[XX-92]Colt C50 i starsze - [C52A 1.5] Zgasł i nie chce zapalić,POMOCY
laki001 - 27-11-2007, 19:49 Temat postu: [C52A 1.5] Zgasł i nie chce zapalić,POMOCY Witam wszystkich MM,mam problem, mój Colt 1,5glxi 4g15,silnik był jescze ciepły zapalił bez problemu cofnąłem pół metra zgasł i koniec,nie chce zapalić,sprawdzaliśmy z kumplem ,pompa podaje paliwo,iskra jest,a świece suche,tak jakby wtryski nie podawały,co to może być? Pomóżcie bo ten Colcik to moje nogi ,bo jestem niepełnosprawny i poruszam się na wózku,acha Colcik to automat 91r, 82tys przebieg,dzięki z góry za podpowiedzi gdzie szukać przyczyny.
Hugo - 27-11-2007, 21:52
Padł komputer silnika (ECU). Na początek może pomóc wymiana kondensatorów (wada tych aut, kondensatory wylewają się). Info jak je wymienić znajdziesz na forum.
tomusn - 28-11-2007, 00:54
a kręci
może się linka/cięgno ustawiło w pozycji BIEG - R lub D i myśli że jest na biegu?
a na biegu jak wiemy nie odpali...
spróbuj poruszać dźwignią tył - przód, może to coś da
josie - 28-11-2007, 01:05
tomusn napisał/a: | a kręci |
laki001 napisał/a: | iskra jest |
laki001 - 28-11-2007, 09:51
wszystko niby OK ,rozrusznik kręci,pompa sprawna, iskra jest,tylko świece suche i auto nie odpala .
[ Dodano: 28-11-2007, 16:44 ]
Komputer ECU wyjęty,kondensatory wzrokowo wyglądają ok,ale je wymienię, jest problem jeden opornik się stopił na miejscu R101,i nie wiem jaki to był opornik bo nawet koloru nie widać na nim,może ktoś wie? Komputer MD 153010, E2T36673, Colt 1,5 glxi 91r,dzięki z góry za pomoc:)
josie - 28-11-2007, 20:16
Czyli kondensatory nie są OK - wylały tylko elektrolitu nie widać a już zaczął bałagan robić. Poza rezystorem miernik w dłoń i sprawdzaj ścieżki i przelotki (przejścia metaliczne z jednej strony płytki na drugą).
Co do rezystora to niestety nie pomogę
laki001 - 28-11-2007, 23:15
Dzięki josie,a co do opornika to pomógł mi Bartek i podał jego oporność, to 15 ohm,nie ma jak to rodzina Mitsumaniaków,zawsze ktoś pomoże:)
Anonymous - 18-12-2007, 10:36
Witam! Podłączę się do tego tematu, bo mam podobny problem z Coltem 1,5 12v c50. Iskra jest, rozrusznik kręci, wtryski nie podają paliwa, gdy podłączyłem masę do wyjścia z ecu, które idą na wtryski podają paliwo bez zarzutów. Wymieniłem kondziorki, poprawiły tylko iskrę byłem u 3 mechaników i ręce opadają. Pomóżcie
edit by tomusn: chcesz być zrozumiany - pisz zrozumiale
wojmi1 - 21-12-2007, 13:40
pepe, przekaznik glowny- odpowiada za zalaczenie pompy paliwa /i nie tylko za to/ poprostu nie ma polaczenia na stykach przekaznika.
Anonymous - 22-12-2007, 10:03
a w ktorym miejscu sie on znajduje i jak wyglada ten przekaznik
wojmi1 - 27-12-2007, 16:19
pepe, bez wchodzenia w szczegoly bo w roznych modelach jest roznie ok 30 cm od ECU
poprostu znajdziesz go po kablach patrzac od strony ECU .
|
|
|