To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Carisma - Techniczne - stukanie przy gwaltownym skrecie

Anonymous - 24-11-2007, 01:28
Temat postu: stukanie przy gwaltownym skrecie
wiatam!!
problem polega na tym ze podczas energicznego ruchu kierownica w prawa strone w prawym przednim kole pojawia sie lekkie stukniecie. jednoczesnie na postoju kierownica pracuje bez problemow, nic nie stuka, nie piszczy.. jednoczesnie problemu nie ma podczas jazdy po nierownosciach, ani normalnym skrecaniu- spokojnym. jedyny mankament ktory moze i wystepuje jest fakt ze czasem wydaje mi sie jakby kierownica stawiala delikatnie wiekszy opor, ale chyba jestem przewrazliwiony juz naprawde...

co do tego stukniecia- co to moze byc? bylem w stacji kontr na przegladzie corocznym i nic nie wspominali o zadnych drazkach, amortyzatorach ani nic z tych rzeczy. a wydaje mi sie ze
jakby cos bylo to by powiedzieli, sa w tej kwesti spoko.

pozdrawiam

maxwell61 - 24-11-2007, 10:35

czy jesteś pewein że dzwiek pochodzi od koła a nie kierownicy??? jesli od koła to może byc przegub zew. ale on bi ci stukał przy skręcie w czasie jazdy i włąśnie wydaje take charakterystyczne terkotanie :D ...często w cari kierownica stuka m.in. u mnie ale jakoś sie tym nie przejmuje...pozdrawiam
Anonymous - 24-11-2007, 11:50

Jeżeli masz Carisme po lifcie to problem może być w górnym mocowaniu amortyzatora. Jest tam takie plastikowe łożysko które potrafi się wytrzeć i powstaje właśnie stuk przy skręcaniu kół.
maxwell61 - 24-11-2007, 16:42

Dominik77 napisał/a:
to problem może być w górnym mocowaniu amortyzatora.
joukipauki napisał/a:
jednoczesnie problemu nie ma podczas jazdy po nierownosciach


te dwa zdania raczej sie wykluczają :doubt:

Anonymous - 24-11-2007, 17:14

maxwell61 napisał/a:
Dominik77 napisał/a:
to problem może być w górnym mocowaniu amortyzatora.
joukipauki napisał/a:
jednoczesnie problemu nie ma podczas jazdy po nierownosciach


te dwa zdania raczej sie wykluczają :doubt:


no właśnie nie do końca w Cari brata stukanie w mocowaniu objawia sie tylko i wyłącznie podczas kręcenia kierownicą ....

tdi1982 - 24-11-2007, 19:30

Kolego Derpin nie mogę się z tobą zgodzić co do pukania tego mocowania amora.U mnie rozleciało się mocowanie i pukało cały czas nawet jak po kostce brukowej jechałem 20km/h nie pukało natomiast przy skręcaniu kierownicą.Być może jest winna za po przekładnia kierownicza.
maxwell61 - 24-11-2007, 20:07

tdi1982, jest demokracja wiec Derpin, ma prawo mieć swoje zdanie, ale... jeśli mocowanie to na lekkich nierównościach tłukło by jak ch... wiec skręt kierownicy raczej nie ma nic do tłuczenia mocowania...wymieniałem 2 mocowania i kiedy skręcałem nic sie nie działo...chyba ze były dziury... :D

aby wykluczyć mocowanie - podnieś maskę zdejmij korek od mocowania i niech ktos bujnie autem na boki a ty sie wsłuchaj czy stukot dochodzi od mocowania...
najlepiej wejdz po ayto i sam łomikiem staraj sie popodważać ważniejsze elem. jak sworzeń, wahacz, drążek stab itp. może sam wyniuchasz :mrgreen: ...pozdrawiam

Anonymous - 25-11-2007, 00:37

panowie!! nic nie stuka, a przynajmniej nie na tyle zebym stwierdzil ze cos jest nbie tak!! na nierownosciach raczej wydaje mi sie ze dzwieki sa wporzadku i w miare wytlumione. na zakretach tez nic ie stuka, nie przechyla sie ani nie trzeszczy. tak jak mowie- pojawilo sie to podczas gwaltownego ruchu kierownica w prawo. dzisiaj juz np nic nie zauwazylem, wszystko bylo ok. nic to, nic sie tam chyba nie dzieje. w kazdym badz razie mam na ten problem oczy otwarte.

pozdrawiam

[ Dodano: 25-11-2007, 00:38 ]
"podczas *cenzura* ruchu kierownica w prawo" cenzura do slowa "gwal.ownego"?! :shock:

Anonymous - 25-11-2007, 15:24

tdi1982 napisał/a:
Kolego Derpin nie mogę się z tobą zgodzić co do pukania tego mocowania amora.U mnie rozleciało się mocowanie i pukało cały czas nawet jak po kostce brukowej jechałem 20km/h nie pukało natomiast przy skręcaniu kierownicą.Być może jest winna za po przekładnia kierownicza.


nie musisz :p przyczyna stukania może być różna i może objawiać sie różnie zależnie od stanu samego łożyska w danym aucie...

mogliśmy sie także nie zrozumieć ponieważ ja pisze o cari po lifcie..



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group