Eclipse - Techniczne - [2G 95-99] biały dym
Anonymous - 12-01-2008, 20:58 Temat postu: [2G 95-99] biały dym Witam
czy to cos groźnego jak auto kopci na biało ? dzieje si tak tylko przy gazie na maxa, moj model to 2g gst... ale po dluzjej jezdzie np juz nie kopci:/, poradzcie co z tym zrobic prosze...
Anonymous - 12-01-2008, 21:01
Bialy dym to najczesciej efekt spalania plynu chlodzacego ale jesli to jest rano lub na zimnym silniku i tylko duzo go masz w sensie duzo oparow z wydechu to jest wszystko OKI. Porblem sie zaczyna kiedy masz biale kleby bardzo gestego dymu.
Sz@kal - 12-01-2008, 21:16
W okresie zimowym biały dym z wydaechu to rzecz normalna i dzieje się tak w praktycznie każdym aucie
zbyszek05 - 12-01-2008, 21:22
....uszczelniacze zaworowe - nadszedł czas wymiany ...objawy ? po odpaleniu po kilku minutach auto wydala białe opary ,na rozgrzanym motorze dymek zanika ,ale ... po dobrych wkrętach też będzie podymkiwał na biało i blado niebiesko...gumy zaworowe tracą elastycznośc robią sie twarde i tak to już jest olej płynie po laskach zaworowych ,sprawdził bym jeszcze płyn chłodzenia czy trzyma stan ...może gdzieś uszło na uszczelce głowicy.no i jezdzić- obserwuj stan oleju w silniku ,czy nie masz mazi w oleju-szarego nalotu na bagnecie i pod korkiem wlewu . kontroluj stan płynu w zbiorniczku ...niedługo wyjdzie przyczyna.pozdrawiam
kiepuczi - 13-01-2008, 00:14
bialy dym w zimie to normalna przez pierwsze 5-10 minut . nasze spaliny skladaja sie w kilkudziesieciach procentow z wody. jeslijednak problem wystepuje caly czas to jest to efekt spalania plyny chlodniczego. Czuc przy tym by bylo charakterystyczny mdly zapach.
viader - 13-01-2008, 00:28
W zimę biały dym może być i przez cały czas jazdy a nie przez 5-10 minut. Widzę to też w innych autach jadąc za nimi godzinę w korku. W większości para bucha non-stop. Gorzej jak jest ciepło a jest dym. U mnie się to niestety zdarza i w lato Płynu chłodniczego nie ubywa.
kiepuczi - 13-01-2008, 00:54
no dobra ja mam turbo wiec po 5 minutach jazdy wydech jest tak nagrzany ze juz nie ma szans na dym nawet przy -20. Ale zgodze sie z toba w lecie tez sie zdarza w chlodniejsze dni z duza wilgotniscia.
HouseM - 13-01-2008, 15:19
Czasem biały dym oznacza też że papież został wybrany !
saphire - 13-01-2008, 15:24
HouseM napisał/a: | Czasem biały dym oznacza też że papież został wybrany ! |
Fakt, tyle że wtedy z innej rury leci
Anonymous - 13-01-2008, 22:31
HouseM napisał/a: | Czasem biały dym oznacza też że papież został wybrany ! |
jestes mega smieszny chyba powinienes doradzac bardzej na forum satyrycznym niz tu!
a stroniąc od żałosnych żartów dzieki za rady chlopaki jednak to dymienie jest tylko na izmnym silniku, ale pojawil sie nowy problem moze to nic ale jadąc ok 2,5tys obrotów slychac bardzo delikatnie takie brzeczenie troche metaliczne jakby wibrowalo np cos niedokręconego i wlasnie taki dzwiek jest slyszalny w silniku jak dodac ciut wiecej gazu znika na a jak wcine na maxa i zalaczy sie turbo to slychac glosny swist:/ moze to byc objaw padajacej turbiny np? no i po dluzszej jezdzie zapalis sie CE...
Sz@kal - 13-01-2008, 22:39
marcinekk80 napisał/a: | no i po dluzszej jezdzie zapalis sie CE... |
No to należy zczytać błędy...
Anonymous - 13-01-2008, 22:39
panowie a sprawdzenie kodow bledu w 4g63t nalezy robic tak samo jak na stronie Krzyzaka z galanta? jesli nie to bede bardzo wdzieczny za wskazowki bo z rana chce to sprawdzic...
pozdrawiam
Sz@kal - 13-01-2008, 22:40
Tak samo
Anonymous - 13-01-2008, 22:44
Szakal a mozesz wkleic ta stronke bo za cholere nie moge jej znalesc po formacie kompa:)
Anonymous - 13-01-2008, 23:11
Jesli masz 96+ to go przeskanuj i bedziesz mial pelne info.
A co do tego zgrzutu to zobacz czy moze jedna z oslon (HEAT SHIELDS) na wydechu nie jest luzna. Czesto gdy lekko oderwana powoduje odglosy i wibracje kiedy sinik wchodzi na obroty.
|
|
|