To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[92-96]Colt CA0 - [CA4A 1.6] problem z olejem

Anonymous - 29-01-2008, 15:38
Temat postu: [CA4A 1.6] problem z olejem
od paru dni z silnika leje sie olej. zagladalem tam i nie moge zidentyfikowac skad jest ten wyciek.odrzucam uszczelke pod glowica bo na mocy nic nie stracil i nie ma oleju w wodzie. jaka najczesciej uszczelka siada?? albo moze cos inego wyciek jest na praktycznie calej szerokosci silnika. prosze o rady.
wojmi1 - 29-01-2008, 15:50

wielki265, masz pewnie problem z wyciekiem przez zimery walu a powitrze rozrzuca to na caly silnik
odkrec oslone rozrzadu gorna jezeli olej jestm na pasku rozrzadu to to jest ten wyciek.
Moze tez cieknac przy filtrze oleju i powietrze tez to rzuci na caly silnik.
Podobnie wyciek spod pokrywy zaworow --- wiec jak widzisz kombinacji jest wiele :badgrin:

Anonymous - 29-01-2008, 16:08

wał to nie jest napewno bo odkrecalem osłone rozrzadu. a na laczeniu silnika ze skrzynia automatyczna moze cos sie dziac jest tam jakies cisnienie oleju??
Anonymous - 29-01-2008, 16:44
Temat postu: znow olej
czy jest mozliwe zeby paliwo lub woda dostala sie do oleju??
Hugo - 29-01-2008, 18:33

wielki265 najlepiej wklej zdjęcie, na którym widać wyciek. I wszystkiego się dowiesz.
Miroslaw1305 - 29-01-2008, 18:37

tak -opisz co cię niepokoji
Anonymous - 29-01-2008, 19:21

tak w ogole to mam wyciek oleju z silnika ale nie moge znalezc skad jest na calej szerokosci. dolalem troche oleju bo bylo minimum. pojezdzilem troche postawilem auto i po godzinie sprawdzilem stan bylo prawie max odpalilem na jakies 10 sekund i znow bylo minimum(magia czy co?) i jak odkrece korek wlewu to dosc dmucha powietrze
Jogurt - 29-01-2008, 19:25

objaw dmuchania powietrzem w mitsu to nie powod do niepokoju. po tym jak odpalasz silnik olej jest rozprowadzany magistrala olejowa po całym silniku. zanim spłynie minie troche czasu dlatego poziom zawsze sprawdzaj po dluzszym postoju np po nocy. a nastepnym razem nie pisz siedmiu tematow o tym samym tylko pytaj w jednym.
Anonymous - 29-01-2008, 19:32

ok to dzieki za rade wybacz ale jestem od wczoraj i jakos nie zakumalem nastepnym razem bedzie dobrze. mechanik mi mowil ze dmuchanie to walnieta uszczelka pod glowica
??

Jogurt - 29-01-2008, 19:39

niekoniecznie, z tego co piszesz nie wynika ze to uszczelka tylko wyciek oleju i za krótki odstęp czasu na sprawdzenie oleju. w przypadku mitsu dmuchanie nie musi przyczyna walniętej uszczelki i wyjechanego silnika. nastepnym razem zacznij od szukajki i FAQ. pzdr
Hugo - 29-01-2008, 22:36

U mnie też dmucha. Podobno mi się wydaje (tak mi kiedyś napisał stary mitsumaniak), bo zdrowy silnik Mitsubishi powinien wciągać powietrze korkiem wlewu.
Jogurt napisał/a:
zanim spłynie minie troche czasu dlatego poziom zawsze sprawdzaj po dluzszym postoju np po nocy
Po 15 min. można już cały spłynie. Sprawdzałem to kiedyś.
Anonymous - 30-01-2008, 15:14

bialy nalot na korku wlewu oleju co oznacza??
kryzys - 30-01-2008, 16:32

wielki265 napisał/a:
bialy nalot na korku wlewu oleju co oznacza??

W przytłaczającej większości wypadków oznacza to że płyn chłodzący dostaje się do oleju... a to ni mniej ni więcej oznacza walniętą uszczelkę pod głowicą :(

Anonymous - 30-01-2008, 20:03

aha czyli koniec jazdy i kupa roboty :cry:
Jogurt - 30-01-2008, 22:46

Hugo napisał/a:
Po 15 min. można już cały spłynie. Sprawdzałem to kiedyś.
to wytłumacz mi czemu po całej nocy mam pełny stan a jak sprawdzam choćby po godzinie jest tylko ponad połowa ?


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group