To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

L200 Techniczne do 2005r. - L200 2002-2005 stuki zawieszenia

Anonymous - 27-11-2007, 20:58
Temat postu: L200 2002-2005 stuki zawieszenia
Witam, w moim L200 występują jakieś stuki. Przenoszone są przez ramę i nie wiem gdzie ich źródło. Tak słychać jakby zapasówka pukała, dźwięk dobiega jakby z tyłu. Czy ktoś z Was szanowni mitsumaniaki miał taki przypadek? A może ten typ tak ma? Ps na przeglądzie nic nie pukało. :( :( :(
Anonymous - 27-11-2007, 21:19

U mnie terz puka jak jest pusto i wydaje mi sie że to wykładka paki albo gumy na amorach
miczon - 28-11-2007, 07:52

wladek napisał/a:
U mnie terz puka jak jest pusto i wydaje mi sie że to wykładka paki albo gumy na amorach

Ja mam tak samo. Co ciekawe, bardziej stuka gdy jest zimno. Wg mnie to właśnie plastikowa wykładka - gdy się lekko skurczy przy chłodzie zaczyna telepać...
Czasami może też stukać tylna klapa, jeżeli jest wyrobiona i ma luz na ryglach.
Koło zapasowe nie powinno pod warunkiem, że jest dobrze dokręcone. Opona przylega wtedy do ramy i raczej guma nie wydaje takiego dźwięku. Jedyne co może się tam lekko kolebać, to łańcuch od podnośnika zapasu, który luźno zwisa na feldze od środka.
Teraz, kiedy znowu dosypało śniegiem i wożę go na pace - jest cichutko pod obciążeniem :D . Jak odśnieżę, to zamierzam wtrysnąć piankę montażową miedzy pakę, a wykładkę, co powinno je trwale połączyć, zamortyzować wstrząsy i wygłuszyć...
Jak pomoże - dam znać :mrgreen:

Gene - 28-11-2007, 08:16

Tylko z ta pianka uwazaj co bys nie musial kuwety nowej szukac. Scierwo potrafi narobic szkod. :wink:
miczon - 28-11-2007, 09:38

Gene napisał/a:
Tylko z ta pianka uwazaj co bys nie musial kuwety nowej szukac. Scierwo potrafi narobic szkod.

Damy rade... ;)
Czym, jak czym, ale pianką potrfię się obsługiwać z racji wykonywanej profesji... :D

Anonymous - 28-11-2007, 17:00

Cytat:
pianką potrfię się obsługiwać z racji wykonywanej profesji

Pianista? :badgrin:

Anonymous - 28-11-2007, 21:00

A jak pięknie rdzwieje blacha pod pianką nawet farbę przeżera też byłem "pianistą" :biggrin: ale blacha nie odbiera wilgoci jak ściana i tu jest pies pogrzebany.
Anonymous - 14-12-2007, 18:19

Naprawiłem stuki
Były to tuleje wieszaków resora te z tyłu

Anonymous - 26-01-2008, 15:15

Ciekawe z tą pianką. W prawdzie post tego nie dotyczy, ale czy plastikowa wyściółka paki nie utrzymuje wilgoci? wydaje mi sie ze tez

[ Dodano: 26-01-2008, 16:19 ]
A tak ogólnie jak sie Wam spisuje ten rocznik L200, z praktycznego punktu widzenia - rozwazam zakup 2005 r w starej budzie, coś takiego - http://suchen.mobile.de/f...de&pageNumber=5 Warto? Niewiele tańszy od nowego ale jakis taki "z jajem ;)

soldiers - 28-01-2009, 15:50

witam wszystkich tez mam ten problem i to nie jest zapasówka ani kuweta bo jej nie mam, ale doszedłem co jest przyczyną, sa to tulejki na amortyzatorach i mozliwe ze tez na resorach jak ktos tu juz pisał... MOZE KTOS WYMIENIAŁ TE TULEJKI NA AMORACH WIEM ZE NIE SA WYMIENNE ALE MOZE GDZIEŚ DOBIERZE POMOZE MI KTOŚ JAK TO MOZNA ZROBIC????????????
skun37 - 18-11-2014, 19:09

Witam wszystkich serdecznie, pierwszy post jednak forum przeglądam już od dłuższego czasu.

Nie chce zakładać nowego wątku bo ten jest idealny zatem robimy wykop :)

Stuki pojawiły się ostatnio, myślałem że to hard top się przesunął na mocowaniach i uszczelka od szyby hardtopa haczy o kabinę, ale to nie to.

Stuki są wyraźne i niosą się po ramie, dobiegają wyraźnie z tyłu, jak by z okolic baku, ale tam nic luźnego nie ma, wydech o nic nie wali, zapas też nie.

Charakterystyczne w tym całym bajzlu jest to, że jak podczas skrętu obciąży się lewa strona to jest stuk, a potem znów jak skręcę w prawo. Jazda po prostym to stukanie tylko na dziurach i to nie wszystkich i nie ma tu znaczenia czy duże czy małe. :/ Wszystkie gumy wydają się ok na wieszakach itd. Jedyne co to drążki skrętne biegnące do ramy na środku mają wyrobione gumy czy to może być to i jak fachowo dobrać taką gumę? Ewentualnie inne pomysły co to może być?

Dodam że hałas pojawia się po tym jak tylne koła wjadą na nierówność co by wykluczało drążki skrętne :/

zbyszekm2 - 19-11-2014, 08:25

Sprawdź tuleje amortyzatorów na początek.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group