[92-96]Colt CA0 - [ALL] Rozkręcałeś licznik...??? pomóż... :)
marekoza - 19-12-2007, 19:37 Temat postu: [ALL] Rozkręcałeś licznik...??? pomóż... :) Chciałbym przełożyć predkościomierz ze standardowego licznika do licznika z obrotką. Sęk w tym ze nie wiem czy mechanizmy sa identyczne no i jak sie do tego zabrac zeby całości nie spartolic... jesli ktos mogłby mi krok po kroku opisac jak mam to zrobić to bede wdzieczny...
Hugo - 19-12-2007, 21:21
Było setki razy pisane. Użyj funkcji SZUKAJ. To nic trudnego.
Tomekp - 19-12-2007, 21:25
1. Odkręcić 2 śruby terzymające czarny plastik wokół licznika (u góry)
2. "wyszarpnąć" tenże czarny plastik
3. wykręcić 4 śruby trzymające licznik (nie da się ich nie zauważyć/pomylić z innymi czy coś takiego)
4. Ostrożnie wyjąć stary licznik
5. Włożyć w jego miejsce "nowy" licznik i poprzykręcać wszystko tak jak było.
Nie da się nic spartolić (no chyba że się bardzo chce ). Naprawdę dziecinnie proste, zwłaszcza że wszystko jest na łączówkach, nie ma żadnych plączących się kabli itp. a nawet z linką prędkościomierza nie ma problemu bo nie trzeba jej zdejmować - jest na wcisk, sama schodzi/wchodzi. Mi się udało bez żadnego problemu więc każdemu się uda.
londolut - 20-12-2007, 08:17
Tomekp, nie doczytałeś postu, marekoza, chce marekoza napisał/a: | przełożyć predkościomierz ze standardowego licznika do licznika z obrotką |
Prędkościomierz nie całe zegary, wydaje mi się, że ze względu na swój przebieg
marekoza - 21-12-2007, 01:13
nie ze wzgledu na przebieg bo nowy licznik ma o 50 tys mniej przebiegu, kwestia jest taka ze w mechanizmie predkosciomierza cos nieslychanie glosno buczy po przekroczeniu 35 km na godzine i dzwiek sie nateza wraz ze wzrostem predkosci, zalamalo mnie to bo kupilem te zegary za ponad 100 ale nie przez allegro a koles sie na mnie za przeproszeniem wylal jak mu powiedzialem ze cos z nimi jest nie tak
Anonymous - 21-12-2007, 18:44
ja przekladalem, z licznika bez obrotomierza do z obrotomierzem, elegancko pasuje sa takie same
marekoza - 22-12-2007, 00:12
A możesz mi opisac jak mniej wiecej to zrobic... jak sie dostac do srodka zeby nic nie skopać? musze zdjąć wskazówki ??
londolut - 04-01-2008, 12:36
marekoza, dostałeś się do środka?? Wymieniłeś prędkościomierz?? Masz jakiś opis mniej więcej?? Poluję na zegary z obrotomierzem ale powiem szczerze, że przebieg wolał bym mieć swój, prawie 100tyś a nie przeszło 245tyś. Wiem, że mój może i nie realny ale chce mieć swój 100tyś
marekoza - 04-01-2008, 18:36
no wlasnie nie... czekam na podpowiedz jak to zrobic bo nie chcialbym niczego zepsuc...
londolut - 04-01-2008, 18:40
To zacznij rozbierać od tego licznika, który hałasuje jak popsujesz to będziesz miał swój sprawny A tak na poważnie to mam 2 na oku jeden z ^250tyś i z lampką SRS a drugi bez lampki ale za to 113tyś bez pewności czy, że jest sprawny i nie wiem którego wziąć i co jest łatwiejsze do roboty, przełożyć budzik czy płytkę z lampką SRS
Anonymous - 08-01-2008, 17:44
marekoza
na zegarach sa dwie dwie czarne srubki odkrecamy je podwazamy wskazuwke np. widelcem z tylu calego licznika odkrecamy o ile dobze pamietam to 4 srubki, nie ruszaj obrotomierza po potem bedziesz mial problemy ze wskazowka zeby ja wyregulowac do obrotow silnika, przekladamy od zwyklego do tego z obrotomierzem i skladamy i pamietaj zeby nie za mocno wcisnac wskazowki bo nie bedzie sie ruszac.
londolut napisał/a: | A tak na poważnie to mam 2 na oku jeden z ^250tyś i z lampką SRS a drugi bez lampki ale za to 113tyś bez pewności czy, że jest sprawny i nie wiem którego wziąć i co jest łatwiejsze do roboty, przełożyć budzik czy płytkę z lampką SRS |
SRS jest chyba w kazdym liczniku tylko ze nie we wszystkich jest zarowka ale tylko wystarczy ja zalorzyc
Anonymous - 08-01-2008, 22:16
davido19pce napisał/a: | SRS jest chyba w kazdym liczniku tylko ze nie we wszystkich jest zarowka ale tylko wystarczy ja zalorzyc |
Ja w swoim GLi (bez obrotomierza) nie mialem. W wersji z obrotomierzem od GLXi - juz jest
Anonymous - 09-01-2008, 08:00
jak nie ma? powinno byc ja w obu mam tylko ze w obu nie mialem zarowki bo nie bylo poduszek w aucie ale na liczniku bylo SRS
londolut - 09-01-2008, 16:10
davido19pce napisał/a: | SRS jest chyba w każdym liczniku |
Nie, nie w każdym liczniku jest SRS, bo po co ci kontrolka w Miśku bez 'jaśka'
[ Dodano: 09-01-2008, 16:15 ]
Znalazłem
Tomekp - 09-01-2008, 16:50
londolut napisał/a: | davido19pce napisał/a: | SRS jest chyba w każdym liczniku |
Nie, nie w każdym liczniku jest SRS, bo po co ci kontrolka w Miśku bez 'jaśka' |
Według mnie sporo do rzeczy w tym temacie ma rocznik, np. w moim fabrycznie nie było poduszek, a kontrolka SRS jest (rok produkcji auta 1995). Może pod koniec serii CA0 poprostu większość była przystosowywana pod airbag.
|
|
|