To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[XX-92]Colt C50 i starsze - [C52A 1.5] Przepływomierz, kod 15 i 25, co robić?

Anonymous - 09-12-2007, 17:46
Temat postu: [C52A 1.5] Przepływomierz, kod 15 i 25, co robić?
witam. Prosze o ratunek kod 15 i 25 jak sprawdzić i zmierzyć czujniki w przepływce miernikiem
Jakiś opis...

Anonymous - 09-12-2007, 18:00

Kod 1 Zasady nazywania tematów
http://www.mitsubishi-gra...pic.php?t=15923

dziękuję Adamie , kolega się nauczy, tymczasem temat poprawiłem :)
pozdrawiam
tomusn


błąd 15 czujnik położenia silniczka przepustnicy można spróbować wyczyścić i przesmarować cały mechanizm

błąd 25 czujnik ciśnienia powietrza

londolut - 09-12-2007, 18:11

adam-g, kod 8 :) Zawsze pamiętaj, że (kolega jest nowy, odpuść ciutkę)
lisekelk1982, http://www.mitsubishi-gra...opic.php?t=3445
ściągnij manuala do twojego Colciaka i tam poszukaj w pdf`ach, nie powiem ci dokładnie w którym ale zacznij od takiego z nagłówkiem ENGINE.

[ Dodano: 10-12-2007, 12:57 ]
lub na stronie 149/230 w manualu do CA0 (13.pdf) jest opisane badanie przepływki, niewiem tylko czy to będzie tak samo :)

Anonymous - 10-12-2007, 15:26

Dziekuje za pomoc! Troche dowiedziałem sie. mam jeszcze jeden problem z kodem 13 czyjnik pracuje co do temperatury lecz błąd istnieje pi skasowaniu nadal.Wtyczki sprawdzone tak jak i czujnik przypominający diodę.
londolut - 10-12-2007, 16:01

Powiem ci tak, mam 4G13 i jest tam czujnik MAP, który odpowiada za ciśnienie w dolocie. W ASO powiedzieli że czujnik jest sprawny a błąd występował nadal. Dopiero po wymianie czujnika wszystko OK. Jeśli masz możliwość to podmień czujnik, skasuj błędy i zobaczy czy jest ok. Zobacz też czy z dolotem powietrza jest wszystko ok, czy nie ciągnie lewego powietrza :)

[ Dodano: 10-12-2007, 16:02 ]
masz tu jeszcze adres, jest tam dużo napisane na temat twojego silniczka http://mitsubishifan.webpark.pl/

Anonymous - 10-12-2007, 20:26

lisekelk1982,
czy wymieniałeś kondensatory w ECU (komputer)

to link do strony Krzyżaka , jest tam dużo informacji miedzy innymi jak wymienić kondensatory
http://mitsubishifan.webpark.pl/

ktoś miał taki problem , że wyskakiwały błędy czterech czujników i zdaje się ,że popsuty był właśnie ECU.
pozdrawiam

Anonymous - 12-12-2007, 20:58

zatem jak sprawdzić na 100% czy dobre ECU?
No nic bede szukał jeszcze... :(

Anonymous - 13-12-2007, 12:38

Najlepiej podmienić na wpełni sprawne ECU . Wejdz na forum regionalne i popytaj czy jest ktoś w twojej okolicy i czy by sie zgodził podmienić na próbe ECU.
Ostatecznie możesz sie skontaktować z użytkownikiem nick Bartek , on potrafi cuda zrobić z ECU , a napewno zdiagnozuje usterke. pozdrawiam

Anonymous - 13-12-2007, 23:14

Napisze tak:
1.auto nie pali z rana i trzeba na 1 sekunde zapalac silnik az do skutku tak z 20 razy.
2.gdy odpali kuleje strasznie i po dodaniu gazu gasnie.
3.po odlczeniu kabla ze wiecy 4 autko chodzi troszk€ lepiej lecz iskra musi przeskakiwa do swiecy
4.pompa paliwa chodzi ciagle na zaplonie (przekaznik pompy dziala sprawnie)
5.na wydechu czu nie spalone paliwo (az w oczy szczypie)
0000000000000000000000000000000000000000000000000000
-wiece zmienione
-czuj. spalania stukowego nowy
-rozrzad ustawiony
-czujnik temp silnika nowy
-kondensatory w ECU wymienione
-przeplywomierz zmieniony lecz blad ten sam 13 21 25
sonda lambda nowa
-po odlaczeniu ECU auto na cieplym silniku dziala
ratunku kasa mi sie konczy a autko dalej nie chodzi.
Gdzie jest problem???? :cry:

[ Dodano: 14-12-2007, 10:23 ]
witam dzisiaj skasowalem bledy i zostal mi ostatni blad 13 -czujnik temperatury powietrza ale na mierniku reaguje dobrze i widać wyrażne dzialanie na temperature

wojmi1 - 14-12-2007, 16:15

Sprawdz jeszcze czujnik temperatury silnika to ten wkrecany w korpus silnika - on odpowiada za ssanie czyli poranny rozruch a sczytywany przez ECU jest na zasadzie ze jak temp przekroczy 24 stopnie autko jest cieple . Wymiana kondensatorow w eku jak sam zrobisz to ok 6-12 zl kasy starczy
Krzyzak - 14-12-2007, 16:34

wojmi1, kolega napisal, ze czujnik i kondziory zmienione
sadze, ze cos padlo w ECU i powinienes szukac drugiego na podmiane - celem sprawdzenia jak sie auto zachowa

jak rozumiec, ze auto dziala pod odlaczeniu ECU????

Anonymous - 15-12-2007, 19:08

gdy juzodpali i jest cieple autko mozna odlączyć ECU i dziala bez problemy.Zastanawiam sie nadtym bledem 13 bo czujnik dziala. A mozeto wszystko wina pompy paliwa?

[ Dodano: 16-12-2007, 20:24 ]
Pomocy!!!



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group