| 
				
					| [XX-92]Galant E3xA i starsze - Nie wkręca się na wyższe obroty ... ?
 
 Anonymous - 24-11-2007, 15:18
 Temat postu: Nie wkręca się na wyższe obroty ... ?
 WItam! Jestem ostanio po wymianie wtrysku paliwa sie koplo i chodzil na 3 gary. Obecnie pali na 4 ale pojawil sie kolejny problem. Do rzeczy ..
 Przy probie odpalenia go na zimnym silniku nie chce wogole odpalac, trzeba go troszke "pomeczyc" zeby zapalil...(czasem zapali ale obroty spadna i gasnie). Gdy silnik juz troszke sie zagrzeje zapala dobrze, pracuje na 900rpm, ale przy dodawaniu gazu nie kreci wiecej niz 3k/3.5k rpm ... wczesniej wchodzil tylko do ok 1.5k max 2k rpm i tyle. Przy probie ruszania oczywiscie nie idzie bo mocy ni ma
  Co moze byc przyczyna ze silnik pracuje w ten sposob ? dodam ze wtryski byly czyszczone a CE nie swieci sie ... z gory dizekuje i pozdrawiam!!
 Anonymous - 24-11-2007, 16:44
 
 może pompa paliwa jest zafajdana i nie podaje tyle paliwa ile trzeba ? może filtr paliwa ?? i najważniejsze czy kondensatory w komputerze były wymienione ?? brak CE nie oznacza że funkcjonuje on poprawnie
   Wook@sH - 24-11-2007, 17:31
 
 A jak juz dobrze sie zagrzeje silnik to dobrze chodzi? Czy też ma problemy?
 Bo jeżeli dobrze działa jak jest ciepły to obstawiam za wtryskami.
 Anonymous - 24-11-2007, 21:50
 
 a przy zaoplonie ni kombinowales jak szukales czemu pali na3(pytam bo sam tak zrobilem)
 Anonymous - 25-11-2007, 11:07
 
 dziekuje za odzew ..
 
 
  	  | Derpin napisał/a: |  	  | może pompa paliwa jest zafajdana i nie podaje tyle paliwa ile trzeba ? może filtr paliwa ?? i najważniejsze czy kondensatory w komputerze były wymienione ?? brak CE nie oznacza że funkcjonuje on poprawnie   | 
 
 po wtrysnieciu paliwa bezsposrednio z filtra paliwa do butelki jeszce przed wtryskami w paliwie pokazala sie woda i zanieczyszczenia.. wiec moze to jakies zanieczyszczenia w baku sa czy cos ...filtr byl wymieniany w zeszlym roku.. co do kondensatorow to byly robione na wiosne przez Bartka z forum (oczywiscie pozdrowienia:) )...
 
 
  	  | Wook@sH napisał/a: |  	  | A jak juz dobrze sie zagrzeje silnik to dobrze chodzi? Czy też ma problemy? Bo jeżeli dobrze działa jak jest ciepły to obstawiam za wtryskami.
 | 
 
 jak sie zagrzeje to robi max ok 3k rpm ale tez z trudem. wogole dziwnie reaguje na pedal gazu tak jakby mial jakies opoznienie...
 
 
  	  | marek.b napisał/a: |  	  | a przy zaoplonie ni kombinowales jak szukales czemu pali na3(pytam bo sam tak zrobilem) | 
 
 przy zaplonie nic nie kombinowane. przyczyna nie palenia na 3gary byl zabrudzony wtrysk paliwa. juz na 4 chodzi ..
 [/code]
 Maretzky85 - 25-11-2007, 11:58
 
 Może masz po prostu syf w baku .... i teraz prócz wtrysku który już wymieniłeś musisz jeszcze filtr paliwa wymienić ?
 OLV - 25-11-2007, 18:18
 
 Resetowales ECU ?
 Anonymous - 26-11-2007, 11:04
 
 
  	  | Maretzky85 napisał/a: |  	  | Może masz po prostu syf w baku .... i teraz prócz wtrysku który już wymieniłeś musisz jeszcze filtr paliwa wymienić ? | 
 
 najprawdopodobniej tak jest z tym syfem w baku ale czy to ze uklad paliwowy jest zabrudzony moze byc przyczyna ze przy zimnym silniku on nie chce palic ??
 
 
  	  | OLV napisał/a: |  	  | Resetowales ECU ? | 
 
 oczywiscie ..
 OLV - 26-11-2007, 11:27
 
 Syf ktory zamieszales dolewajac paliwa do zbiornika w ktorym nie bylo juz nic oprocz tego syfu dostal sie do ukladu paliwowego.
 Na zimnym silniku ECU uruchamia ssanie zamyka dolot powietrza i doi na maxa samo paliwo
 U mnie taki experyment z jazda do wyczerpania paliwa skonczyl sie myciem zbiornika  ( nie wiedzialem wczesniej ze cos takiego jest )
 Ale to bylo dawno i teraz jak zapali sie kontrolka od rezerwy to wole go pchac do najblizszej stacji niz myslec na ile to jescze starczy ( a starczy na ok 100 kilometrow..jakies 8- 10 litrow )
 Anonymous - 26-11-2007, 17:18
 
 
  	  | OLV napisał/a: |  	  | Syf ktory zamieszales dolewajac paliwa do zbiornika w ktorym nie bylo juz nic oprocz tego syfu dostal sie do ukladu paliwowego. Na zimnym silniku ECU uruchamia ssanie zamyka dolot powietrza i doi na maxa samo paliwo
 U mnie taki experyment z jazda do wyczerpania paliwa skonczyl sie myciem zbiornika  ( nie wiedzialem wczesniej ze cos takiego jest )
 Ale to bylo dawno i teraz jak zapali sie kontrolka od rezerwy to wole go pchac do najblizszej stacji niz myslec na ile to jescze starczy ( a starczy na ok 100 kilometrow..jakies 8- 10 litrow )
 | 
 
 z pol roku juz kontrolka rezerwy sie nie pojawiala, bo wacha dolewana byla zawsze do polowy wskaznika..syf w zbiorniku najprawdopodobniej jest. czyszczenie zbiornika i ukladu ustawione z fachowcem jest juz ustawione na srode/czwartek, filtr tez kupiony wiec moze to przejdzie i pomoze
   dzieki za podpowiedzi i zobaczymy co z tego wyjdzie
   pozdr!!
 Maretzky85 - 26-11-2007, 21:40
 
 Miejmy nadzieję, że pomoże
  Daj znać co i jak po czyszczeniu   
 |  | 
 |  |