18-11-2007, 09:29 Temat postu: [ALL] Kontrolka od rezerwy!!! Witam wszystkich mam takie małe zapytanie kiedy zapala sie lampka od rezerwy?? pytam się oto nie bez przyczyny ponieważ miałem niestety taka sytuacje ze wskazówka od paliwa powędrowała mi poniżej czerwonej kreski a lampka od rezerwy się nie zapaliła.Czy jest możliwe ze lampka sie spaliła czy po prostu lampka zapala sie duzoooo po opadnięciu wskazówki poniżej czerwonej kreseczki... Odpowiedzcie bo nie mam o tym zielonego pojęcia ponieważ sytuacja taka zastała mnie pierwszy raz i mnie to zaciekawiło dosyć z góry dzieks za odp...elooo
Anonymous - 18-11-2007, 10:02
To normalne LSA69 . Generalnie z tego co wiem to rezerwa się zapala jak wskazówka jest dobrze poniżej czerwonego pola. Było juz o tym na forum.
Hugo - 18-11-2007, 10:17
Bajurny napisał/a: | Było juz o tym na forum. | Z tysiąc razy. LSA69 nie jesteś na forum od dziś, używaj funkcji SZUKAJ.
akbi - 18-11-2007, 12:46
Bajurny, Hugo, nieprzeginajcie...LSA69, napisal dopiero 20-stego posta.
LSA69, wskazowka zawsze spada ponizej czerwonej kreski i dopiero zapala sie kontrolka rezerwy ... dzieje sie to w momencie gdy w zborniku pozostaje 8 litrow
Anonymous - 18-11-2007, 12:50
Po zapaleniu pali sie ona u was caly czas? U mnie np. jak sie zapali to jak zaczynam hamowac to gasnie i dopiero po jakims czasie znowu sie zapala.
pawela - 18-11-2007, 13:13
Wg instrukcji zapala sie kiedy w baku zostaje 8 litrow. Wg moich obserwacji i wyliczen mruga (tzn mignie raz na kilkadziesiat sekund czy minut) gdy jest jakies 10 litrow w baku a stale pali sie (pomijajac hamowanie) gdy zostaje ok 8. Wskaznik jest juz wtedy jakies 2mm ponizej czewonego pola. Tez sie kiedys o to balem ale jest zarezykowalem jazde do rezerwy i wsio dziala. Jak masz wskaznik na czerwonej kresce to masz jeszcze spokojnie 10-11 litrow. Ponadto przy skrecaniu w lewo CA0 przerywa gdy jest juz ze 3-4 litry. To juz najwyzszy czas na tankowanie!
Odpowiedz znajdziesz tez tutaj:
http://www.mitsubishi-gra...pic.php?t=13807
lub tutaj:
http://www.mitsubishi-gra...pic.php?t=11071
Anonymous - 18-11-2007, 14:42
Ok:D dziekuje za ODP
Hugo - 18-11-2007, 18:25
SlaVkoEg napisał/a: | U mnie np. jak sie zapali to jak zaczynam hamowac to gasnie i dopiero po jakims czasie znowu sie zapala. | Dokładnie tak. Poza tym jest taki motyw, że przy określonej ilości paliwa w zbiorniku przy skręcie bodajże w lewo zapala się na chwilę i gaśnie na prostej.
Anonymous - 20-11-2007, 18:07
akbi, wybacz ale ja napisalem dopiero 10 postów wiec nie wiem skad ta Twoja dygresja, że LSA69, napisał dopiero 20 ?! Poza tym nie zauważyłem, żebym w jaki kolwiek sposób "przegiął" odpisując LSA69, ...
Sorry za OT,
Pozdrawiam
Anonymous - 20-11-2007, 20:15
Nie polecam jazdy na na tzw. czewronym komorniku Ja to przeriabiałem i skutki nie są miłe.
Zawsze lepieuj mieć te 10 litrów w baku.
Anonymous - 20-11-2007, 20:22
Święta racja, jak zapala się na stałe jadę szybciutko na stacyjkę i pod korek, zawsze zostaje 8-9litrów paliwka jak się okazuje:)
akbi - 21-11-2007, 09:15
Bajurny, sorki ...masz rację ... Zirytował mnie post Hugo, i pewnie Twoje ostatnie zdanie odczytałem w jego tonacji, zamiast traktując je jako wskazówka dla LSA69,
pawela - 21-11-2007, 09:48
a zapytam jeszcze, czy ktos wie ile wchodzi do baku CA0 jak sie zatankuje pod korek?? O ile wiecej od standardowych 50L ?
Anonymous - 22-11-2007, 20:42
Ja tankowalem ostatnio tak jak mowisz pawela, czyli pod sam korek ze az ledwo zakrecilem bo sie wylewalo ( zagapilem sie Wlalem jakies 43,5 litra. A rezerwa sie dopiero co zalaczala, mrugajac co jakis czas. Wiec mysle ze spokojnie mialem w baku okolo 52 litrow, jak nie wiecej.
londolut - 24-11-2007, 18:29
Niema powyżej standardowego 50l jeździłem kiedyś przez nieuwagę aż do krztuszenia się silnika i na stacji weszło niecałe 49 więc nie da rady zalać 50 chyba że do kubeczka jeszcze dokapniemy
|
|
|