To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[92-96]Colt CA0 - [CA4A 1.6] podziekowanie

Anonymous - 12-01-2008, 22:16
Temat postu: [CA4A 1.6] podziekowanie
pisalem niedawno o problemach z szarpaniem po gwaltownym wcisnieciu gazu.dzis z ojcem wykrecilem swiece.przerwe mialy ze dwa mm. zrobilem na 0.7mm i nie to samo auto.wiec hugo i inni mieli racje.wielkie dzieki.mam ngk i nie wiem z kad taka przerwa byla. ale teraz smiga az milo.pozostal jeszcze tylko problem o ktorym nie pisalem wczesniej pali sie kontrolka smarowania tak do 2 tys obr przy wyzszych gasnie.nie wiem czy to niewydolnosc pompy czy tylko czujnik.jak ktos ma pomysl bede wdzieczny.pozdrawiam. :)
Anonymous - 12-01-2008, 22:29

Na początek czujnik jak nie pomoże to obawiam się że wymiana samej pompy też mu nie ulży. Brak smarowania było by zdecydowanie słychać, już na pewno przy 2000rpm.
Anonymous - 12-01-2008, 22:37

TomcioC, czy masz auto z gazem? Przerwa 0,7 niezbyt mi się podoba. W aucie bez gazu powinna mieć 1,1, z LPG najlepiej 0,8.
Anonymous - 12-01-2008, 22:46

nie mam gazu.1.6 benzynka.ojciec troche pojecia ma,ja niewiele tak ustawil .myslisz ze za mala ta przerwa.
Anonymous - 12-01-2008, 22:50

Tak. Oryginalnie świece powinny mieć przerwę 1,1. "11" znajduje się nawet w oznakowaniu świec NGK i Denso: NGK BKR6E-11, NIPPONDENSO K20PR-U11.
Anonymous - 13-01-2008, 10:58

ja z tego co wiem to przerwa powinna sie miescic od 0,6 do 1mm
harpagan - 13-01-2008, 11:50

davido19pce napisał/a:
ja z tego co wiem to przerwa powinna sie miescic od 0,6 do 1mm


Skad to wiesz?
Poprawne jest to:

gregorbu napisał/a:
Oryginalnie świece powinny mieć przerwę 1,1. "11" znajduje się nawet w oznakowaniu świec NGK i Denso: NGK BKR6E-11, NIPPONDENSO K20PR-U11.

Hugo - 13-01-2008, 20:59

TomcioC napisał/a:
mam ngk i nie wiem z kad taka przerwa byla.
Przebieg i wysoka temperatura w komorach spalania robią swoje. Metal się rozszerza.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group