To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Problemy techniczne - Zawieszenie tył w carismie

Matejko - 22-05-2005, 10:20
Temat postu: Zawieszenie tył w carismie
no i wczoraj jezdzac po miescie bez radia(rozkoszujac sie rozmowa z piekna brunetka) doszly moich uszu dziwne skrzypy z tylu, co prawda na jakis mocnych nierownasciach ale zawsze, wczesniej skrzypiala mi w ten sposob tuleja(tedgum :evil: ) na tylnym wahaczu przykrecana pod progiem i zastanawia mnie to czy jest mozliwosc jej zlego zamontowania, chodzi mi o to czy np jakistam punkt tuleji musi byc ustawiony patrzac sie prosto na wahacz na godzinie 4.30
oto foto z manuala

mialem angielski ale tu jakis techniczny jest :wink:

kochajj - 23-05-2005, 08:24

a moze to guma pod sprezyna???? miałem własnie taki problem i okazało sie własnie ze to guma nad sprężyną
Matejko - 23-05-2005, 13:19

kochajj napisał/a:
a moze to guma pod sprezyna???? miałem własnie taki problem i okazało sie własnie ze to guma nad sprężyną


to nad czy pod :wink:
masz na mysli gume przy gornym mocowaniu amortyzatora?

no to by mialo sens bo skrzypi przy bardzo mocnym bujaniu autem, i nie caly czas tylko wtedy gdy sie dobuja maks w dol zaskrzypi gora i pozniej znowu w porzadnie w dol zaskrzypi ......




to to co moze skrzypiec to element nr __ ??
i po czym dokladnie stwierdzic ze to na pewno to??

Matejko - 26-05-2005, 15:42

zdjalem kolo bo chcialem sie zajac cykaniem czujnika od absu, no i dobieram sie do zacisku hamulcowego, ruszylem linke od recznego lekko zaskrzypialo no to ruszylem mocniej i dzwiek identyczny jak ten slyszany wczesniej rozkladam sie pod auto patrze a tam puscila sruba trzymajaca uchwyt od linki recznego - przykrecilem i narazie jest cicho jeszcze sprawdze jadac tam gdzie wczesniej skrzypialo, ale bujalem autem i cicho



[18:57]
przejechalem sie i to jednak nie to :( coz szukam dalej

ROMEL - 30-05-2005, 13:23

Nie wiem czy dobrze zrozumiałem pytanie ale...

- tuleja stalowo-gumowama ma swoje określone miejśce pracy - dla przykładu może być... otworki w gumie muszą byc w linii prostej z ramieniem bęlki - (mniej więcej)....

- guma na sprężynie może skrzypieć - ale ja bardziej bym sie przyczepił dolnego kielicha gdzie sprężyna nie ma gumy i jest styk metal do metal..;- ostatnio padało - troszke wypłukało syfki podkorodowało i skrzypienie jak znalzł...

Pryśnij na próbe jakim WD40 na ten dolny kielich i wtedy wybierz sie na swoje nierówności i będziesz słyszał co i jak...

Pozdro

Matejko - 30-05-2005, 15:18

Romel gadalem z Tomkiem na ten temat podpowiedzial zeby posmarowac te tuleje wazelina - nasmarowalem tyle ile moglem dojsc bez sciagania wahacza, musze dzis pobujac i nasluchac, a jesli chodzi o polozenie to w manualu i na fotce na gorze widac tam ze ta tuleja jest w polozeniu ze puste po lewej i prawej stronie a pionowo od gory do dolu guma i tak jest u mnie wiec raczej blad montazu odpada, a dlatego podejrzewam te tuleje bo wczesniej dochodzily identyczne skrzypienia z poprzednich tuleji TEDGUM :evil: dzis pobujam jesli bedzie skrzypiec jeszcze to zapsikam ten dolny kielichm, dziex :)


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group