To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[92-96]Colt CA0 - [ALL] Rozkręcałeś licznik...??? pomóż... :)

marekoza - 19-12-2007, 19:37
Temat postu: [ALL] Rozkręcałeś licznik...??? pomóż... :)
Chciałbym przełożyć predkościomierz ze standardowego licznika do licznika z obrotką. Sęk w tym ze nie wiem czy mechanizmy sa identyczne no i jak sie do tego zabrac zeby całości nie spartolic... jesli ktos mogłby mi krok po kroku opisac jak mam to zrobić to bede wdzieczny... :)
Hugo - 19-12-2007, 21:21

Było setki razy pisane. Użyj funkcji SZUKAJ. To nic trudnego.
Tomekp - 19-12-2007, 21:25

1. Odkręcić 2 śruby terzymające czarny plastik wokół licznika (u góry)
2. "wyszarpnąć" tenże czarny plastik
3. wykręcić 4 śruby trzymające licznik (nie da się ich nie zauważyć/pomylić z innymi czy coś takiego)
4. Ostrożnie wyjąć stary licznik
5. Włożyć w jego miejsce "nowy" licznik i poprzykręcać wszystko tak jak było.

Nie da się nic spartolić (no chyba że się bardzo chce :wink: ). Naprawdę dziecinnie proste, zwłaszcza że wszystko jest na łączówkach, nie ma żadnych plączących się kabli itp. a nawet z linką prędkościomierza nie ma problemu bo nie trzeba jej zdejmować - jest na wcisk, sama schodzi/wchodzi. Mi się udało bez żadnego problemu więc każdemu się uda.

londolut - 20-12-2007, 08:17

Tomekp, nie doczytałeś postu, marekoza, chce
marekoza napisał/a:
przełożyć predkościomierz ze standardowego licznika do licznika z obrotką

Prędkościomierz nie całe zegary, wydaje mi się, że ze względu na swój przebieg :)

marekoza - 21-12-2007, 01:13

nie ze wzgledu na przebieg bo nowy licznik ma o 50 tys mniej przebiegu, kwestia jest taka ze w mechanizmie predkosciomierza cos nieslychanie glosno buczy po przekroczeniu 35 km na godzine i dzwiek sie nateza wraz ze wzrostem predkosci, zalamalo mnie to bo kupilem te zegary za ponad 100 ale nie przez allegro a koles sie na mnie za przeproszeniem wylal jak mu powiedzialem ze cos z nimi jest nie tak :(
Anonymous - 21-12-2007, 18:44

ja przekladalem, z licznika bez obrotomierza do z obrotomierzem, elegancko pasuje sa takie same
marekoza - 22-12-2007, 00:12

A możesz mi opisac jak mniej wiecej to zrobic... jak sie dostac do srodka zeby nic nie skopać? musze zdjąć wskazówki ??
londolut - 04-01-2008, 12:36

marekoza, dostałeś się do środka?? Wymieniłeś prędkościomierz?? Masz jakiś opis mniej więcej?? Poluję na zegary z obrotomierzem ale powiem szczerze, że przebieg wolał bym mieć swój, prawie 100tyś a nie przeszło 245tyś. Wiem, że mój może i nie realny ale chce mieć swój 100tyś :P
marekoza - 04-01-2008, 18:36

no wlasnie nie... czekam na podpowiedz jak to zrobic bo nie chcialbym niczego zepsuc... :)
londolut - 04-01-2008, 18:40

To zacznij rozbierać od tego licznika, który hałasuje :P jak popsujesz to będziesz miał swój sprawny :P A tak na poważnie to mam 2 na oku jeden z ^250tyś i z lampką SRS a drugi bez lampki ale za to 113tyś bez pewności czy, że jest sprawny i nie wiem którego wziąć i co jest łatwiejsze do roboty, przełożyć budzik czy płytkę z lampką SRS :? :?:
Anonymous - 08-01-2008, 17:44

marekoza
na zegarach sa dwie dwie czarne srubki odkrecamy je podwazamy wskazuwke np. widelcem z tylu calego licznika odkrecamy o ile dobze pamietam to 4 srubki, nie ruszaj obrotomierza po potem bedziesz mial problemy ze wskazowka zeby ja wyregulowac do obrotow silnika, przekladamy od zwyklego do tego z obrotomierzem i skladamy i pamietaj zeby nie za mocno wcisnac wskazowki bo nie bedzie sie ruszac.

londolut napisał/a:
A tak na poważnie to mam 2 na oku jeden z ^250tyś i z lampką SRS a drugi bez lampki ale za to 113tyś bez pewności czy, że jest sprawny i nie wiem którego wziąć i co jest łatwiejsze do roboty, przełożyć budzik czy płytkę z lampką SRS :? :?:


SRS jest chyba w kazdym liczniku tylko ze nie we wszystkich jest zarowka ale tylko wystarczy ja zalorzyc

Anonymous - 08-01-2008, 22:16

davido19pce napisał/a:
SRS jest chyba w kazdym liczniku tylko ze nie we wszystkich jest zarowka ale tylko wystarczy ja zalorzyc

Ja w swoim GLi (bez obrotomierza) nie mialem. W wersji z obrotomierzem od GLXi - juz jest

Anonymous - 09-01-2008, 08:00

jak nie ma? powinno byc ja w obu mam tylko ze w obu nie mialem zarowki bo nie bylo poduszek w aucie ale na liczniku bylo SRS
londolut - 09-01-2008, 16:10

davido19pce napisał/a:
SRS jest chyba w każdym liczniku

Nie, nie w każdym liczniku jest SRS, bo po co ci kontrolka w Miśku bez 'jaśka' :)

[ Dodano: 09-01-2008, 16:15 ]
Znalazłem :)


Tomekp - 09-01-2008, 16:50

londolut napisał/a:
davido19pce napisał/a:
SRS jest chyba w każdym liczniku

Nie, nie w każdym liczniku jest SRS, bo po co ci kontrolka w Miśku bez 'jaśka' :)


Według mnie sporo do rzeczy w tym temacie ma rocznik, np. w moim fabrycznie nie było poduszek, a kontrolka SRS jest (rok produkcji auta 1995). Może pod koniec serii CA0 poprostu większość była przystosowywana pod airbag.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group