To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Chcę Kupić Outlandera - Czas oczekiwania na części do outkaII?

Anonymous - 04-02-2008, 09:32
Temat postu: Czas oczekiwania na części do outkaII?
Witam!

2 tyg temu miałem wypadek swoim outkiem. W serwisie zostałem poinformowany że czas oczekiwania na części to min 3tyg. Czy ktoś wie czym to jest spowodowane? Może da sie to w jakiś sposób przyspieszyć?

pozdr

Gene - 04-02-2008, 09:51

art, nie umiem Ci jednoznacznie odpowiedziec na pytanie. Mysle, ze zebranie nowych czesci potrzebnych do naprawy auta po powaznym wypadku musi potrwac. Nawet jesli wszystko bedzie w centralnym magazynie to czas realizacji zamowienia jest taki a nie inny. Mozna probowac przyspieszac lecz nie wiem czy odniesie to jakis skutek i jak tak naprawde procedure usprawnic. Oby wszystko bylo w Europie bo jak nie to gorzej. Raz czekalem na poszycie fotela 3 miesiace. Chyba plynelo z Japonii... :wink:
Hiszpan - 04-02-2008, 09:53

Nie jestem pewien, ale chyba to przez to, że te części ściągają z Japonii.
Jak zamawialiśmy dywaniki do swoich Outków, to 2-gi kpl. przyszedł niekompletny. Na tą brakującą gumę też czekaliśmy ze 3 tygodnie :doubt:

Anonymous - 04-02-2008, 11:31

Z tego wynika że nie będzie lekko :?
Jackie - 05-02-2008, 22:02

art, dostępność części do zupełnie nowego modelu niestety nigdy nie jest pełna...Niemniej nie trać wiary, już wkrótce dostępność i cas oczekiwania mają się znacząco polepszyć z punktu widzenia klienta (jest również szansa, że ceny pójdą lekko w dół, ale o tym sza! ;) )
Pozdrawiam

Anonymous - 06-02-2008, 08:27

Jackie, model już nie taki nowy, dla mnie pojęcie wkrótce to jakaś abstrakcja. napisałem wczoraj do MMC Poland i czekam niecierpliwie na odpowiedź.

[ Dodano: 07-02-2008, 14:14 ]
Witam ponownie!

Temat zacząłem i temat chciałbym zakończyć. Dzisiaj dostałem inf z MMC Car Poland Sp. z o.o i muszę przyznać że jestem mile zaskoczony profesjonalnym i rzeczowym podejściem do tematu. Konkluzja: czasami warto uderzyć do źródła :wink:

pozdr

Gunner - 09-02-2008, 10:58

Witam

Mam ten sam problem!!!
Kilka dni temu zawadzilem outkiem i w serwisie stwierdzili ze mam walniety miedzy innymi drazek ukladu kierowniczego.Podobno drazek wystepuje tylko w kaplecie z calym rozrzadem!!!
Pan z serwisu mowi ze bedzie trzeba poczekac okolo 14 dni bo nie ma w Polsce. :cry:
Moze ktos ma jakies szybsze bezp namiary?

ps "art"- mozna wiedziec co powiedzieli Ci kolego w MMC ?

pozdro

Anonymous - 11-02-2008, 13:50

Gunner, po interwencji w MMC samochód będe miał do odbioru w ten Piątek :lol:
Hubeeert - 11-02-2008, 23:02

Gunner napisał/a:
drazek ukladu kierowniczego.Podobno drazek wystepuje tylko w kaplecie z calym rozrzadem!!!


Czy ktoś w krótkich słowach mógłby mi wyjaśnić co ma jedno z drugim wspólnego??

Gunner - 12-02-2008, 12:26

Zaszedl pomylek, chodzilo mi o przekladnie nie o rozrzad....


pozdro

Anonymous - 25-02-2008, 15:48

Witam Ponownie!

Naprawa nowego outka to totalna porażka, czas oczekiwania na każdą część to min 2tyg a np amortyzator to 3tyg. Tak więc uważajcie na swoje samochodziki bo najmniejsza awaria to min 3tyg w serwisie. Szkoda tylko, że nikt o tym nie informuje podczas zakupu samochodu, jak bym wiedział jak wygląda serwis w mitsubishi to omijałbym tą markę z daleka.

pozdr

Gene - 25-02-2008, 16:17

Art, rozumiem Twoj krytycyzm ale samochodu nie kupujesz po to aby go rozbijac i szybko naprawiac, tylko po to aby jezdzic i uzytkowac. Niestety jak wszyscy wiemy kolizje i stluczki maja czasem miejsce i nic na to nie poradzimy. Majac kiedys auto innej marki czekalem prawie 2 miesiace na naprawe.
Wspolczuje ale nie zgadzam sie z twierdzeniem
art napisał/a:
jak bym wiedział jak wygląda serwis w mitsubishi to omijałbym tą markę z daleka

Hubeeert - 25-02-2008, 18:26

art napisał/a:
najmniejsza awaria to min 3tyg w serwisie
A w którym jeżeli mogę zapytać?
Anonymous - 25-02-2008, 18:48

Japan Motors - Bielsko-Biała.

Gene napisał/a:
Art, rozumiem Twoj krytycyzm ale samochodu nie kupujesz po to aby go rozbijac i szybko naprawiac, tylko po to aby jezdzic i uzytkowac


Gene tego zdania powyżej to nawet nie skomentuje...Według mnie serwis posprzedażny jest bardzo ważnym elementem który wpływa na atrakcyjnośc danej marki.
Gene napisał/a:
Niestety jak wszyscy wiemy kolizje i stluczki maja czasem miejsce i nic na to nie poradzimy

Oczywiście że nie i właśnie o tym pisze powyżej...

[quote="Gene"]Majac kiedys auto innej marki czekalem prawie 2 miesiace na naprawe.
Jeżeli uważasz że to tłumaczy sytuacje w której na amortyzator trzeba czekać 3tyg to kup sobie outlandera i wpadnij w dziure

Gene napisał/a:
Wspolczuje ale nie zgadzam sie z twierdzeniem

Tu nie chodzi o współczucie tylko o obiektywizm

Anonymous - 20-07-2009, 13:48

dostępnośc części to faktycznie porażka...rozumiem, że na czujnik położenia wału korbowego musiałem czekać prawie 3 tygodnie, bo to raczej sporadyczna usterka (niestety samochód stał), na zawór egr chyba z 6 tygodni (ale mogłem normalnie jezdzic), nie mogę jednak zrozumieć, dlaczego takiej podstawowej części jak amortyzator nie ma ani w Polsce, ani w Europie, tylko z Japoni trzeba ściągać...


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group