Carisma - Techniczne - [Cari 1.8 GDI] Wmiana paska rozrządu ...
Anonymous - 21-11-2007, 13:34 Temat postu: [Cari 1.8 GDI] Wmiana paska rozrządu ... Wiem że to było wałkowane ale ma jedno konkretne pytanie.
Czy silnik GDI jest kolizyjny czy nie?
Co sie dzieje w momencie pęknięcia paska?
W moim poprzednim autku(Ford Probe) silnik był bezkolizyjny i jak komuś ze znajomych strzelał pasek to nic sie nie działo. Tłok nie uderzał w zawory bo miał wyprofilowane wnęki.
A jak to jest w GDI???
Z naklejek pod maska wynika że pasek był wymieniany przy 95 tysiącach, a teraz mam już blisko 165 tys.
Student - 21-11-2007, 14:40
Silnik jest kolizyjny jak większośą w Mitsu,
do wymiany:
pasek rolki, uszczelniacze
no i do sprawdzenia napinacz hydrauluczny jak do wymiany to najbardziej zaboli
Szukaj w tematach no i zamawiaj u Japaneeze sporo taniej
turek61 - 21-11-2007, 16:29
japaneze napisał/a: | Pasek 132,-zł
Rolka I 53,-zł
Rolka II 63,-zł
Uszczelniacz wałka rozrządu 11,-zł szt (*2)
Uszczelniacz wału korbowego przód 11,-zł
Napinacz paska 425,-zł
świece zapłonowe 58,-zł szt.(*4)
Taki zestaw załatwia sprawę na 90-100 tyś. km |
Ceny z zeszłego roku więc mogły ulec zmianie
Filtr oleju japoński zamiennik 11,-zł oryginał 18,-zł
Filtr powietrza 30,-zł dobry zamiennik
Filtr paliwa tylko oryginał 320,-zł -wymiana co 75-150tyś km w zbiorniku
Japaneze
Marek Malik
telefon: (042) 215 44 02
GSM: 602 224 584
|
|
|