[92-96]Colt CA0 - [CA4A MIVEC] Niepozorny ...
londolut - 04-01-2008, 12:03 Temat postu: [CA4A MIVEC] Niepozorny ... Mirage Cyborg R.
Koleś jest dumny ze swojego bzyka. Z takim jakby się ktoś na światłach chwycił to by mu kopara opadła do kolan
Anonymous - 04-01-2008, 14:12
zastanawiam sie czy ktos w Polsce ma w CAO MIWECa ?
Anonymous - 04-01-2008, 15:31
one takie seryjne były? rozmarzyłem sie jak patrze na to cudeńko
londolut - 04-01-2008, 18:32
Nie ale koleś wie jak dodać smaku, nie żaden wiejski tuning tylko delikatny lifting
harpagan - 04-01-2008, 20:29
londolut napisał/a: | Z takim jakby się ktoś na światłach chwycił to by mu kopara opadła do kolan |
Civic 160 konny objezdza niestety miveca
privateer87 napisał/a: | one takie seryjne były? rozmarzyłem sie jak patrze na to cudeńko |
Seryjne 175 koni z 1.6
Tylko baardzo go wysoko trzeba bylo krecic, no i jak plotki donosza - glowice nie wytrzymywaly za duzo
lesiooo napisał/a: | zastanawiam sie czy ktos w Polsce ma w CAO MIWECa ? |
Nie slyszalem o zadnym - pewnie dlatego ze to wymaga grubszej rzezby bo wychodzily tylko z kierownica po stronie pasazera
londolut - 04-01-2008, 20:33
harpagan napisał/a: | Civic 160 konny |
Dużo cięższy jest przecież, i ma mniejszą moc. Dziwne
Rafal_Szczecin - 04-01-2008, 20:33
harpagan napisał/a: | Nie slyszalem o zadnym - pewnie dlatego ze to wymaga grubszej rzezby bo wychodzily tylko z kierownica po stronie pasazera |
tak samo mowili o galancie vr4, ze sie nie da ,i w ogole,a w polsce juz kilka jezdzi, a kolejne osoby rowniez przymierzaja sie do vr4
londolut - 04-01-2008, 20:36
Rafal_Szczecin napisał/a: | ze sie nie da ,i w ogole |
harpagan nie pisał, że się nie da tylko, że nie słyszał o żadnym. A jeśli chodzi o przekładkę to zrobisz ją w każdym samochodem tylko chodzi o dostępność gratów, kasy, czasu i ludzi którzy to zrobią.
harpagan - 04-01-2008, 20:38
londolut napisał/a: | Rafal_Szczecin napisał/a: | ze sie nie da ,i w ogole |
harpagan nie pisał, że się nie da tylko, że nie słyszał o żadnym. A jeśli chodzi o przekładkę to zrobisz ją w każdym samochodem tylko chodzi o dostępność gratów, kasy, czasu i ludzi którzy to zrobią. |
Nic dodac nic ujac
A na powaznie to gdyby nie to ze slyszalem same negatywne wiadomosci o wytrzymalosci tych silnikow, to baaaardzo powaznie bym sie zastanowil nad nim po padzie mojego 4g93
Rafal_Szczecin - 04-01-2008, 20:46
wlasnie harpi , jak tam sprawy z 4g93 ?
pawela - 04-01-2008, 21:54
londolut napisał/a: | harpagan napisał/a: | Civic 160 konny |
Dużo cięższy jest przecież, i ma mniejszą moc. Dziwne |
Jak duzo ciezszy? Waza praktycznie tyle samo, roznica kilkudziesieciu kilogramow.
Zawsze jak gralem w Gran Turismo 2 na PlayStation to Mirage Cyborg R byl moim pierwszym autkiem wymiatal
Takie OT z mlodosci
mirc23 - 05-01-2008, 17:07
harpagan napisał/a: |
Civic 160 konny objezdza niestety miveca |
no nie byl bym taki pewny napewno EG6 Civic SiR-2 jest lepszy ale czy VTi tego nie byl bym pewien dla porownania EG6 Civic SiR-2 ale z CJO
http://asia.vtec.net/side/cyborg/
londolut - 06-01-2008, 16:52
Widziałem ta stronę już wcześniej i szkoda że GTi dostaje takie baty
karolgt - 06-01-2008, 17:47
JAPAN's MOTOR magazine performed JARI (Japan Automobile Research Institute) tests on both the previous generations of EG6 Civic SiR-2 and the Mirage Cyborg R. Though highly dependent on driver's skills, tested 0-100kph and 0-400m drag times however are highly indicative of the actual sprint performance of these vehicles. In their respective tests, the Mirage Cyborg R was tested to do 0-100kph in 8.16 seconds and 0-400m in 15.65 seconds.
dlaczego tak mało ? przeciez to gorzej od Colta GTi ktory ma 35 koni mniej.
Anonymous - 06-01-2008, 18:26
karolgt napisał/a: | dlaczego tak mało ? przeciez to gorzej od Colta GTi ktory ma 35 koni mniej. |
to zależy od karolgt napisał/a: | driver's skills |
|
|
|