To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Eclipse - Techniczne - dlaczego wymieniamy cala piaste a nie tylko lozysko

Łukasz zs - 09-01-2008, 10:09
Temat postu: dlaczego wymieniamy cala piaste a nie tylko lozysko
prawy tyl eclipse 1g rok 94 rok. a reszte znacie z tematu
Anonymous - 09-01-2008, 10:40

bo piasta jest bieżnią łożyska
Anonymous - 09-01-2008, 10:50

daltego ze ten element jest nierozbieralny, zostal tak zaprojektowany zeby wytrzymac conajmiej 100 tys km , byly juz proby wymiany samych lozysk ale caena takiego zabiego praktycznie niewiele sie rozni od kupna calej piasty. W dodatku jak rozlozysz ta piaste to po jej zlozeniu moze ci kolo odleciec!!!!

A jak nastepnym razem zadasz pytanie uzyj szukam Ten temat byl pilowany juz setki razy i bylo wyjasniane czemu kupujemy piaste a nie lozyska!!!
Poza tym piaste mozesz juz kupic za 350 zł

Łukasz zs - 09-01-2008, 10:53

a cos dokladniej... jestem zielony :D

dlaczego nie moge wymienic samego lozyska

Anonymous - 09-01-2008, 13:36

Łukasz zs, znajdź na necie serwisówkę i zwróć uwagę na tylne zawieszenie oraz przyjrzyj się budowie piasty. Słowami trochę trudniej wytłumaczyć choć mitutoyo napisał konkretnie i dla osoby która wie co to bieżnia łożyska powinno wystarczyć. Pozdrawiam
Anonymous - 09-01-2008, 13:47

Lozysko składa sie z bieżni wewnetrznej,bieżni zewnetrznej (te pierscienie) oraz elementów tocznych( kulki,waleczki stożki etc.). Dlatego nie mozna wymienic lozyska poniewaz sama piasta jest bieżnią zewnetrzna czyli całe "TO" jest w srodku wytoczone,wyszlifowane i ulepszone cieplnie tak aby spelnialo role bieżni.Nie ma tam łożyska jako osobnego elementu.
Bieżnia wewnetrzna jest na czopie czyli na tym walku na którym jest to wszystko osadzone i skręcone i jedynie kulki są jako luźny element.

Łukasz zs - 09-01-2008, 18:24

dziekuje panowie za wytlumaczenie o to mi chodzilo tylko zostaje jeszcze problem gdzie moge ja dostac. przeszukalem caly internet i nigdzie nie ma a chodzi mi o piaste JC. kolega Adaho_krak nie odpisuje... a ja przez tego mojego misie juz zwariowalem. jak nie skrzynia to rozrzad (tylko wymiana) a do tego teraz jeszcze to lozysko. MASAKRA :doubt: :( :?
Hugo - 09-01-2008, 19:42

Łukasz zs napisał/a:
chodzi mi o piaste JC
Szczerze nie radzę. Nie wytrzyma długo. Szkoda pieniędzy. Wolałbym kupić używkę.
Adaho_krak - 09-01-2008, 21:49

Łukasz zs napisał/a:
kolega Adaho_krak nie odpisuje


Odpisałem. :)

Łukasz zs napisał/a:
chodzi mi o piaste JC


Hugo napisał/a:
Szczerze nie radzę. Nie wytrzyma długo. Szkoda pieniędzy. Wolałbym kupić używkę.


JC nie robi piast do Ecli tak że spoko, poszukaj piasty firmy KOYO powinieneś ją kupiś w granicach 350 PLN, a to najlepsze co można kupić w PL. Japaneze napewno pomoże, namiary poszły na PW.

Anonymous - 10-01-2008, 12:58

Hugo napisał/a:
Łukasz zs napisał/a:
chodzi mi o piaste JC
Szczerze nie radzę. Nie wytrzyma długo. Szkoda pieniędzy. Wolałbym kupić używkę.


Ja takowa kupilem dalem 310 zł i w dodatku lozyska ma firmy koyo !!!! Chlopaki w jc (moi koledzy) sie zmieli ze kupuje koyo w ubraniu jc;))) Na piascie zrobilem 10 tys km i jest ok!! Z reszta temat piasty czy jc czy koyo byl poruszany ! Konsensus sprawy byl taki ze to tylko firma sie rozni a piasty powinny miec taka sama zywotnasc!!!

Pozatym jak autem sie nie chce jezdzic do konca zycia to po co mam w niego ladowac czesci najlepsze!!! Zapewne ta piasta jc przezyje ten samochod !! Jak ja tym autem zrobie 50 tys km to bedzie sukces (nie mowie ze auto sie rozleci tylko ze ja je sprzedam przed tym przebiegiem) a piasta napewno w tym czasie sie nie rozleci!!

A co do uzywek to juz lepiej w lotto zagrac;))) Kupisz dasz za urzywke 200 zł wsadzisz i bedziesz sie zastanawial ile wytrzyma!!!! mozesz przejechac 100 tys km i nic sie nie stanie a mozesz zrobic 10km i zacznie warczec!!!

Hugo - 10-01-2008, 14:36

aurii napisał/a:
Hugo napisał/a:
Łukasz zs napisał/a:
chodzi mi o piaste JC
Szczerze nie radzę. Nie wytrzyma długo. Szkoda pieniędzy. Wolałbym kupić używkę.


Ja takowa kupilem dalem 310 zł i w dodatku lozyska ma firmy koyo !!!! Chlopaki w jc (moi koledzy) sie zmieli ze kupuje koyo w ubraniu jc;))) Na piascie zrobilem 10 tys km i jest ok!! Z reszta temat piasty czy jc czy koyo byl poruszany ! Konsensus sprawy byl taki ze to tylko firma sie rozni a piasty powinny miec taka sama zywotnasc!!!
Nie zgadzam się. Kupiłeś piastę nie produkcji JC (bo byłaby napewno tańsza) a jest to piasta wg katalogu JC. A to już zupełnie inna historia. Łożyska Koyo idą na pierwszy montaż do kół i nie tylko w autach Mitsubishi więc to mówi samo za siebie. Najwyższa półka. Dlatego ta piasta przeżyje samochód, bo ma łożysko firmy Koyo. Zresztą nic innego w niej nie może się uszkodzić/zepsuć.
Łukasz zs - 10-01-2008, 15:38

tak wiec dzwonie i nie ma co sie oszukiwac teliej dolozyc ta 100 i miec pewnosc niz zaoszczedzic i ryzykowac zyciem :twisted: dzieki


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group