To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

3000GT/GTO Techniczne - stealth przerywa, szarpie

Anonymous - 05-02-2008, 14:11
Temat postu: stealth przerywa, szarpie
auto znajomego stealth tvinturbo 4x4
silnik na wolnych obrotach lub z gazem w podłogę jest ok, natomiast przy normalnej jeździe przy około 3tys obr zaczyna szarpac jak .....
co może być przyczyna?
świece zmienione, ze sprawnego 3000gt przekładaliśmy juz :
-komputer
-przepływomierz
-moduł sterujący
-czujnik na przepustnicy
brakuje już nam pomysłów i mamy podejrzenia ze to nie elektronika
pozdrawiam i z góry dziękuje

Anonymous - 28-02-2008, 15:09

Podłączę się do tematu.Mam Gt z 92r.silnik bez turbo 225km.zakupiłem autko od klijenta,który ponoć je ,,przytuningował,,.Mianowicie wymienił wtryski od vr4,oraz ktoś mu go z chipował.Tylko że bez hamowni moim zdaniem takiej żeczy sie robić niepowinno.

I teraz,po wciśnięciu pedału gazu do oporu silnik kręci sie do 5500-6000 obrotów i zaczyna się dławić,z wydechu strzela,szarpie.
Gdy wciśniemy gaz do połowy to obroty zakręcą sie do tych 9000.
Moje pytanie brzmi, co jest zato odpowiedzialne,
Moje przypuszczenia są takie że go zalewa od tych wrysków od vr4.Jesli miał ktoś podobny przypadek to nieh podzieli sie ze mną swoja wiedzą,albo jakieś pomysły.Pozdrawiam!

Sz@kal - 28-02-2008, 20:33

K_iju napisał/a:
I teraz,po wciśnięciu pedału gazu do oporu silnik kręci sie do 5500-6000 obrotów i zaczyna się dławić,z wydechu strzela,szarpie.

Odcinka? :shock:

dus01 napisał/a:
silnik na wolnych obrotach lub z gazem w podłogę jest ok, natomiast przy normalnej jeździe przy około 3tys obr zaczyna szarpac jak .....
co może być przyczyna?

A zapłon sprawdzaliście i ustawialiscie na nowo?

Anonymous - 18-03-2008, 20:45

Odcinka raczej nie bo mozna zakręcić do oporu nie wciskająć gazu na maksa
Anonymous - 24-03-2008, 03:51

na 99% jest to pompa paliwa lub regulator cisnienia paliwa na listwie sprawdzcie w serwisówce jakie powinno byc cisnienie paliwa na postoju i w czasie jazdy pod obciązeniem i porównajcie z tym ksiązkowym :wink:
Sławek vr4 - 24-03-2008, 12:53

witam podepne sie do tematu bo mam podobny problem. kilka dni temu kupilem autko i na trasie jak go poprzeciągałem to podczas schodzenia z obrotow szarpie autem, bez zmian jak zmienie bieg. dopiero jak sie zatrzymie i odczekam ze 2 minuty to wszystko wraca do normy. zaczyna sie to dziac glownie przy redukcji przy wyzszych obrotach. jesli ktos ma jakies podejrzenia co to moze byc to prosze o info.
pozdrawiam

Anonymous - 24-03-2008, 14:31

Sławek vr4,

kupiłeś tego zielonego z Warszawy ?

Anonymous - 15-04-2008, 13:55

Ja swoj problem rozwiązałem dolewając paliwa na maksa.już wchodzi na obroty bez problemu,nie dławi się i pracuje normalnie.Na rezerwie wcześniej nie jeżdziłem ale za dużo tez tego nie było,a że to taki smok jest to juz się dowiedziałem.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group