To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[XX-92]Galant E3xA i starsze - Nie wkręca się na wyższe obroty ... ?

Anonymous - 24-11-2007, 15:18
Temat postu: Nie wkręca się na wyższe obroty ... ?
WItam! Jestem ostanio po wymianie wtrysku paliwa sie koplo i chodzil na 3 gary. Obecnie pali na 4 ale pojawil sie kolejny problem. Do rzeczy ..
Przy probie odpalenia go na zimnym silniku nie chce wogole odpalac, trzeba go troszke "pomeczyc" zeby zapalil...(czasem zapali ale obroty spadna i gasnie). Gdy silnik juz troszke sie zagrzeje zapala dobrze, pracuje na 900rpm, ale przy dodawaniu gazu nie kreci wiecej niz 3k/3.5k rpm ... wczesniej wchodzil tylko do ok 1.5k max 2k rpm i tyle. Przy probie ruszania oczywiscie nie idzie bo mocy ni ma :P Co moze byc przyczyna ze silnik pracuje w ten sposob ? dodam ze wtryski byly czyszczone a CE nie swieci sie ...
z gory dizekuje i pozdrawiam!!

Anonymous - 24-11-2007, 16:44

może pompa paliwa jest zafajdana i nie podaje tyle paliwa ile trzeba ? może filtr paliwa ?? i najważniejsze czy kondensatory w komputerze były wymienione ?? brak CE nie oznacza że funkcjonuje on poprawnie :P
Wook@sH - 24-11-2007, 17:31

A jak juz dobrze sie zagrzeje silnik to dobrze chodzi? Czy też ma problemy?
Bo jeżeli dobrze działa jak jest ciepły to obstawiam za wtryskami.

Anonymous - 24-11-2007, 21:50

a przy zaoplonie ni kombinowales jak szukales czemu pali na3(pytam bo sam tak zrobilem)
Anonymous - 25-11-2007, 11:07

dziekuje za odzew ..

Derpin napisał/a:
może pompa paliwa jest zafajdana i nie podaje tyle paliwa ile trzeba ? może filtr paliwa ?? i najważniejsze czy kondensatory w komputerze były wymienione ?? brak CE nie oznacza że funkcjonuje on poprawnie :P


po wtrysnieciu paliwa bezsposrednio z filtra paliwa do butelki jeszce przed wtryskami w paliwie pokazala sie woda i zanieczyszczenia.. wiec moze to jakies zanieczyszczenia w baku sa czy cos ...filtr byl wymieniany w zeszlym roku.. co do kondensatorow to byly robione na wiosne przez Bartka z forum (oczywiscie pozdrowienia:) )...

Wook@sH napisał/a:
A jak juz dobrze sie zagrzeje silnik to dobrze chodzi? Czy też ma problemy?
Bo jeżeli dobrze działa jak jest ciepły to obstawiam za wtryskami.


jak sie zagrzeje to robi max ok 3k rpm ale tez z trudem. wogole dziwnie reaguje na pedal gazu tak jakby mial jakies opoznienie...

marek.b napisał/a:
a przy zaoplonie ni kombinowales jak szukales czemu pali na3(pytam bo sam tak zrobilem)


przy zaplonie nic nie kombinowane. przyczyna nie palenia na 3gary byl zabrudzony wtrysk paliwa. juz na 4 chodzi ..
[/code]

Maretzky85 - 25-11-2007, 11:58

Może masz po prostu syf w baku .... i teraz prócz wtrysku który już wymieniłeś musisz jeszcze filtr paliwa wymienić ?
OLV - 25-11-2007, 18:18

Resetowales ECU ?
Anonymous - 26-11-2007, 11:04

Maretzky85 napisał/a:
Może masz po prostu syf w baku .... i teraz prócz wtrysku który już wymieniłeś musisz jeszcze filtr paliwa wymienić ?


najprawdopodobniej tak jest z tym syfem w baku ale czy to ze uklad paliwowy jest zabrudzony moze byc przyczyna ze przy zimnym silniku on nie chce palic ??

OLV napisał/a:
Resetowales ECU ?


oczywiscie ..

OLV - 26-11-2007, 11:27

Syf ktory zamieszales dolewajac paliwa do zbiornika w ktorym nie bylo juz nic oprocz tego syfu dostal sie do ukladu paliwowego.
Na zimnym silniku ECU uruchamia ssanie zamyka dolot powietrza i doi na maxa samo paliwo
U mnie taki experyment z jazda do wyczerpania paliwa skonczyl sie myciem zbiornika ( nie wiedzialem wczesniej ze cos takiego jest )
Ale to bylo dawno i teraz jak zapali sie kontrolka od rezerwy to wole go pchac do najblizszej stacji niz myslec na ile to jescze starczy ( a starczy na ok 100 kilometrow..jakies 8- 10 litrow )

Anonymous - 26-11-2007, 17:18

OLV napisał/a:
Syf ktory zamieszales dolewajac paliwa do zbiornika w ktorym nie bylo juz nic oprocz tego syfu dostal sie do ukladu paliwowego.
Na zimnym silniku ECU uruchamia ssanie zamyka dolot powietrza i doi na maxa samo paliwo
U mnie taki experyment z jazda do wyczerpania paliwa skonczyl sie myciem zbiornika ( nie wiedzialem wczesniej ze cos takiego jest )
Ale to bylo dawno i teraz jak zapali sie kontrolka od rezerwy to wole go pchac do najblizszej stacji niz myslec na ile to jescze starczy ( a starczy na ok 100 kilometrow..jakies 8- 10 litrow )


z pol roku juz kontrolka rezerwy sie nie pojawiala, bo wacha dolewana byla zawsze do polowy wskaznika..syf w zbiorniku najprawdopodobniej jest. czyszczenie zbiornika i ukladu ustawione z fachowcem jest juz ustawione na srode/czwartek, filtr tez kupiony wiec moze to przejdzie i pomoze :)
dzieki za podpowiedzi i zobaczymy co z tego wyjdzie :)
pozdr!!

Maretzky85 - 26-11-2007, 21:40

Miejmy nadzieję, że pomoże :) Daj znać co i jak po czyszczeniu :D


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group