To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Carisma - Techniczne - Ceny

Anonymous - 23-03-2006, 10:03
Temat postu: Ceny
Witam.
Przymierzam się do kupna Carismy i chciałem Was spytać jak wygląda sprawa z częściami czyli cenami, są zamienniki czy faktycznie jak słyszałem tylko oryginały
A i jeszcze jedno pytanie, podobno 1,8 GDI to największy badziew z silników, potwierdzacie tą opinie?

szczeslaw - 23-03-2006, 10:27

Zamienniki są dostępne choćby w Japan Carsie ale trzeba uważać co się kupuje bo mają zamienniki dobrej i kiepskiej jakości. Ceny nie są wcale kosmicznie wysokie. Jest jeden forumowicz zajmujący się sprzedażą części do japończyków - ma naprawdę dobre ceny i na oryginały i na zamienniki. Kosmiczne ceny części są tylko w ASO :)
GDI to nie jest badziew - to bardzo dobry silnik. GDI po prostu tak sobie znosi "super" jakości polskie paliwo i stąd wynikają niektóre jego bolączki. Przede wszystkim konieczność stosunkowo częstego czyszczenia przepustnicy oraz dobrze dobrany olej. Ale jeżeli dobrze będziesz o ten silniczek dbał, to nic strasznego się nie dzieje.

stanik - 23-03-2006, 11:48

Dokladnie, ceny czesci sa powalajace ale w ASO. Poza ASO mozna dostac czeci duzo taniej rowniez w bardzo dobrej jakosci.
Ja u siebie wymienialem wachacze to dalem okolo 200 PLN/sztuke. Niestety wczesniej w ASO wymienili mi juz na zamienniki, a w oryginalnych wachaczach (czego wtedy nie wiedzialem) mozna wymienic same sworznie za okolo 100 PLN komplet na dwie strony.
Za reflektor placilem 200 PLN zamiennik, ktory od kilkuletniego oryginalnego wyglada duuuuzo lepiej i szczerze to przydaloby sie wymienic rowniez ten oryginalny. Za kierunkowskaz zaplacilem chyba 60 PLN.
Jak dla mnie najdrozsza "czescia" jest rozrzad, w moim silniku wymieniany co 90 tys km gdzie same czesci to koszt jakis 500 PLN (bo jest rolka z napinaczem hydraulicznym, ktora strasznie podbija cene - ale niektorzy nie wymieniaja jej za kazdym razem).
Generalnie tez czesci zamiennych nie kupuje sie duzo bo i niewiele sie psuje w tym uacie. W sumie do takich podstawowych rzeczy ktore sie regularnie powtarzaja to wlasnie wybicie sworzni na polskich drogach, tulejki w lewarku zmiany biegow ktore z wymiana w ASO kosztuja okolo 100 PLN i oleje i filtry a to juz w sumie groszowa sprawa.
Takze patrz tylko zeby egzemplarz byl zadbany.
Pozdrawiam

Anonymous - 23-03-2006, 12:41

stanik napisał/a:
.... tulejki w lewarku zmiany biegow ktore z wymiana w ASO kosztuja okolo 100 PLN ....



w gdi nie ma tulejek sa za to ciegna ktory jak padna kosztuja duuuzo wiecej.

Marcino - 23-03-2006, 15:48

A ja do niedawna mysałem ze sa tulejki.... apropos te cięgana tez sie chyba jakos regewneruje, ale skoro nikt tego nie robił to znaczy ze nie psuja sie tak jak w innych carismach.
Pozdr

Anonymous - 24-03-2006, 12:06

Coś więcej o tej regeneracji cięgieł wiecie może? Kto? Gdzie? Za ile? I czy w ogóle warto.
Bo jedynka mojej Lalugi bywa czasem oporna, a powodem są właśnie cięgła.

Hubeeert - 24-03-2006, 12:10

W Raszynie na skrzyżowaniu koło DIXI CAR wisi reklama firmy dorabiającej za rozsądne pieniądze dowolne linki i ciegła - również na wzór.
Anonymous - 24-03-2006, 14:58

Hubeeert napisał/a:
W Raszynie na skrzyżowaniu koło DIXI CAR wisi reklama firmy dorabiającej za rozsądne pieniądze dowolne linki i ciegła - również na wzór.

... a sama firma mieści się w Jankach, przy Al. Krakowskiej, naprzeciw Mc Donalds i jest to Firma przez wielkie F. Produkują m.in. wszelkiego rodzaju linki dla Mercedes Polska i Renault Polska.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group