Eclipse - Techniczne - [1G 90-94] Zawias do wymiany, części,ceny itd
Anonymous - 08-12-2007, 01:08 Temat postu: [1G 90-94] Zawias do wymiany, części,ceny itd Za miesiac moze dwa mam zamiar wyciszyc zawias bo tłucze juz chyba wszystko co tłuc może. Pierwsza sprawa to niebardzo wiem jak sprwadzic co jest do wymiany,czy jedyny sposob to poczekac do przegladu (luty) i poprosic goscia zeby przylozyl sie do diagnostyki? Co sie wybija najczesciej i rozbierajac zawias nalezy zakladac ze akurat ta czy inna czesc powinna byc wymieniona. Tlucze mi glownie w prawym przednim kole na dziurach i jak stoje i pomacham kierownicą to słysze i czuje pod nogami pukanie. Do tego jak kolo sie odrywa od ziemi (zrywa) to podskakuje wiec chyba amortyzatory tez slabe. Kurde nigdy mnie jakos zawieszenie nie interesowalo i wlasnie teraz wychodzi moja niewiedza. Za wszelkie podpowiedzi z góry dziekuje, moze ktos ma jakis schemat gdzie jest opisana kazda gumka jak sie nazywa i gdzie sie znajduje.Do tego poprosze również o ceny i producentow jakim mozna zaufać.Dzieki bardzo i pozdrawiam!!
kiepuczi - 08-12-2007, 10:36
to ze masz luzy w kierownicy to z pewnoscia sa koncowki drazkow sterowania. Komplet amorkow bede mial niebawem na sprzedaz, koszta to 1100 za 4 sztuki.
Tomasz82 - 09-12-2007, 02:37
kiepuczi napisał/a: | to ze masz luzy w kierownicy to z pewnoscia sa koncowki drazkow sterowania. Komplet amorkow bede mial niebawem na sprzedaz, koszta to 1100 za 4 sztuki. |
Jakiej firmy.
bo wiem że bilsten ma taniej amorki niż kayaba do eclipse.
Anonymous - 09-12-2007, 09:35
A moze mi ktos przyblizyc problem innych czesci zawieszenia? Gdzie sie znajduja, jak je sprawdzic i ewentualnie ceny.Sprobuje wleźć pod samochod i cykne fotke i poprosze kogos zeby mi opisal znajdujace sie tam elementy.
Maniu - 10-12-2007, 15:04
Mozesz wjechac na kanal i posprawdzac wszystko przy pomocy np lyżki do kół. Naginasz, odciagasz itp tam gdzie sa wszystkie gumowe elementy szukajac luzu.
Ale czy nie lepeij jechac do jakiegos warsztatu gdzie Ci to sprawdza za ok 20zl? Tyle mnie skasowali
Podbijanie kol to wina amortyzatorow, a luzy w kierownicy to najpewniej koncowki drazkow jak juz wyzej pisano. Po wymianie koncowki/ek drazkow musisz ustawic zbieznosc. Sworzen wachacza ok 40zl, koncowka jakos taniej...
kiepuczi - 10-12-2007, 17:24
KYB GR2
|
|
|