Carisma - Techniczne - stukanie przy gwaltownym skrecie
Anonymous - 24-11-2007, 01:28 Temat postu: stukanie przy gwaltownym skrecie wiatam!!
problem polega na tym ze podczas energicznego ruchu kierownica w prawa strone w prawym przednim kole pojawia sie lekkie stukniecie. jednoczesnie na postoju kierownica pracuje bez problemow, nic nie stuka, nie piszczy.. jednoczesnie problemu nie ma podczas jazdy po nierownosciach, ani normalnym skrecaniu- spokojnym. jedyny mankament ktory moze i wystepuje jest fakt ze czasem wydaje mi sie jakby kierownica stawiala delikatnie wiekszy opor, ale chyba jestem przewrazliwiony juz naprawde...
co do tego stukniecia- co to moze byc? bylem w stacji kontr na przegladzie corocznym i nic nie wspominali o zadnych drazkach, amortyzatorach ani nic z tych rzeczy. a wydaje mi sie ze
jakby cos bylo to by powiedzieli, sa w tej kwesti spoko.
pozdrawiam
maxwell61 - 24-11-2007, 10:35
czy jesteś pewein że dzwiek pochodzi od koła a nie kierownicy??? jesli od koła to może byc przegub zew. ale on bi ci stukał przy skręcie w czasie jazdy i włąśnie wydaje take charakterystyczne terkotanie ...często w cari kierownica stuka m.in. u mnie ale jakoś sie tym nie przejmuje...pozdrawiam
Anonymous - 24-11-2007, 11:50
Jeżeli masz Carisme po lifcie to problem może być w górnym mocowaniu amortyzatora. Jest tam takie plastikowe łożysko które potrafi się wytrzeć i powstaje właśnie stuk przy skręcaniu kół.
maxwell61 - 24-11-2007, 16:42
Dominik77 napisał/a: | to problem może być w górnym mocowaniu amortyzatora. |
joukipauki napisał/a: | jednoczesnie problemu nie ma podczas jazdy po nierownosciach |
te dwa zdania raczej sie wykluczają
Anonymous - 24-11-2007, 17:14
maxwell61 napisał/a: | Dominik77 napisał/a:
to problem może być w górnym mocowaniu amortyzatora.
joukipauki napisał/a:
jednoczesnie problemu nie ma podczas jazdy po nierownosciach
te dwa zdania raczej sie wykluczają |
no właśnie nie do końca w Cari brata stukanie w mocowaniu objawia sie tylko i wyłącznie podczas kręcenia kierownicą ....
tdi1982 - 24-11-2007, 19:30
Kolego Derpin nie mogę się z tobą zgodzić co do pukania tego mocowania amora.U mnie rozleciało się mocowanie i pukało cały czas nawet jak po kostce brukowej jechałem 20km/h nie pukało natomiast przy skręcaniu kierownicą.Być może jest winna za po przekładnia kierownicza.
maxwell61 - 24-11-2007, 20:07
tdi1982, jest demokracja wiec Derpin, ma prawo mieć swoje zdanie, ale... jeśli mocowanie to na lekkich nierównościach tłukło by jak ch... wiec skręt kierownicy raczej nie ma nic do tłuczenia mocowania...wymieniałem 2 mocowania i kiedy skręcałem nic sie nie działo...chyba ze były dziury...
aby wykluczyć mocowanie - podnieś maskę zdejmij korek od mocowania i niech ktos bujnie autem na boki a ty sie wsłuchaj czy stukot dochodzi od mocowania...
najlepiej wejdz po ayto i sam łomikiem staraj sie popodważać ważniejsze elem. jak sworzeń, wahacz, drążek stab itp. może sam wyniuchasz ...pozdrawiam
Anonymous - 25-11-2007, 00:37
panowie!! nic nie stuka, a przynajmniej nie na tyle zebym stwierdzil ze cos jest nbie tak!! na nierownosciach raczej wydaje mi sie ze dzwieki sa wporzadku i w miare wytlumione. na zakretach tez nic ie stuka, nie przechyla sie ani nie trzeszczy. tak jak mowie- pojawilo sie to podczas gwaltownego ruchu kierownica w prawo. dzisiaj juz np nic nie zauwazylem, wszystko bylo ok. nic to, nic sie tam chyba nie dzieje. w kazdym badz razie mam na ten problem oczy otwarte.
pozdrawiam
[ Dodano: 25-11-2007, 00:38 ]
"podczas *cenzura* ruchu kierownica w prawo" cenzura do slowa "gwal.ownego"?!
Anonymous - 25-11-2007, 15:24
tdi1982 napisał/a: | Kolego Derpin nie mogę się z tobą zgodzić co do pukania tego mocowania amora.U mnie rozleciało się mocowanie i pukało cały czas nawet jak po kostce brukowej jechałem 20km/h nie pukało natomiast przy skręcaniu kierownicą.Być może jest winna za po przekładnia kierownicza. |
nie musisz przyczyna stukania może być różna i może objawiać sie różnie zależnie od stanu samego łożyska w danym aucie...
mogliśmy sie także nie zrozumieć ponieważ ja pisze o cari po lifcie..
|
|
|