To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[XX-92]Colt C50 i starsze - [C52A 1.5] problem z odpalaniem po nocy i gasnie

Anonymous - 01-12-2007, 13:50
Temat postu: [C52A 1.5] problem z odpalaniem po nocy i gasnie
Witam wszystkich. wiem było juz duzo na temat odpalania ale nigdzie nie było takich objawów jak u mnie. A więc od jakiegoś tygodnia powstał problem z odpalaniem po nocy ( po południu np. po pracy odpala normalnie) aku jest nowe. Myślałem ze to przez zime ale ostatnio cieplej sie zrobiło i dalej mam to samo, czasem podczas jazdy na zimnym silniku coś przydławi i jak nie przygazuje to zgasnie ... moze to byc czujnik temp.? moze filtr paliwa zasyfiony? swiece? a moze coś z wtryskiem? paliwo tankuje z BP wiec wykluczam "złe". na dodatek jakby to było mało to od poczatku jak go zakupiłem kiedy wjedzie sie w kałuze z duża prędkośćią lub jak mocno leje to slinik zdycha i nie chce odrazu odpalić ... dopiero po czasie jakies 30 sek kręcenia i wciskania gazu lub dłuzej. nie mam pojecia o co chodzi :| tak jakby zalewało cos z elektroniki. z góry dzieki za jakąkolwiek pomoc, pozdrowionka dla wszystkich posiadaczy misiów :mrgreen:
Hugo - 01-12-2007, 14:17

Jocker napisał/a:
moze to byc czujnik temp.?
Tak musisz go sprawdzić.
Jocker napisał/a:
kiedy wjedzie sie w kałuze z duża prędkośćią lub jak mocno leje to slinik zdycha i nie chce odrazu odpalić ... dopiero po czasie jakies 30 sek kręcenia lub dłuzej
Jaki masz silnik 8V czy 12V. Jak 8V to wymienisz kopułkę i kable WN i masz po kłopocie (miałem to samo w Colcie 1.3 8V-aparat zapłonowy z tyłu głowicy). Zakładam, że wszystkie osłony silnika masz na miejscu? Te co chronią przed wodą spod kół.
P.S. Świece też bym wymienił. Koszt mały a to z reguły pierwsza przyczyna problemów z zapłonem.

Anonymous - 01-12-2007, 15:00

Silnik 1,5 GLXi na multiwtrysku czyli 12V, chyba :? tak dokładnie to nie wiem :) szczerze to nie znam sie na tym :/ chociaz w sumie to banał ... ten czujnik to gdzieś z lewej strony bloku? bo coś tam takiego mniej wiecej wygladającego na czujnik widziałem, osłonki oczywiscie na miejscu wszystkie, ale jest tez tak jak mocno leje, łapie podusi sie chwile i zgasnie i za ktoryms razem łapie normalnie pogazuje i jest ok, sprobuje pierw ze swiecami i zobaczymy co dalej :?
docencik87 - 01-12-2007, 20:10

Do świec dokup kable WN (koszt jakieś 60-70zł) wczoraj kupiłem za 65.
Zobacz w nocy czy przypadkiem kable nie "świecą"

Anonymous - 02-12-2007, 20:53

sprawdz sonde lambda ja mialem podobne objawy gasl na zimnym albo silnik omalo nie wyskoczyl z ramy z powodu niskich obrotow regulacja nic ni dawala wiem ze idzie jakos zmiezyc opornosc sondy zeby sprawdzic czy dziala ale nie mam pojeciajak mam nadzioeje ze pomoglem
josie - 03-12-2007, 00:14

Jocker napisał/a:
Silnik 1,5 GLXi na multiwtrysku czyli 12V


1,5 GLXi na mutliwtrysku to też 8V.

Co do problemu - pewnie tak jak koledzy pisali - kopułka, przewody zapłonowe, uszczelka pod kopułką



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group