To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Problemy techniczne - Pedadał hamulca

Anonymous - 31-01-2008, 18:30
Temat postu: Pedadał hamulca
Witam
Czy ktoś mi powie jak wysoko powinien stać pedał hamulca(MSR),jaki powinien być luz.Gorące koła (łożyska)kół przednich,czy wina leży po stronie hamulców??
Teraz pedał stoi wysoko,luzu ok.2-3cm.
Pozdrawiam mitsumaniaków
Jurek

jacek11 - 01-02-2008, 22:12

Zapieczone tłoczki .Poszukaj postu bo gdzieś to było opisane.
Anonymous - 16-03-2008, 18:49
Temat postu: hamulce-mitsubishi space runner
Witam.
Tak to prawda zapieczone tłoczki,brak klocków z tyłu.Hamulce totalna klapa.Zrobione wszystkie,ale mam brak ABS-u.Dzięki za wskazówki!!






jacek11 napisał/a:
Zapieczone tłoczki .Poszukaj postu bo gdzieś to było opisane.

Anonymous - 23-03-2008, 17:41

Mam nietypowe pytanie pod względem wspomagania hamulca podczas zwykłej jazdy moim misiem space star 1999r 1.8 gdi jest OK ale jak chcę kogoś szybko wyprzedzić po prostu szybka jazda i hamowanie to brak wspomagania ale jak przejadę chwilkę spokojnie to OK wszystko działa słyszałem że to może być coś od podciśnienia proszę odpiszcie .
czekoladka_1981 - 23-03-2008, 19:23

jarekw napisał/a:
to może być coś od podciśnienia

Poszukaj czy przewod podcisnienia nie jest gdzies uszkodzony, albo padlo ci serwo i w sumie tylko to moglo pasc.

jacek11 - 23-03-2008, 19:24

Po czym wnioskujesz że nie ma wspomagania?Może po prostu są nierówne tarcze i przy hamowaniu z większych prędkości ma problem.Trzeba by sprawdzić grubość klocków.Jeżeli są cienkie,szybko się nagrzewają i hamowanie jest mniej skuteczne .
Anonymous - 24-03-2008, 17:04
Temat postu: Hamaulce
Witam
Ja też miałem problem z hamulcami.Co zrobiłem? pojechałem do mechanika od hamulców.Wymienił klocki,wyczyścił tłoczki,zeszlifował tarcze,we wszystkich kołach.
Sprawdził ile wody jest w płynie hamulcowym,było 3% norma do2% i należy płyn wymienić co też uczyniłem.Moim zdaniem sprawdż klocki,tarcze,ilość wody w płynie.
Może wystarczy wymienić płyn hamulcowy DOT-4,możliwe że masz inny płyn hamulcowy np.DOT-3.Obecnie jest już w sprzedaży DOT-5 jest on wysoką temperaturę-jaką nie pamiętam.Ja wlałem DOT-4.Pojawił się następny problem brak ABS-u,świeci się kontrolka.










jacek11 napisał/a:
Po czym wnioskujesz że nie ma wspomagania?Może po prostu są nierówne tarcze i przy hamowaniu z większych prędkości ma problem.Trzeba by sprawdzić grubość klocków.Jeżeli są cienkie,szybko się nagrzewają i hamowanie jest mniej skuteczne .

Anonymous - 25-03-2008, 08:23

Brak wspomagania nie jest uzależnione od prędkości po prostu jadąc spokojnie nawet i 120/h i hamowaniu hamulec jest KO dzieje się tylko wtedy gdy nawet po prze gazowaniu parę razy( wprowadzeniu na wyższe obroty ) wtedy ginie wspomaganie to nie jest uzależnione od szybkiej jazdy tylko jakby nagłych wyższych obrotów silnika ,to jest dla mnie bardzo dziwne i jak można sprawdzić podciśnienie i czy ono może być odpowiedzialne za brak wspomagania przy wyższych obrotach silnika wtedy powinno bardziej chyba wyrabiać
jacek11 - 25-03-2008, 09:35

Długo masz tą brykę?Miałeś tak od początku,czy popsuło się po prostu?
Czy na przewodzie łączącym serwo z kolektorem jest zaworek?
Jeśli tak zacząłbym właśnie tam.

Hugo - 25-03-2008, 15:14

Masz dobrze naciągnięty pasek napędzający pompę wspomagania?
Anonymous - 26-03-2008, 17:55

Sprawdziłem podciśnienie wg poniższych zaleceń:
I
1. Odpal silnik na 1-2 minuty.
cns80 11:44:41
2. Zgaś silnik i wciśnij hamulec.
3. Jeśli pedał wpada najpierw głęboko, a później coraz płyciej to jest OK, a jeśli nie to serwo może być uszkodzone.
Część II
1. Uruchom silnik na 1-2 minuty, a potem zgaś.
2. Na zgaszonym silniku ponaciskaj kilka-kilkanaście razy pedał.
3. Teraz naciśnij pedał i trzymając go odpal silnik.
4. Jeśłi pedał gładko opada w dół jest OK, a jeśli się nie zmienia to serwo może być uszkodzone
Część III
1. Gdy silnik pracuje naciśnij pedał i trzymając go zgaś silnik.
2. Trzymaj pedał wciśnięty przez ok. 30 sekund.
3. Jeśli pedał nie zmienia położenia to jest OK, a jeśli zmienia swoje położenie to serwo może być uszkodzone.

Wszystkie testy przeszedł OK pozostała sprawa czujnika, który odpiąłem i na odpiętym czujniku problem nadal występował. Czy on nie jest odpowiedzialny za utrzymanie podciśnienia??



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group