To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[XX-92]Lancer C6x i starsze - [C68A 1.8] mechanik wrocław pomocy !!!

Anonymous - 28-01-2008, 23:07
Temat postu: [C68A 1.8] mechanik wrocław pomocy !!!
Dzisiaj w drodze do wrocka na autostradzie coś zaczeło mi stukać w prawym przednim kole i obawiam się ze to moze być przegób :/ ale nie jestem do końca pewien ale przy ruszaniu strasznie stuka :/ więc pilnie potrzebuje informacji gdzie we wrocławiu znajde jakiegoś mechanika u którego dowiem się czy to przegób... z góry dziekuje za pomoc
Hubeeert - 29-01-2008, 00:59

http://www.mitsubishi-gra...opic.php?t=5405 - temat o warsztatach we Wrocławiu
http://www.mitsubishi-gra...wforum.php?f=53 - forum Dolnośląskie

Anonymous - 30-01-2008, 10:45

wczoraj wstawiłem auto do warsztatu na ul. tarnogórska i chłopaki mnie troche nastraszyli bo powiedzieli ze mam do wymiany przegób wewnetrzny, zewnetrzny i uszczelniacz ale jak z nimi dłużej pogadałem to zadzwonili po speca od przaegubów i powinien to zrobić za 200 zł a nowe częsci z robocizną wyniosły by mnie 980 zł O_o. teraz czekam co pan spec wymyśli... mam nadzieje ze uda się to zrobić za jakieś rozsądne pieniądze :D
Anonymous - 06-02-2008, 15:19

poszedł raczej napewno przegub zewnętrzny. Wymiana to niecała godzinka, robota szybka i nawet zbytnio nie idzie się ubrudzić. Kanału nawet nie potrzeba, jak jest to jest wygodniej. Części za 980 zł to nie wiem skąd takie ceny. Przegub zewnętrzny kosztuje (dobry) coś ok. 200 zł, wewnętrzny to nie wiem ile, uszczelniacz ok. 20 zł. Wszystko nie powinno wyjść więcej niż 350. Przegub wewnętrzny zużywa się ale główną przyczyną jest wyrobienie się igiełek i jest luz na kulach. :)
Hugo - 06-02-2008, 20:11

cy_cek napisał/a:
wewnętrzny to nie wiem ile
300-400 zł nowy.
Anonymous - 07-02-2008, 13:40

za wymiane przeguby zewnętrznego i wymienienie jednej z części wewnętrznego zapłaciłem 250 zł :D autko jeździ bardzo dobrze i wszystko gra:D
Anonymous - 23-04-2008, 15:49

Po czy rozpoznać który przegub jest do roboty (zew/wew)? da się na dźwięk? jest taki jakby się jakiś metal gdzieś zapodział i klekotał (skrzynia na pewno nie bo jest po remoncie), a na zewnętrznym (dopiero niestety..) zauważyłem, ze ta osłona gumowa jest pęknięta i pewnie nie ma smaru.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group