To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[92-96]Colt CA0 - [CA4A 1.6] Problem po wymienie uszczelki pod głowicą

Anonymous - 22-01-2008, 09:21
Temat postu: [CA4A 1.6] Problem po wymienie uszczelki pod głowicą
Zatem tak:
Jestem po wymianie uszczelki pod głowicą, oczywiście głowica została oddana do planowania wymieniony został również rozrząd: pasek i napinacz..... i mianowicie:

Z silnika dochodzą dziwne odgłosy takie dziwne tykanie... zapewniam ze to nie zawory dzwięk wydobywa sie gdzieś od strony wtrysków [kolektor ssący], co prawda na samym początku jak wyjechałem z warsztatu był o wiele głośniejszy ale teraz coraz cichszy dzwięk.

Nie powiem, bo mnie to strasznie wkurza szczególnie jak przyspieszam dzwięk sie nasila gdy zwiększają sie obroty silnika i tak:

na początku dźwięk pojawiał się około 2700rpm teraz po przejechaniu prawie 500km już pojawia się na około 3400rpm. Czy zniknie na zawsze ???? :)


Czy ktoś mi powie co to może być ????? :)

dodam że autko naprawdę zaj...... się zbiera..

Bartek - 22-01-2008, 09:41

nie chciałbym być złym prorokiem.....więc zadam kolka pomocniczych pytań ;)

1. dlaczego wymieniałeś uszczelkę?
2. czy ten dźwięk słyszałeś od razu po wyjechaniu z warstatu?
3. czy w całej usłudze była wymiana oleju?

Anonymous - 22-01-2008, 09:47

Bartek napisał/a:
nie chciałbym być złym prorokiem.....więc zadam kolka pomocniczych pytań ;)

1. dlaczego wymieniałeś uszczelkę?
2. czy ten dźwięk słyszałeś od razu po wyjechaniu z warstatu?
3. czy w całej usłudze była wymiana oleju?


1. wymieniłem bo mi zaczął cieknąć olej. (co prawda nie ciurkiem :)
2. tak.
3. tak oczywiście.

Anonymous - 25-01-2008, 20:19

Zdiagnozować tykanie przez internet jest dość ciężko, ale powiem Ci, że ja jakiś miesiąc temu również wymieniałem uszczelkę i nic takiego mi się nie dzieje, więc to zdecydowanie anomalia.
Jeśli odgłos nasila się wraz ze wzrostem prędkości obrotowej silnika to stawiałbym na:
a) gdzieś źle złożony/dopasowany rozrząd
b) niedokładnie poskładaną głowicę

To tylko domysły laika, ale może kogoś to naprowadzi na właściwy trop.

Anonymous - 26-01-2008, 16:18

glowica (zawory i walek) nie byly ruszane....



ps. tykanie ustaje chodz jeszcze czasmi slychac taki metaliczny dzwiek... pozdrawiam



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group