[02-06]Lancer CS0 - [Lancer CS0] Jak włączyć alarm w tryb serwisowy?
Artii - 22-12-2007, 20:11 Temat postu: [Lancer CS0] Jak włączyć alarm w tryb serwisowy? Kupilem niedawno lancerka kombi 2.0 .
Mam jedno pytanko ponieważ poprzedni właściciel nie umiał mi na nie odpowiedzieć.
Jak włączyć alarm w tryb serwisowy? (alarm seryjny)
Anonymous - 23-12-2007, 17:16
W sumie to nie ma alarmu seryjnego co diler to może być inny. Jakiej firmy masz alarm lub jak wygląda pilot ?
Artii - 23-12-2007, 17:59
Pilot czarny z 3 czerwonymi przyciskami. Jeden wiekszy do włączania i otwierania alarmu oraz dwa mniejsze nie wiem do czego. Właściciel też nie wiedział.
Podobno jest jakiś wyłącznik serwisowy. Gdzie go szukać?
sla - 23-12-2007, 20:32
Artii napisał/a: |
Podobno jest jakiś wyłącznik serwisowy. Gdzie go szukać? |
Wyłącznik serwisowy, i do zmiany iinych funkcji możesz znaleźć idąc wzdłuż kabli od centralki alarmu, tą zaś znajdziesz idąc od czujników ruchu. Najczęściej montażyści salonowi idą po najmniejszej lini oporu i wyłącznik serwisowy tak montują, że nie można z niego skorzystać. U mnie dopiero po awarii czujnika ruchu został wyłącznie na moją prośbę tak zlokalizowany żeby można było go używać. Mogę teraz programować wiele innych dodatkowychfunkcji typu antynapad, czas spoczynku itp.Dla niezorientowanych jest jednak nie do odnalezienia.
Artii - 23-12-2007, 22:27
sla napisał/a: | Wyłącznik serwisowy, i do zmiany iinych funkcji możesz znaleźć idąc wzdłuż kabli od centralki alarmu |
Mam rozumieć że są jakieś dwa wyłączniki?
sla - 23-12-2007, 23:00
Nie, jest jeden, ale odpowiednie funkcje ustawiasz przy pomocy określonej ilości naciśnięć i przekręcania kluczyka w stacyjce.
Anonymous - 25-12-2007, 14:14
Powiedz jeszcze czy na tylnej części obudowy pilota jest nadrukowane "AMX".
Artii - 25-12-2007, 21:07
Niestety nie ma napisu amx. Jest jakiś numer telefonu w razie problemow .
Nie moge za bardzo zlokalizować tego wyłącznika. Gdzie on powinien być?
sla - 25-12-2007, 21:12
Może być wszędzie, ale jest schowany i będzie Ci b. trudno go odszukać nie idąc kablami od centralki.
Anonymous - 26-12-2007, 01:27
Jeżeli nie ma nadruku AMX to powinieneś mieć model 400. W tym alarmie w zestawie jest wyłącznik serwisowy przylutowany na dwużyłowym przewodzie koloru szarego z czarny paskiem. Wprowadzenie w stan serwisowy polega na przełączeniu go z pozycji OFF w pozycję ON na włączonym zapłonie, co zostanie potwierdzone przez zapalenie się diody alarmu na stałe. Powinien być gdzieś pod panelem pod kierownicą, lub w tych okolicach. Jednak wszystko zależy od instalatora, niektórzy nie podłączają ich wcale.
|
|
|