To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Chcę Kupić L200 - L200 KUPIĆ CZY SIĘ BAĆ

Anonymous - 27-11-2007, 00:29
Temat postu: L200 KUPIĆ CZY SIĘ BAĆ
Witam wszystkich.
jutro mam zawierać transakcję na L200 Intense. Warunki ok, auto bardzo ładne.
Wszedłem jednak na forum, przeczytałem kilka mało ciekawych informacji i zacząłem się pocić. Jestem z Poznania. do dyspozycji mam dealera i serwis w Baranowie.
Proszę o opinię,
1. czy jeżdżąc 40 tys km rocznie L200 to wyzwanie czy też nie - chodzi oczywiście o awaryjność.
2. Jak wygląda jego awaryjność w porównaniu do Hiluxa
3. czy są jakieś opinie o wspomnianym serwisie

Dzięuję wszystkim za opinie

michalp - 27-11-2007, 07:07

Ad 3. Masz jeszcze Luboń
Gene - 27-11-2007, 07:18

Witaj,
ziutasek napisał/a:
1. czy jeżdżąc 40 tys km rocznie L200 to wyzwanie czy też nie - chodzi oczywiście o awaryjność.

To nie jest zadne wyzwanie, po pierwsze sa to samochody jak wszedzie troszke obarczone wadami wieku niemowlecego, po drugie tych wad i problemow nie jest wiecej niz u konkurencji a nawet moze jest ich mniej. Po trzecie kupujac L200 dostajesz auto bardzo wszechstronne, posiadajace system SuperSelect i kontrole trakcji. Historie opisywane na forum pokazuja jedynie, ze nie ma idealow i trafiaja sie takie samochody, ktore wymagaja pewnych korekt. Oczywiscie sam bym sie wsicekal gdyby mi wmawiano glupote ale generalnie z czystym sumieniem moge polecic "Eleczke" jako solidny wozek.
ziutasek napisał/a:
2. Jak wygląda jego awaryjność w porównaniu do Hiluxa

Nie wiem czy ktos bedzie mogl Ci odpowiedziec uczciwie i rzetelnie na to pytanie. Lubie Toyote i zawsze wysoko cenilem jej produkty. Teraz jednak Hill to nie ten sam woz co u Jeremy'jego Clarkson'a. Nawet zatwardziali fani marki twierdza, ze to koopa. Jechalem raz czy dwa tym samochodem i... komfort, osiagi, bezpieczenstwo sa gorsze niz w pick-up'ie Mitsubishi. Moze nowe silniki poprawia troche pozycje tej generacji.
Cytat:
3. czy są jakieś opinie o wspomnianym serwisie

Dobre pytanie, naprawde. Ja od lat, jak pamietam zawsze interesowalem sie bardziej solidnoscia warsztatu niz designem wozu. Stacja obslugi musiala miec dobre opinie a wtedy zaczynaly sie przymiarki do auta. Proponuje poszukac na forum regionalnym:
http://www.mitsubishi-gra...wforum.php?f=61
lub na forum specjalnie poswieconym tematom okolowarsztatowym:
http://www.mitsubishi-gra...wforum.php?f=84

Anonymous - 27-11-2007, 11:20

Nie zastanawiaj sie i kupuj ! Jestem od nie dawana posiadaczem L200 INSTYLE A/T auto rewelacja , chciaz tez jestem fanem TOYOTY to HILUX nie dorownuje eLce :)

pzdr.

Anonymous - 27-11-2007, 11:24

no to jadę podpisywać umowę i wiem że się nie zawiodę !!!!
Anonymous - 27-11-2007, 18:12

Może nie tak :doubt: nie myśl że się nie zawiedziesz, będziesz miał chwile zwątpienia ale i tak jak ja pokochasz to auto, albo może się zdarzyć niestety znienawidzisz .To samochód z duszą , ekstremalne w obyczajach i wyglądzie. :lol:
Na pewno nie tak nudne jak toyota. Promy kosmiczne też się psują, L200 przynajmniej nie wybuchnie :!:

Anonymous - 26-01-2008, 15:30

Trudno pytać mitsumaniaków czy navara czy hilux czy l200 - ja uwazam to swietne auto, chociaz nowy ma kilka duzych wad . ale ktore auto nie ma. Poza tym z tego co sie orientuje hilux nowy jest latwiejszy w serwisowaniu i wiecej do niego zamiennikow. Ale L200 ma dusze ;)
HugoOrmo - 26-01-2008, 20:33

:biggrin: :biggrin: :biggrin: ...wcale nie trudno pytac mitsumaniakow poniewaz odpowiedza Tobie, ze tylko L200...a tak na marginesie to naszym zmartwieniem (przegladajac forum) sa:
- skrzypiace resory - problem rozwiazywalny w 5 min w kazdym ASO (obecnie)
- jedna powazna sprawa z chipem (Axer wyrazy wspolczucia)
- pare znakow zapytania co do "pochylenia samochodu" na str kierowcy
- obawa przed regulacja zaworow co 40kkm - choc nikt jeszcze nie mial z tym problemu

reszta to zwyczajne problemy eksploatacyjne jak w kazdym samochodzie.

Dla porownania ostatnio zagladam na forum Nissana i w Navarze glowne problemy to:
- sprzeglo
- spalanie w automacie na poziomie 13-15l
- jeden powazny problem z glowica
- krawezniki na pace czyli co zrobic jak nie ma Super Select z Mitsu
- oraz rozne problemy eksploatacyjne jak u nas

Samochod z chipem (a taki posiadam) dynamike ma wystarczajaca, spalanie naprawde niskie, komfort jazdy wystarczajacy (a z obciazeniem na pace wrecz bdb), wlasciwosci terenowe w std lepsze niz przecietne, mozliwosc smigania po czarnym 4x4 i wbrew pozorom duzo (i coraz wiecej) akcesoriow roznego rodzaju od hardcore'owego off-road'u do lansiarskiego szpanu...nic tylko kupowac. POLECAM :mrgreen:

Anonymous - 27-01-2008, 08:34

dzięki, kupiłem i jestem zadowolony. POLECAM
Mamy już dwa miśki :)

Anonymous - 11-02-2008, 19:16

Witam,

Ja tak kolega jestem tuż przed zakupem L200, jak dzisiaj zajrzałem dzisiaj na forum to aż się wstrzymałem z podpisaniem umowy.
Myślę że jednak się na elkę zdecyduję, ale mam pytanie odnośnie tylnej zawiechy.
Testując Nawarę i L200 poczułem wyraźną różnicę w komforcie jazdy po czarnym, ale z dziurami. Nawara po nich płynie natomiast L200 więcej czasu spędza w powietrzu. Sprzedawca z Elbląga zaproponował wyjęcie jednego pióra (z każdej strony) z tylnego zawieszenia. Podobno to polepsza komfort, oczywiście traci się na ładowności, dla mnie nie jest to problem, ponieważ będę przewoził duże gabaryty, ale o małej wadze.

PS
Odnośnie regulacji zaworów, czy znacie koszt tej usługi?
ASO w Toruniu chce za to 150zł usługa +75 zł uszczelka pod kolektor, natomiast ASO w Gdańsku chce za to 1000 zł!?

Pozd
Tomek

Anonymous - 11-02-2008, 19:39

Ja kupiłem. Przez pierwsze 10 dni zrobiłem 2200 km i jestem zadowolony.Nie chciałbym w sumie autka przechwalić ale jest na prawdę O.K.
HugoOrmo - 11-02-2008, 20:13

Tomek Bielas a jak zajrzysz na forum Nissana to wstrzymasz sie z kupnem Navary :wink:

Wydaje mi sie, ze szkoda wyciagac piora z zawieszenia. Lepiej za 500-700 pln kupic mate na pake, ktora wypelniasz woda okolo 150l i masz dociazona tylna os co znacznie poprawia komfort jazdy. Te maty to specjalne rozwiazania do pick-up'ow kazdego typu.
Pisze o tym bo pick-up zawsze bedzie skakal jak jest pusty gdyz tylne zawieszenie kazdego ma wspolne korzenie z Zukiem i Polonezem typu Truck...

pzdr

Hiszpan - 11-02-2008, 20:37

HugoOrmo napisał/a:
...Pisze o tym bo pick-up zawsze bedzie skakal jak jest pusty gdyz tylne zawieszenie kazdego ...

Coś na wzór małej, pustej przyczepki ciągniętej za samochodem jadącym z dużą prędkością :?

Anonymous - 12-02-2008, 15:49

Tomek Bielas napisał/a:
Odnośnie regulacji zaworów, czy znacie koszt tej usługi?
ASO w Toruniu chce za to 150zł usługa +75 zł uszczelka pod kolektor, natomiast ASO w Gdańsku chce za to 1000 zł!?

To jest temat na forum: porównanie ceny usług w ASO :P
Mnie same uszczelki wyceniono na 370 PLN + robocizna i całość wyszła 750 :badgrin:

No Panowie kto jeszcze wyceniał lub regulował zawory w eLce?

Kibloo - 14-02-2008, 15:09

ziutasek napisał/a:
1. czy jeżdżąc 40 tys km rocznie L200 to wyzwanie czy też nie - chodzi oczywiście o awaryjność.



Mója L-ka ma zrobione 65000km w niecały rok i generalnie nic poważnego, tylko jedna nadprogramowa wizyta w serwisie (po 57kkm) - zatkany filtr paliwa.

pozdro

[ Dodano: 14-02-2008, 15:12 ]
Tomek Bielas napisał/a:
ASO w Toruniu chce za to 150zł usługa +75 zł uszczelka pod kolektor,


150 za usługę, czy za godzinę pracy??? bo jak to drugie, to regulacja zaworów według ustnej relacji HugoOrmo trwa kilka godzin, więc zakładając 5 to jest 750PLN +75 uszczelka, czyli to samo... ale moge sie mylić.

pozdro



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group