To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[92-96]Colt CA0 - [CA4A 1.6] uklad chlodzenia

Anonymous - 31-01-2008, 17:51
Temat postu: [CA4A 1.6] uklad chlodzenia
napiszcie prosze czy w coltach powinna byc woda w zbiorniczku bo przeciez nie jest to zbiornik cisnieniowy tylko dziala jako przelew (chyba) opiszcie jak to jest u was i jak np sprawdzic stan wody w ukladzie?

[ Dodano: 31-01-2008, 19:08 ]
aha jeszcze jedno za kazdym razem jak dolewam do zbiorniczka plyn to po jezdzie wywala na zewnatrz czy to jest jakis problem z ukladem chlodzenia??
wskazowke temperatury mam na dozwolonym maximum (czyli nie na czerwonym) ale bardzo szybko sie nagrzewa dochodzi do tego miejsca i juz takze nie wiem czy tak powino byc??

Hugo - 31-01-2008, 19:39

wielki265 napisał/a:
aha jeszcze jedno za kazdym razem jak dolewam do zbiorniczka plyn to po jezdzie wywala na zewnatrz czy to jest jakis problem z ukladem chlodzenia??
Na zewnątrz czy po prostu płyn znika ze zbiorniczka?
wielki265 napisał/a:
wskazowke temperatury mam na dozwolonym maximum (czyli nie na czerwonym) ale bardzo szybko sie nagrzewa dochodzi do tego miejsca i juz takze nie wiem czy tak powino byc??
Gdy układ chłodzenia działa prawidłowo to wskazówka temperatury po rozgrzaniu auta znajduje się ok. 1-2 mm poniżej połowy skali. W każdym innym położeniu znaczy, że jest coś nie tak.
Anonymous - 31-01-2008, 19:47

poprostu wywala na zewnatrz przez ten wezyk od zbiorniczka. a jaka moze byc tego przyczyna wiesz moze cos wiecej??
Anonymous - 31-01-2008, 19:47

Po tym i poprzednich Twoich postach o oleju widze ze masz wywalona uszczelke pod glowica. Bierz sie za robote zamiast gdybac tutaj!
Anonymous - 31-01-2008, 19:58

to juz wiem ze uszczelka do wymiany ale ten wskaznik temperatury juz od dawna mam wyzszy niz powinien byc z tego co piszesz tylko dlaczego wyciekow plynu nie ma grzanie w kabinie tez jest ok. jakas przyczyna musi byc ze uszczelka poszla jak nie bedzie chlodzenie wporzadku to zaraz bede wymienial jeszcze raz uszczelke a potem silnik :cry:
czekoladka_1981 - 31-01-2008, 20:16

wielki265 napisał/a:
tylko dlaczego wyciekow plynu nie ma

Wewnętrzne wycieki płynu chłodzącego można zwykle wykryć sprawdzając olej. Sprawdzić miarkę oleju oraz wnętrze pokrywy zaworów pod względem obecności wody i konsystencji oleju podobnej do emulsji.

Anonymous - 31-01-2008, 20:20

dzieki za rade ale to jest w porzadku wszystko olej jest normalny ale bialy osad mialem na korku wlewu. wiem napewno ze wywala wode na zewnatrz to widac jak silnik jest rozgrzany
czekoladka_1981 - 31-01-2008, 20:27

tomek - wymieniaj uszczelkę :!: i nie pytaj.
Anonymous - 31-01-2008, 20:30

tak im wiecej gadania tym gorzej jutro wymieniam dzieki pozdr
:rolleyes:

lipa40 - 31-01-2008, 20:48

wielki265 napisał/a:
tylko dlaczego wyciekow plynu nie ma
Jeżeli poszła uszczelka głowicy w miejscu, pomiędzy kanałem wodnym a cylindrem, wody w oleju nie będzie. Natomiast działo się będzi to co u ciebie właśnie , tzn. wyrzucanie płynu przez zbiorniczek wyrównawczy . Mogą również wydobywać się większe ilości , pary wodnej z rury wydechowej . Posłuchaj radyMilosz_GLXi, i powodzenia :)
Milosz_GLXi napisał/a:
Bierz sie za robote

Anonymous - 31-01-2008, 20:58

wielki265 napisał/a:
tak im wiecej gadania tym gorzej jutro wymieniam dzieki pozdr
:rolleyes:


Bedziesz robil sam czy wstawiasz gdzies? Mi sie szykuje ta sama robota i chetnie bym jakis rad posluchal, co demontowac, czego nie zeby bylo jak najszybciej.

josie - 31-01-2008, 21:11

wielki265 napisał/a:
tak im wiecej gadania tym gorzej jutro wymieniam


A jak dolejesz do zbiorniczka i uchylisz lekko przy pracy silnika to widać że w środku bąbluje?
Zanim zaczniesz ściągać głowicę zainteresowałbym się korkiem w chłodnicy który jak nie trzyma ciśnienia to takie będą objawy jak opisujesz

Tylko korka chłodnicy na gorącym nie odkręcaj przypadkiem...

Anonymous - 31-01-2008, 22:07

auto oddaje do mechanika bo nie mam warunkow do zrobienia samemu. ale bede to kontolowal to jak cos to ci napisze Miłosz_glxi.
JOSIE -nie probowalem robic tego o czym piszesz
jutro COLT idzie na warsztat i sie zobaczy o co dokladnie biega
bede cos wiecej wiedzial to sie podziele na forum.

Hugo - 31-01-2008, 23:23

wielki265 napisał/a:
jutro COLT idzie na warsztat i sie zobaczy o co dokladnie biega
Najpierw sprawdź to o czym pisze josie!
Anonymous - 01-02-2008, 19:06

Czy dziala ci ogrzewanie (dmuchawa wewnątrz)? Jezeli nie mozesz miec uszkodzona pompe wody. Ja wlasnie tak mialem. Nie bylo obiegu mimo ze byla wymieniona na nową okazala sie wadliwa. Nie bylo ogrzewania i silnik sie przegrzewal. Wydmuchana uszczelka moze byc skutkiem niesprawnej pompy wodnej. Sprzadz czy masz obieg najlepiej odczepiając węże od nagrzewnicy.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group