To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[XX-92]Galant E3xA i starsze - [E33A 2.0] Galant nie chce odpalić, brak zapłonu

Anonymous - 18-11-2007, 15:55
Temat postu: [E33A 2.0] Galant nie chce odpalić, brak zapłonu
Witam. Ostatnio galancik apalił po czym zgasł, teraz wogóle nie odpala, jest na gaz, nie ma zapłonu. Był sprowadzany z niemiec więc instrukcja i takie tam są po niemiecku. A i odkąd padł świeci się ikona CHECK ENGINE. Co się mogło stać jak moąna to naprawić?? Z góry dzięki
josie - 18-11-2007, 16:25

Prawdopodobnie wylały kondensatory w ECU (sterowniku silnika) i narobiły bałaganu.
www.mitsubishifan.webpark.pl - tu znajdziesz opis.
Użytkownik o nicku Bartek naprawia komputery

akbi - 19-11-2007, 11:31

Asia napisał/a:
Był sprowadzany z niemiec więc instrukcja i takie tam są po niemiecku

Instrukcję w j.polskim znajdziesz tutaj:
http://www.mitsubishi-gra...pic.php?t=18224

Poza tym witam na forum i zapraszam na Pomorskie spoty :wink:

Anonymous - 19-11-2007, 20:52

Dzięki za informacje ale w instrukcji nic nie znalazłam na temat lampki CHECK ENGINE. Jeśli wiecie co to znaczy proszę o odp.

Ps. Akbi- dzięki za zaproszenie
:wink: :)

Krzyzak - 19-11-2007, 21:35

Asia, Josie podal Ci namiary na moja strone WWW - tam znajdziesz opis jak odczytac kody bledow i zlokalizowac usterke. W razie czego pisz, to pomozemy.
Anonymous - 22-11-2007, 17:23

Hey auto jest obecnie u mechanika ale nawet on nie może dojść do tego dlaczego nie ma zapłonu. Możecie mi coś poradzić co może być nie tak?
josie - 22-11-2007, 17:25

Asia napisał/a:
Hey auto jest obecnie u mechanika ale nawet on nie może dojść do tego dlaczego nie ma zapłonu. Możecie mi coś poradzić co może być nie tak?


drugi post

Anonymous - 22-11-2007, 17:40

Cytat:
Hey auto jest obecnie u mechanika ale nawet on nie może dojść do tego dlaczego nie ma zapłonu. Możecie mi coś poradzić co może być nie tak?


zmień mechanika. Winowajcą tego stanu rzeczy napewno jest ECU. Zapłonu nie ma od tego że albo padła cewka lub moduł. Lub ECU nie daje sygnału. I to trzecie na 99% ma miejsce u Ciebie.

Standard w "starszych" Mitsubishi iż kompa po kilkudziesięciu latach trzeba reanimować. :)

Anonymous - 22-11-2007, 18:46

No więc tak: mechamik to znajomy mojego taty, coś tam posprawdzał ale nie potrafi bawić się w domowe sprawdzanie ECU. Można to sprawdzić w obojętnbie jakim zakładzie mechanicznym? No a takie nowe ECU to ile mniej więcej kosztuje???
Anonymous - 22-11-2007, 18:53

prawie każde ECU da się naprawić. Chyba że poszedł procesor to trzeba znaleźć dawcę. :)

Polecam kontakt przez PW, GG z Junior Adminem forum o loginie Bartek.

Napisz także do Tomasz82, może coś pomóc lub ma takowe ECU Tobie potrzebne :)

waldi-1 - 22-11-2007, 20:43

asia ja kupiłem swojego kompa na allegro , szukałem wczęsciach samochodowych ,nawet jak niebyło napisane ze jest komp pisałem i sie pytałem , zakupiłem go za 50 zeta i jak krzyżak stwierdził jest to pancerny komp od starszych modeli i ze niewidział jeszcze takiego zepsutego <mam farta>

[ Dodano: 22-11-2007, 20:44 ]
to jest komp z podwójnymi płytkami jedna nad drugą

josie - 23-11-2007, 00:55

Asia, jak nie chcesz wysyłać ECU do Bartka, to znaleźć musisz elektronika który wymieni w nim kondensatory, przemyje płytkę i popatrzy czy ścieżki nie upalone (szczególnie przelotki z góry na dół płytki). Każdy trochę rozgarnęty elektronik to zrobi


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group