To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[XX-92]Colt C50 i starsze - [ALL] Skrzypi gdy cofam

Anonymous - 04-12-2007, 21:54
Temat postu: [ALL] Skrzypi gdy cofam
siema

krótkie pytanko bo nie znam się a nie chcę pojechać do mechanika i usłyszeć że trzeba pół samochodu wymienić :biggrin:

problem jest takie kiedy cofam i skręcam kołami coś skrzpi bardzo mocno jakby tarł metal o metal, czy ktoś wie może co to jest?
Dodam, że najprawdopodobniej przy cofaniu bez skręcania kołami tego dźwięku nie słychać.
pozdro

Anonymous - 04-12-2007, 22:03

moze przeguby sie odzywaja???
Anonymous - 05-12-2007, 07:53

MitsuMan napisał/a:
kiedy cofam i skręcam kołami

a jak jest przy jezdzie do przodu ? mógłbyś jechać na parking i pokręcić pare ósemek,
najlepiej z jakimś kolegą. Zakładam że obcieranie dochodzi z przodu ?!?
Być może to łożysko koła.

Anonymous - 05-12-2007, 22:35

adam-g napisał/a:
MitsuMan napisał/a:
kiedy cofam i skręcam kołami

a jak jest przy jezdzie do przodu ? mógłbyś jechać na parking i pokręcić pare ósemek,
najlepiej z jakimś kolegą. Zakładam że obcieranie dochodzi z przodu ?!?
Być może to łożysko koła.

woże w furze zawsze dużo paczek więc nie potrzebowałem pomocy kumpla:) przy jeździe w przód jest wporzo. Co do łożysk to raczej nie bo to jest naprawdę głośny dźwięk, łożysko raczej z siebie takiego dźwięku nie wydobędzie. Co do przegubów hmm nie mam pojęcia jak to sprawdzić..

acha ten dźwięk nie występuje regularnie tzn czasem kiedy cofam ze skręconymi kołami jest cisza...!?

Anonymous - 06-12-2007, 08:21

MitsuMan napisał/a:
woże w furze zawsze dużo paczek więc nie potrzebowałem pomocy kumpla:)

:D :D :D

chodziło mi o to , żeby ktoś na zewnątrz samochodu stanął i posłuchał skąd dochodzi te tarcie, a nie o ciężar. :badgrin:

Anonymous - 07-12-2007, 11:31

Witam
Od kiedy masz to auto?