Pajero Ogólne - Bagażnik do Pajero z 2000 roku bez relingów pilnie potrzebny
Anonymous - 05-12-2007, 10:01 Temat postu: Bagażnik do Pajero z 2000 roku bez relingów pilnie potrzebny Jak w temacie. W związku z tym że lecę niebawem w góry a mój kruciak ma zero bagażnika muszę znaleźć coś na dach jakiegoś boxa czy cuś ale na całym allegro nie nie ma no chyba że były by relingi których niestety brak
Może macie jakieś namiary?
Gene - 05-12-2007, 10:44
Rety, rety, rety...
jesli mato byc zwykly turystyczny box lub bagaznik do przewozu nart polecam Thule.
Musisz sprawdzic jaki typ pasuje do III. Czy masz listwe, czy otwory, czy profil. Jak bedziesz wiedzial jak to jest wtedy dobierzesz odpowiedni system mocowania (lapy/stopy) i do tego poprzeczki i ewentualnie uchwyty lub pudlo.
Mozesz szukac na Allegro ja nie bardzo ufam takim zakupom. Sprawdz tutaj:
http://interpack.com.pl/i...?n=category&c=1
http://www.hossa.pl/hossa...d=881&id_sub=94
http://www.thulegroup.com/en/
http://www.thule.com/default____3884.aspx
Gene - 05-12-2007, 10:46
a tu masz komplet: http://www.thule.com/Thule/Iframe.aspx?id=3859
Anonymous - 27-12-2007, 21:39 Temat postu: bagaznik hej zamontowałem taki kit thule ,jest dealer thule w Mikołowie ,drzwi dobrze sie zamykaja i wszystko ok tylko gwiżdże jak sie ponad 100 leci
Anonymous - 30-12-2007, 19:29
Hej
1. Przede wszystkim warto zamontować relingi. Teraz narty, kiedyś może będziesz musiał przewieźć rowery, innym razem jakieś "mocno" gabarytowe przedmioty. Relingi są bardziej uniwersalne i łatwiej dopasować różnego rodzaju bagażniki. Poza tym fajnie wyglądają. Montaż + relingi ok. 800 zł.
2. Jak potrzebujesz przewieźć jednorazowo deski w tą i z powrotem nie warto kupować boxu. Normalnie nie będziesz z nim jeździł, zajmuje trochę miejsca w garażu, kosztuje ok. 1500 - 2000 zł. (centralny zamek, łatwy montaż, mocowanie rzeczy w środku). Lepiej zwykły bagażnik narciarski (warto na min. 4 pary nart - nawet jak tyle nie masz, wsadzisz kije). Koniecznie na zamek! (Mieszkam w Karpaczu i niestety coś wiem na temat zostawiania niezabezpieczonych nart na samochodzie, podczas np. "szybkiego obiadu")
Miłego szusowania!
Pozdrawiam
Anonymous - 31-12-2007, 00:35
ERJOT napisał/a: | Hej
1. Przede wszystkim warto zamontować relingi. Teraz narty, kiedyś może będziesz musiał przewieźć rowery, innym razem jakieś "mocno" gabarytowe przedmioty. Relingi są bardziej uniwersalne i łatwiej dopasować różnego rodzaju bagażniki. Poza tym fajnie wyglądają. Montaż + relingi ok. 800 zł.
|
że sie tak dopytam - montaż=wiercenie w dachu i takie tam ?
a zeby wywiercic, sciaganie podsufitki itd ?
czy sa jakies otwory montazowe i sie tylko wierci/przykreca
o techniczne kwestie pytam
Gene - 31-12-2007, 10:28
Jesli masz wersje bez relingow to dach jest tak zrobiony, ze nie ma tam elementow ulatwiajacych dodanie relingow. Ten model tak ma i trzeba sie z tym pogodzic. Mocowania takie jak przewidziano do tej wersji. Nie radze demolowac dachu. Moze sie okazac, ze oslabisz konstrukcje i bedzie wiekszy klopot.
Mozesz szukac speca od montazu bagaznikow wyprawowych i wtedy pomyslec o powazniejszej przerobce ale do turystycznego uzywania firmowe stopki, belki i bagaznik lub uchwyty spokojnie wystarczaja.
Anonymous - 31-12-2007, 15:19
Wiercenie w dachu konieczne, ale bez zdejmowania podsufitki, robi sie to na zasadzie wklejania kołków rozporowych, najlepiej w osi słupków. (całość ok. 3 godz.)
Dopuszczalny przewóz "towaru" do 50 kg.
Anonymous - 09-01-2008, 12:42
Mam taki bagażnik oryginalny od pajero. Jak dalej jestes zainteresowany to napisz na priv.
Anonymous - 07-02-2008, 20:25
Witam.A czy jakieś inne firmy ( trochę tańsze niż THULE ) robią coś do Pajero .Może ktoś eksperymentował. Ja mam taki bagażnik na tylne koło ( narciarski ) FAPA MAGO ,ale narty wystają nad obrys dachu i boję się go zamontować bo może działać jak żagiel .Czy ktoś jeździł z takim wynalazkiem.
|
|
|