To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[92-96]Colt CA0 - [CA4A] Czy 94 rocznik jest dobry? (laik)

Anonymous - 28-01-2008, 22:25
Temat postu: [CA4A] Czy 94 rocznik jest dobry? (laik)
Niedługo(jutro) nabędę autko: Colt CA4A 1.6 16V z 1994 roku, dlatego też zarejestrowałem się na waszą stronę. Moje pytanie dotyczy łaśnie tych Mitsu z roku 94. Dlaczego jest ich ogólnie tak mało i tak mało do sprzedaży. Czym ten rocznik się charakteryzuje i czy jest to dobry rocznik. Proszę o konkretne i uzasadnione odpowiedzi. Dziękuję.
Jogurt - 28-01-2008, 22:30

w przypadku leciwych autek jakimi sa juz colty cao wazniejszy jest stan techniczny. roczniki 92-96 nie maja jakiegos wielkiego znaczenia. moze jedynie dotyczace wyposazenia zwiekszajacego bezpieczenstwo. w pozniejszych cao mozna zobaczyc poduchy, abs, klime. pozatym rocznik nie ma znaczenia. typowe bolaczki trapia kazdy rocznik. coltow jest malo bo rzadko kto chce sprzedawac tak wdzieczne autko :D przed kupnem zapraszam do dzialu CAO-FAQ znajdziesz tam wiele wskazowek, ktore warto wykorzystac przy kupnie. pzdr
Anonymous - 28-01-2008, 23:11

Super, dzięki wielkie za odpowiedz, powiedzcie mi jeszcze czy to jest dobrze jezeli on ma takie zachowanie przy odpalaniu ze zchodza mu obroty do minimum (az silnik skacze) nagle bruuum do 2500 tys obrotow i dalej chodzi dobrze (podobno juz nie skacze), moze ktos sie z tym spotkal i ma jakies doswiadczenie z takim zachowanie samochodu ? Jeszcze jedno, podobno jak mi sprzedawca mowil spala on 11 litry gazu na 100, czy to duzo i da sie uregulowac? ile bedzie palil benzyny ? Gaz podobno slabej jakosci intalacja. Sprzedawca odpalal go na gazie, czy to moze jest gaznik?
PS: U niektorych moje problemy moga budzic smiech, tymbardziej prosze doswiadczonych o rade kupna, wypowiedz.

Anonymous - 29-01-2008, 00:10

nie wiem jak 1.3 ale 1.6 jest na pelnym wtrysku. Benzyny spali Ci tyle ile zalejesz czyli zalezy od stylu jazdy. Mi pali okolo 9 litrow w miescie. Moim zdaniem te szalejace obroty nie sa normalne. Przyczyn tego moze byc wiele...
Monia - 29-01-2008, 17:37

Ja sobie chwalę CAO 94, tyle ze ja mam 1.3 .. ale jestem w pełni podziuwu ile może i jak może zaskoczyć :)
Anonymous - 30-01-2008, 13:02

Polecam bezawaryjne autko, ja musze sobie wymienic tylne hamulce - szczeki, a tak to chodzi jak cycus, teraz jest zimniej to troche wiecej zje, ale jest oki.
Anonymous - 30-01-2008, 14:46
Temat postu: Re: [CA4A] Czy 94 rocznik jest dobry? (laik)
rollus napisał/a:
Moje pytanie dotyczy łaśnie tych Mitsu z roku 94. Dlaczego jest ich ogólnie tak mało i tak mało do sprzedaży.


To dlatego, że CA0 ze starszych roczników (`92 - `96) produkowane i składane były w 100% w Japonii - to naprawdę dobre i solidne auta!
Trudno kupić zadbany egemplarz, a to dlatego że takie auta z reguły przechodzą z rąk do rąk wśród znajomych i rzadko są wystawiane w ogłoszeniach. Mój CA0 też poszedł do kolegi klubowicza :biggrin:

Jogurt - 30-01-2008, 22:51

rollus, jeśli te auto ma tandetny gaz spodziewaj sie nie ustannych kłopotów. te silniki nie lubia gazu a palą na tyle mało że instlacja lpg jest zbędna
Anonymous - 31-01-2008, 13:16

Dzięki wielkie za odpowiedzi, ale nie kupilem tamtego zloma, bity dwa razy - jedno czolowka, gaz tandeta podlaczona kolo opony (zalewa ja woda i dlatego gasnie na gazie), gaznik do wymiany na 100%(zapalany na gazie) jak i rowniez oberwany siedzenie kierowcy, okazal sie przegnite podwozie, kupe rdzy, nie dalo sie tego nie zauwazyc, no i sprzeglo do wymiany na 100% na wiosne do wymiany. No niestety, bardzo mi sie autko spodobalo. Troszke jestem zawiedziony.
Jogurt - 31-01-2008, 13:18

nie pękaj tylko szukaj następnego. ja mojego colta pół roku szukałem i w końcu sie trafił bdb egzemplarz.
ps. colty cao nie mają gaźnika tylko wtrysk wielopunktowy, nawet poprzedni model c5x już otrzymywał wtrysk

Anonymous - 31-01-2008, 13:26

Jogurt napisał/a:
nie pękaj tylko szukaj następnego. ja mojego colta pół roku szukałem


To i tak mało....
Ja swojego pierwszego Miśka (`93 CA0 1.6) szukałem trochę ponad 8 miesięcy. Czekanie się opłaciło, bo finalnie kupiłem niebitego w super stanie technicznym. Przez te miesiące zebrałem też trochę większe fundusze, więc na start miałem też $$ na doprowadzenie wszystkiego do stanu perfect 8)
Cierpliwość w kupowaniu auta zawsze popłaca!

Tomekp - 31-01-2008, 13:37

rollus napisał/a:
gaznik do wymiany na 100%

To napewno CA0 było?? Nie było wersji gaźnikowych, wszystkie miały wtrysk - 1.3, 1.6 orazi 1.8.

Anonymous - 01-02-2008, 18:46

a ja mam gaznik w moin cao 1.3 z 94 r ico?..........pali mi 10L/na 100km po miescie na trasie schodzi do 7-u :twisted:
Jogurt - 01-02-2008, 21:24

szwarc79 napisał/a:
a ja mam gaznik w moin cao 1.3 z 94 r ico?..........pali mi 10L/na 100km po miescie na trasie schodzi do 7-u :twisted:
ciekawe skąd się tam wziął. masz wersje na brazylie albo zimbabwe ? :finga:
pawela - 01-02-2008, 21:54

Jogurt napisał/a:
szwarc79 napisał/a:
a ja mam gaznik w moin cao 1.3 z 94 r ico?..........pali mi 10L/na 100km po miescie na trasie schodzi do 7-u :twisted:
ciekawe skąd się tam wziął. masz wersje na brazylie albo zimbabwe ? :finga:


Gaźnikowe 1.3 4G13 bylo w C50 i mialo moc 60KM. A na poczatku produkcji CA0 w '92 Mitsu wkladalo tez do niego silnik 1.5 12V 4G15 90KM. Znalesc taki egzemparz to jak szukanie igly w stogu siana (podobnie jak 1.6 16V MVV 4G92 90KM, rowniez montowany w CA0), ale w Protonach 300, Dodgach Coltach i Mitsu Mirageach na bazie CA0 silnik 4G15 jest spotykany dosc czesto.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group