Carisma - Ogólne - Airbag
mephisto - 08-02-2008, 19:15 Temat postu: Airbag Chlopaki co moze byc nietak jak mi mryga kontrolka od airbaga bo zdziczalem
Anonymous - 08-02-2008, 22:41
Kombinowales cos przy module srs? Jak wsadzisz modul od wersji co miala dwie poduchy do auta, ktore ma cztery poduszki i nie wypniesz tych z foteli to wtedy takie cuda beda sie dzialy.
luk_szc - 08-02-2008, 23:41
Jak akku był odłączony na jakiś czas to też może być taki efekt
mephisto - 09-02-2008, 06:15
ona mi mryga raz na jakis czas nie zawsze
saphire - 09-02-2008, 19:17
Jedź do ASO niech podepną MUTa i sprawdzą cały SRS - imho cos był kombinowane z poduchami lub kontrolką albo masz jakąś przerwę/zwarcie w układzie lub "naprawiany" czujnik zderzeniowy...
Anonymous - 11-02-2008, 01:20
a czujnik zderzeniowy i sensor/komputer SRS to nie to samo? Nie da się go naprawić, z tego, co wiem.
Mogła Ci po prostu taśma pójść pod kierownicą i czasem "nie widzi" poduszki. Koniecznie podjedź na sprawdzenie błędów.
Matejko - 11-02-2008, 10:06
kontrolka od airbagow nie powinna mrugac, jesli raz sie zapali to juz sie swieci caly czas, masz pewnosc ze sa airbagi - po odpaleniu zapala sie kontrolka i gasnie?? nie wiem czemu ale mam wrazenie jakby ktos podpial kontrolke pod te od poziomu plynu do spryskiwacza
Anonymous - 11-02-2008, 12:56
u mnie była ścieżka przecięta i podłączona żaróweczka do tego samego potencjału co kontrolka od płynu w chłodnicy.
BTW - właśnie jestem w trakcie wyjmowania całego kokpitu ze swojej cari (wstawiam poduchy i daje go do regenracji. 2h już siedzę i narazie wymontowałem z przodu wszystko, tylko nie kokpit życzcie mi szczęścia, jak będę wszystko składał, postaram się wykonać obszerne FAQ.
Kontrolkę łatwo sprawdzić - wykręcić trzeba tylko zegary - są na 2 śrubkach.
saphire - 11-02-2008, 17:44
U mnie w galerii są fotki z demontażu zegarów porobione przy okazji zakładania srebrnych obwódek na zegary.
Matejko - 12-02-2008, 10:29
tu nie o zegary chodzi
tylko cala deske - auto po lifcie
Anonymous - 12-02-2008, 12:12
Hehe dokładnie tak jak pisze matejko. Rozebrany kokpit leży u mnie w piwnicy, sama górna część (obicie) deski oddałem do regeneracji. W czwartek odbieram - w trakcie składania porobię zdjęcia i wrzucę wszystko do działu FAQ. Operacja rozebrania całego kokpitu zajęła mi 3,5 godziny, aby dobrać się do niego należy wykręcić cały kanał środkowy i kierownicę... :/
A żeby sprawdzić, czy coś jest kombinowane przy kontrolkach od airbagów należy wykręcić 2 śrubki mocujące osłonę plastikową zegarów, delikatnie ją wyciągnąć, tak żeby niczego nie połamać. Następnie odkręcić 3 śrubki mocujące zegary do kokpitu - są widoczne zaraz po zdjęciu osłony. Po odkręceniu tych śrub trzeba delikatnie wyciągnąć zegary, które wcisnięte są w dwie wtyczki. Chyba, że to stary model i obrotomierz na linkę :/ wtedy będzie trudniej.
Ja niestety kupiłem teraz moduł od auta z 2 poduchami, a w swoim mam 4. Będę zmuszony je odłączyć ;/ a może ktoś ma na sprzedaż moduł do 4 poduszek?
saphire - 12-02-2008, 12:53
andy1 napisał/a: | A żeby sprawdzić, czy coś jest kombinowane przy kontrolkach od airbagów należy wykręcić 2 śrubki mocujące osłonę plastikową zegarów, delikatnie ją wyciągnąć, tak żeby niczego nie połamać. Następnie odkręcić 3 śrubki mocujące zegary do kokpitu - są widoczne zaraz po zdjęciu osłony. Po odkręceniu tych śrub trzeba delikatnie wyciągnąć zegary, które wcisnięte są w dwie wtyczki. |
Toż właśnie dlatego napisałem że z tej operacji mam fotki w galerii... jak ktoś chce sobie zobaczyć wybebeszone zegary.
|
|
|