Problemy techniczne - Pare problemów związanych z brakiem jazdy !!!!
Anonymous - 25-03-2006, 23:20 Temat postu: Pare problemów związanych z brakiem jazdy !!!! Przepisałem ze strony galanta, może chłopaki z innych furek wiedzą.
Kto czytał mój stary temat, ten wie o co loto.
Zrobiło się ciepło i zlazłem do miśka.
Wymieniłem aparat.
Zrobiłem komputer. (kondensatory)
Wymieniłem PCV.
Wymieniłem kable i świece.
Ustawiłem od nowa rozrząd.
I teraz zaczynamy:
Komputer niepokazuje błędów, a autko nie ma mocy i zachowuje się jakby niepalił na wszystkie gary.
- Iskra na świecach jest,
- Wtryskiwacze podaja OK 16 OHM, NA
- Impuls z komputera wacha się do 3 v, na każdym,
Brak błędów ?!
Otóż czy jest możliwe żeby wtryskiwasz był walnięty?!
1. Kolejno ściągam kable ze świec - na 3 obroty spadaja i szarpie silnikiem, ostatni 4 zero reakcji.
2. Kolejno ściągam wtyczki z wtryskiwaczy i to samo 3 spadek obrotów i szarpanie 4 zero reakcji.
Więc zamieniłem kolejności wtryskiwaczy, ściągłem listwe i tak o 4 na 2, Powtórzyłem ten zabieg z kablami i wtyczkami, i teraz to samo na 2 garze brak reakcji.
W miarę rozgrzania silnika trochę się poprawia ale dalej wali na 3 garki.
Oddaję dziś znajomemu wtrysk do sprawdzenia, ale ja daje 99% to że autko stało to było to.
Co o tym sądzicie, i co jeszcze sprawdzać.
OK, Autko pracuje ale na 3, Nawet pojechałem wkońcu aż ok 1 kilometra, Nawet wyprzedził mie maluch wrrrr.
Jak pisałem żebym miał pewność daje znajomemu on pomiezy. Wrazie co to szukam wtryskiwacza.
Tylko zastanawia mie fakt dlaczego komputer niepokazuje błędu. Wiem że odczyt zwtrysku dalej jest jak powinien, ale może coś jeszcze.
Ok. Jestem po wymianie wtryskiwacza, ok był walnięty, teraz daje na pełną orkiestrę czteroosobową.
Ale, Ale.
Mam taki efekt - dalej nie za bardzo jadę.
Autko przy dodawaniu gazu zachowuje się jakby zalewało paliwem, a bardziej jakby DŁAWIŁO SIĘ POWIETRZEM. Dodaję powoli i kręci obroty, dodaję szybko i i i i i
kaszle, spada z obrotów i czasami zgaśnie.
Co mu jeszcze dolega, wiem że mamy zlot dopiero w czerwcu?
Ale chciałbym nim jeszcze wcześniej pojeżdić.
Własnie przyszedłem z boju.
Kolejna rzeczą jaka odnalazłem w padlinie jest BRAK PRZELEWU.
1. Czy to może być przyczyna wyżej wymienionych problemów jeśli tak to jaka?
2. Co sprawdzić, listwa wtryskowa (tam chyba jest jakis zawór), czy może pompa paliwa, (ale ciśnienie jest) ?
3. Jak sie ma brak przelewu do pracy mojego galla ?
Teraz to piszę, ale rozmawiałem z poprzednim właścicielem (teść) to powiedział że jak przelew zaczął robić problemy (słabo lało do słoika) to wtedy zaczeły się problemy z autkiem, większe palenie, szarpania, gaśnięcie, nierówne obroty - tak jak teraz tylko wtedy jeszcze można było jechać.
Autko nigdy niemiało miej niz 1/4 baku, filtr paliwa czysty. Wężyki w komoże silnika wymienione.
W dalszym ciągu komputer niewykazuje błędów. Pokazuje że jest wszystko OK, a napewno testuje bo sprawdzałem odpinając przepływkę i pokazywał wtedy błąd.
josie - 26-03-2006, 00:24
Brak przelewu:
a) padnięty regulator ciśnienia na listwie (idzie też do niego przewód podciśnienia - sprawdź czy OK) --> za duże ciśnienie w listwie --> zalewanie cylindrów
b) padnięta/niewydolna pompa paliwa --> za małe ciśnienie w listwie --> za mało paliwa w cylindrach
Anonymous - 27-03-2006, 15:00
Jek mam sprawdzić prawidłowe ciśnienie na listwie? Jakiś knif
Hubeeert - 27-03-2006, 15:01
Czujnik ciśnienia (ciśnieniomierz) mają to w dobrych warsztatach.
Anonymous - 27-03-2006, 15:32
w nanualu nieznalazłem nic o prawidłowym ciśnieniu pompy paliwa - jaka wartość?
i jeszcze jedno jakie ciśnienie powinno być na garkach w 4963 2,0l 8v i jaka tolerancja
w manualu terz niedoszukałem.
Krzyzak - 27-03-2006, 15:36
CENTURION_ALARM napisał/a: | w nanualu nieznalazłem nic o prawidłowym ciśnieniu pompy paliwa - jaka wartość?
i jeszcze jedno jakie ciśnienie powinno być na garkach w 4963 2,0l 8v i jaka tolerancja
w manualu terz niedoszukałem. |
słabo szukałes, bo jest
- standard 270 psi, po odłączeniu przewodu od regulatora ciśnienia (na końcu listwy - z niebieskim paskiem) - 350 psi
- standard 13.5 psi, minimum ok. 9.5 psi
(gdzie psi = ca. 1 bar)
Anonymous - 27-03-2006, 15:40
podjedź do mnie, proponowałem to już pół roku temu...
Anonymous - 27-03-2006, 20:34
Będę musiał wyciągnąć chultajnogę i pojechać do tych bo autko ani dryg, jutro posprawdzam jeszcze raz. Dzięki narazie.
Anonymous - 27-03-2006, 21:31
ewentualnie - w przyszłym tygodniu będe miał już GTi na chodzie, i na pewno będe jechał do gliwic. mogę Ci przywieźć komplet części na "podmiankę" - te których nie zużyjesz, mi oddasz. mam jakieś kable WN, pompę paliwa, jakieś regulatory ciśnienia... nie wiem co może Ci się przydać - ciśnieniomierz?
Anonymous - 27-03-2006, 22:06
Dzięki jutro będę wiedział na czym stoję, ale z tego co wnioskuję to chyba regulator padł, jutro sprawdzę jak reaguję i się odezwę. Jest jakas możliwość regeneracji na szybko ? czy tak jak zresztą kombinacje.
[ Dodano: 07-04-2006, 21:37 ]
Moja niewiadoma dalej niepoznana, wymieniłem regulator i dupa, brak przelewu? Czyżby pompa.
[ Dodano: 18-04-2006, 17:15 ]
Dzisiaj pomierzyłem cisnienie z pompy wyszło 2,2 atm, i wiem chyba że niewiadoma to pompa, chyba.
|
|
|