To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[02-06]Lancer CS0 - [Lancer CS0] Kontrolka rezerwy

Artii - 04-01-2008, 00:04
Temat postu: [Lancer CS0] Kontrolka rezerwy
Zaobserwowalem ze w moim nowym misiu jak sie rezerwa zaświeci to nie chce zgasnąć. Tak ma byc? Ile jest paliwa w baku po zapaleniu kontrolki od rezerwy?
W moim starym lancerku mrugala sobie a zapalala sie jak juz bylo coraz mniej bezynki.

Anonymous - 04-01-2008, 20:08

pewnie pływak sie zawiesił i dlatego sie cały czas pali :doubt: (lub cokolwiek co wyznacza poziom paliwa w baku :wink: )
Anonymous - 05-01-2008, 01:38

Nic sie nie zawiesiło, ten typ tak ma. Paliwa jest około 6-7 litrów.
Wiem bo mam Lancerka służbowego.

Anonymous - 05-01-2008, 10:51

Potwierdzam, jak dojdziesz już do rezerwy to kontrolka po prostu pali się cały czas, chyba że np. jest duża różnica terenu (jedziesz ostro pod górkę lub z górki) to może chwilowo gasnąć, ale zaraz potem znowu pali się bez przerwy.
Anonymous - 05-01-2008, 20:44

Cytat:
Zaobserwowalem ze w moim nowym misiu jak sie rezerwa zaświeci to nie chce zgasnąć.


Tzn chcecie powiedzieć że jak zatankuje to nie gaśnie :?:

Anonymous - 08-01-2008, 21:34

Nie no jak zatankujesz to musi zgasnąć.Chyba,że wlejesz kilka litrów a w zbiorniku opary.U mnie rezerwa zapala się gdy w zbiorniku jest ok. 12 l.Sprawdzane kilkakrotnie na różnych stacjach - zaraz po zapaleniu kontrolki - do pełna - pojemność zbiornika podana przez producenta minus to co się zmieściło.Rozbieżność 11-13 litrów na rezerwie.Tu wpływ może mieć lipny dystrybutor lub odpowietrzenie. Jeśli za pomiar odpowiada pływak to pewnie się zawiesił tak jak w starych Poldolotach ale wtedy wskazówka nie powinna iść w górę.Może jakieś zwarcie?
wichura1 - 08-01-2008, 22:00

Przecież napisał wyraźnie, że w poprzednim Lancerze rezerwa mrugała przy przyspieszaniu i zwalnianiu, dopiero później zapalała na stałe, a nie że mu się coś zawiesiło. Artii, ja myślę że przez kilkanaście lat po prostu udoskonalili sposób pomiaru i jak się rezerwa zapali to ma świecić. :wink:
Anonymous - 09-01-2008, 00:39

A bo mnie dm17 zmylił , co nie zmienia faktu,że jak mam paliwa ma granicy rezerwy to przy przyspieszaniu-zwalnianiu-na ostrych zakrętach-itp zapala się i gaśnie.A póżniej to już mnie tylko denerwuje ta niemiła żółta lampka :evil:
Anonymous - 09-01-2008, 15:19

japas napisał/a:
.Rozbieżność 11-13 litrów na rezerwie.Tu wpływ może mieć lipny dystrybutor lub odpowietrzenie.


podobnie u mnie rezerwa zaczyna swiecić się ciągle nie migocze-10-114 litrów jest jeszcze w baku
przy spalaniu 10l na 100 km zawsze tankuje jak tylko sie zapali lub na licznik 500 km to max co na baku robię :evil:

rydzu25 - 13-01-2008, 11:58

no jak masz 114 litrów w baku to dziwny masz bak
bo producent zakładał tylko 55l baki :wink:

Artii - 13-01-2008, 12:39

rydzu25 napisał/a:
to dziwny masz bak
bo producent zakładał tylko 55l baki

Twój bak tez jest dziwny bo w mojej instrukcji jest napisane ze bak ma 50 litrów.

wichura1 - 14-01-2008, 08:14

Zgadza się zbiornik ma 50 litrów w tym 10litrów rezerwy. Zresztą ilość rezerwy zmienia się wraz z wiekiem pojazdu, na co wpływ ma zużycie opornika przy pływaku. Większość posiadaczy takich staruszków jak mój Lancer, twierdzi że rezerwa ma około 8litrów. :mrgreen:
Jogurt - 25-01-2008, 13:49

wiele nowych aut ma taki gadzet ze rezerwa zapala sie na stale a nie mruga jak np w starszych miskach. dodatkowo w momencie zapalenia kontrolki rezerwy pojawia sie sygnal dzwiekowy.
sla - 25-01-2008, 21:27

japas napisał/a:
jak mam paliwa ma granicy rezerwy to przy przyspieszaniu-zwalnianiu-na ostrych zakrętach-itp zapala się i gaśnie.

U mnie jest podobnie, na stałe zapala się dopiero po pewnym czasie.

igi - 30-01-2008, 08:56

Dzisiaj zatankowałem samochodzik bo rezerwa zapaliła się na stałe. Podjechałem na stacje i dolałem 36 litrów. Więc ja mam chyba inny bak :P albo dystrybutor oszukiwał (ale w dobra strone ;) )


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group