To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[92-96]Colt CA0 - [CA4A 1.6] obroty na 2000 i nie spadają

Anonymous - 25-01-2008, 18:23
Temat postu: [CA4A 1.6] obroty na 2000 i nie spadają
Mam problem z obrotami .Mianowicie czesto sie zdaża ze jak wcisne mojemu colcikowi to po zatrzymaniu sie , na biegu jałowym dzieją się cuda . albo obroty wskakują na 2000 albo falują od 1000 - 3000 albo jeszcze inaczej od 1000- 2000 a jest tez tak ze sie nic nie dzieje jak zaczyna warjowac to czasami pomaga jak zgasze i odpale ponownie silnik ale to jest roznie bo czasami wlaczam z 5 razy i nic sie nie dzieje nadal warjuje . ostatnio bylo tak ze caly tydzien przejezdzilem po usterce i chodzil ten czas bez problemowo wchodze do niego odpalam i ząk znow trzyma na 2000 przewaznie sie tak dziej zadziej faluje. albo jeszcze inaczej wsiadam warjuje gasze odpalam jest ok obroty w granicach 900 ruszam przejzedzam kawalek staje na luz i 2000 i nie spadają
Prosze o pomoc
dzieki pozdrawiam

Hugo - 25-01-2008, 20:23

Na początek czyszczenie przepustnicy i regulacja wolnych obrotów.
Anonymous - 25-01-2008, 20:53

Mój Colt z podobnym problemem właśnie stoi w JSS, więc jak go odbiorę na początku przyszłego tygodnia to napiszę Ci co było nie tak.
Anonymous - 25-01-2008, 23:25

Oki poczekam . ale zaowazylem ze najwiecej to jest tak ze wchodzi na 2000 obrotów i trzyma caly czas nieche puscic
Anonymous - 26-01-2008, 01:01
Temat postu: Re: Po ostrej jeździe wolne obroty falują.
ColtFan1 napisał/a:
Mam problem z obrotami .Mianowicie czesto sie zdaża ze jak wcisne mojemu colcikowi to po zatrzymaniu sie , na biegu jałowym dzieją się cuda . albo obroty wskakują na 2000 albo falują od 1000 - 3000 albo jeszcze inaczej od 1000- 2000 a jest tez tak ze sie nic nie dzieje jak zaczyna warjowac to czasami pomaga jak zgasze i odpale ponownie silnik ale to jest roznie bo czasami wlaczam z 5 razy i nic sie nie dzieje nadal warjuje . ostatnio bylo tak ze caly tydzien przejezdzilem po usterce i chodzil ten czas bez problemowo wchodze do niego odpalam i ząk znow trzyma na 2000 przewaznie sie tak dziej zadziej faluje. albo jeszcze inaczej wsiadam warjuje gasze odpalam jest ok obroty w granicach 900 ruszam przejzedzam kawalek staje na luz i 2000 i nie spadają
Prosze o pomoc
dzieki pozdrawiam

moze to tez byc wina sondy "lambada" hehe
choc nie jestem do konca pewien bo nigdy nie mialem tego typu usterek w 1,6- wiem z doswiadczenia jak bylo w innych autach niz cao

Anonymous - 26-01-2008, 20:22

lambda to napewno nie mysle ze jakis czujnik moze przeplywomiez bo po odlaczeniu go obroty spadaja do jakiś 600 i nie falauja ale nie jestem do konca pewien a pozatym on troszke kosztuje wiec szkoda zrobic wtope i sie okaze ze to nie on , ale tak to dawno nie mialem falujacych obrotow raczej teraz to wskakuja w granicach 2000 i sie utrzymuja przy rozgrzanym silniku rowniez .
czekam na dalsza pomoc pozdro

Anonymous - 26-01-2008, 20:33

ColtFan1 napisał/a:
lambda to napewno nie

skad ta pewnosc?.Koszt lambdy to okolo 80 zl za nowke, koszt uzywki przeplywomierza kolo 350 moze mniej, o nowej nawet nie wspominam.
Przy sondzie obroty również swiruja, kolega mial w peugeocie oznaki takie same jak w teamcie u kolegi ColtFan1, Sonde wymienil o wszystko gra.

Anonymous - 26-01-2008, 21:43

a kolega to gdzie wymienial tą sąde lambde sam to robil czy u mechanika
bo sada reguluje mieszanka paliwa sade mozna rozlaczyc i samochod bedzie chodzil normalnie jedynie to moze sie w spalaniu cos niezgadzac

Anonymous - 27-01-2008, 00:57

ColtFan1 napisał/a:
a kolega to gdzie wymienial tą sąde lambde sam to robil czy u mechanika

kolega sam jest specjalista od francuzów a wymienial ja z tego co pamietam w Peugeocie 205 GTI.
Jezeli tak mowisz to moze niech ColtFan1, sprobuje i zobaczy co sie bedzie dzialo.
pozdr
bwr

Anonymous - 31-01-2008, 20:25

Silniczek krokowy, przepływomierz i filtr paliwa - jak to sprawdzisz i bedziesz wiedział że sa sprawne - to wtedy możesz sie głowic co dalej
Anonymous - 02-02-2008, 19:46

Niestety nie udało mi się jeszcze odebrać auta (przypadki losowe :) ), ale z tego co na szybko dowiedziałem się przez telefon to poluzowana była jakaś obejma przy przepustnicy. Pewnie dostawał lewe powietrze i tak się działo.

To wszystko póki co, ale zaraz w poniedziałek jadę po auto i będę znał szczegóły.

misiekwwl - 03-02-2008, 12:55

witam jestem tu nowy mam takie pytanie jakie powinny byc obroty w colcie 1.6 bo ja mam na benzynie 900 a na gazie 1100 :?: czy to normalne że jest różnica między gazem a benzyna
Jogurt - 03-02-2008, 14:39

misiekwwl, na ciepłym silniku powinno być ok 850 obr/min więc na benzynie masz ok. co do gazu niewiem bo nie używam takich wynalazków
misiekwwl - 03-02-2008, 15:48

ale jak mam te 900 to mi silnik drży :twisted: to może byc wina poduszek
Hugo - 03-02-2008, 17:34

misiekwwl napisał/a:
ale jak mam te 900 to mi silnik drży to może byc wina poduszek
Następna osoba z problemem takim jak ja mam. Moze być wina poduszek, jednak ja wymieniłem na razie jedną z czterech (tą przy rozrządzie, była naderwana) i żadnej poprawy nie było. Powiem Ci jednak, że wyczyściłem po raz kolejny przepustnicę benzyną (po pół roku była mocno zabrudzona), dodatkowo rozebrałem silniczek krokowy w drobny mak, umyłem w benzynie i nasmarowałem wazeliną techniczną. Rozruszałem zardzewiałą śrubkę zgrubną i wyregulowałem porządnie obroty. Po tym nadal drży, ale sporo mniej odczuwalnie, nawet na włączonych światłach.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group